.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 22:52:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 17:35:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Po wizycie w warsztacie nie mam dobrych wiesci. jestem lekko oburzony ze moj mechanik nie zrobil tego o co go prosilem...fakt...zdiagnozowal zapchana odme i wymienil przeplywke na nowa...ale stwierdzil ze z doladowaniem jest wszystko OK..a ja wiem ze tak nie jest..Dawke tnie na 33mg/skok czyli bardzo malutko, a doladowanie stoi na 1000-1500bar kiedy mapa juz wskazuje 2200..
moze nie kuma tych motorkow moj mechanior..znacie moze w Szczecinie jakiegos?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 18:40:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wez sprawy w swoje rece... i zacznij od sprawdzenia szczelnosci rur dolotowych...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 18:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...przed IC [na odcinku T => IC].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2009 20:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
witam po dluzszej nieobecnosci...
Juz wszystko jasne i nawet dziala :D
Jezdzilem z diagnasta z VW pol dnia..Generalnie stwierdzil ze motorek jest okazem zdrowia..
a tera do sedna

Niemoznosc uzyskania prawidlowego cisnienia w kolektorze ssacym bylo spowodowane lekkim przycinaniem sie gruszki sterujaca praca lopatek w turbinie oraz luznym przewodem gumowym do ktorego bylo doprowadzane podcisnienie do niej..Cisnienie wynosi teraz około 2060mbar.. fakt ze dosc pozno, ale jest..przy 3000obr/min..tak ma byc?..A teraz gwozdz...
Jedyne co go jeszcze boli, tak stwierdzil diagnosta, to przeplywka ktora notabene jest nowa.. Ale to nic...powiedzial..musze ja wymienic na taka z serwisu, a nie z dystrybucji FOTY.. Widzialem jak nie osiaga nawet 500, a powinna siegac okolo 900...
Moral tylko jeden....Tylko serwis :/

Powiedzial jeszcze ze obroty na poziomie 740 sa troszke za nisko i mozna by bylo troche podkrecic, ale nie maialem juz czasu...fakt troszke wieksze by sie przydaly, ladniej by chodzil na jalowym
Jak moge to zrobic Vagiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2009 22:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pabloniss napisał(a):
witam po dluzszej nieobecnosci...
Juz wszystko jasne i nawet dziala :D
Jezdzilem z diagnasta z VW pol dnia..Generalnie stwierdzil ze motorek jest okazem zdrowia..
a tera do sedna

Niemoznosc uzyskania prawidlowego cisnienia w kolektorze ssacym bylo spowodowane lekkim przycinaniem sie gruszki sterujaca praca lopatek w turbinie oraz luznym przewodem gumowym do ktorego bylo doprowadzane podcisnienie do niej..Cisnienie wynosi teraz około 2060mbar.. fakt ze dosc pozno, ale jest..przy 3000obr/min..tak ma byc?..A teraz gwozdz...
Jedyne co go jeszcze boli, tak stwierdzil diagnosta, to przeplywka ktora notabene jest nowa.. Ale to nic...powiedzial..musze ja wymienic na taka z serwisu, a nie z dystrybucji FOTY.. Widzialem jak nie osiaga nawet 500, a powinna siegac okolo 900...
Moral tylko jeden....Tylko serwis :/

Powiedzial jeszcze ze obroty na poziomie 740 sa troszke za nisko i mozna by bylo troche podkrecic, ale nie maialem juz czasu...fakt troszke wieksze by sie przydaly, ladniej by chodzil na jalowym
Jak moge to zrobic Vagiem?



odnoszę wrażenie, że diagnosta zna się na diagnostyce tak jak 99% uzytkowników tego forum na repasacji rajstop...

1. optymalne ciśnienie doładowania, w tym silniku, powinno pojawić się najpóźniej przy 2000 rpm.
przy 2100 rpm może być OB.
jeżeli jest inaczej - jest źle.
zrób log dynamiczny oraz BS grupy 011.

2. lmm do tego samochodu [jak mniemam, masz AFB] to:
nowe: VAG 059 906 461 E / Bosch 0 281 002 429
regerowane: VAG 059 906 461 EX / Bosch 0 986 284 005
nie jest istotne gdzie je kupiłeś - czy w FOCIE, czy w ASO, czy od Obcego.
ma być nowe oraz ma mieć jeden z czterech powyższych numerów.

3. lmm w AFB/AKN powinno mierzyć nie 900mg, a więcej niż 750mg.

4. obroty 742rpm są obrotami wzorcowymi.
podnieść, co najwyżej, pan diagnosta może jedynie swoje umiejętności.



panu diagnoście dziękujemy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2009 19:23:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Wiec tak..
Dzis wracalem jakies 100 km z nad morza i mimo ze przeplywka nowa wywalilo blad 523 i 553. Wydaje mi sie ze ewidetnie przeplywka do zwrotu..Jeszcze pytanko..czy czujnik temp zasynanego powietrza znajduje sie wlasnie w Lmm?

Log ktory wszystko mowi o przeplywce
http://images45.fotosik.pl/173/9e490681c91a246bmed.jpg


A teraz odnosnie cisnienia doladowania..
mianowicie..zauwazylem ze jak startuje od okolo 1500rmp to cisnienie doladowania siega 2000mbar nawet 2300...fakt ze przy 2500rmp ale jest
http://images38.fotosik.pl/169/43c8821f90e5d5a1med.jpg

a jak startuje od prawie zera, czyli drugi lub trzeci bieg 800rmp i pedal oparty to cisnienie ledwo siega 1700
http://images46.fotosik.pl/173/2ef8c165cd2bda05med.jpg


A tu masz BS11
http://images46.fotosik.pl/173/2ef8c165cd2bda05med.jpg

juz sam nie wiem czasem idzie jak rakieta a czasem prawie ze jedzie do tylu.
teraz konkretnie..co mam zrobic, bo juz do diagnosty w takim razie nie pojade


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2009 19:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jakiej marki jest lmm [podaj oznaczenia na lmm]?
czy kiedykolwiek robiłeś cokolwiek z T?
czy robiłeś już zdjęcia sztangi T?


z logów wynikają spore nieprawidłowości w zakresie lmm i doładowania.
nie mniej jednak, musisz odpowiedzieć na powyższe pytania.


zrób 011BS. to, co wkleiłeś jako 011BS to nie jest 011BS.
generalnie powinieneś zrobić pełne logi statyczne i BS. w przeciwnym razie wróżymy z fusów.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2009 22:53:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
meszrum napisał(a):
jakiej marki jest lmm [podaj oznaczenia na lmm]?
czy kiedykolwiek robiłeś cokolwiek z T?
czy robiłeś już zdjęcia sztangi T?


1.Bosch 0 281 002 429
2.nie
3.nie

11BS
http://images45.fotosik.pl/173/8a3d822fdd3c316fmed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2009 23:00:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy lmm, które kupiłeś było nowe?

zrób jutro dynamiczny 010.
[wierzyć mi się nie chce w to, co widzę]

ponadto, zrób zdjęcia sztangi w T - szczególnie tak, by było widać żółtą farbę ma sztandze.
[gdzie ją znaleźć zobaczysz na filmie Carlnova'y w topiku o diagnostyce]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 17:31:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Kupilem nowiutkie w intercars..W poniedzialek uruchomie procedure reklamacji
chyba ze masz inny pomysl

a zamiast zdjec zamieszczam film..w roli głownej sztanga T w AFB :)
http://www.youtube.com/watch?v=N1PLP8CvdwM

Widac ze lekko sie przycinna w skrajnie gornym polozeniu, ale otwiera chyba do konca

no i jeszcze logi o ktore prosiles.. i analogicznie
do poprzednich w zaleznosci od z jakiego momentu obrotowego silnika zaczynam logowac cisnienia doladowania sa rozne.. ale przewaznie jest ze z niskich obrotow jak opieram pedal to jest tak...
http://images43.fotosik.pl/173/62fde31880d45592med.jpg

jezeli z wyzszych to tak
http://images40.fotosik.pl/169/66d17d0b888aeec0med.jpg

Ale jak juz wiesz, bo sam to swierdzies i tak za pozno osiaga optymalne cisnienie...

Mam jeszcze jedna teorie ale narazie poczekam na twoja diagnoze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 18:35:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pabloniss,


specjalnie poprosiłem Cię o log 010, który powinien być zrobiony od 1500 rpm do 4000 rpm [przy 1500 rpm wciskasz pedał gazu do oporu i tak trzymasz do 4000 rpm] - to ma być w logu.
grupa 10 pokazuje położenie pedału gazu, które wyciąłeś.
nie wiem do ilu rpm zrobiłeś log nr 1 [wydaje mi się, że do mn.w. 3000 rpm], w dodatku nie mam pewności, czy pedał gazu był wciśnięty w 100%.

drugi log z kolei pokazuje zupełnie coś innego [tak jakby inny samochód]...

prosiłem o dokładne fotografie sztangi, w szczególności żołtej farby na sztandze, po to by ocenić, czy była ona regulowana.
nie prosiłem o film...



nic nie mogę powiedzieć, dopóki nie pokażesz tego, o co prosiłem.
zatem raz jeszcze:
1. zrób proszę dynamiczny log grup 008 i 010 [zrobione jednocześnie] w zakresie od 1500 rpm do 4000 rpm z pedałem wciśniętym w 100%.
...i nie wycinaj, proszę, niczego z logów;
2. zrób dokładną fotografię sztangi z bliska, tak by była widoczna żółta farba na niej. zrób kilka ujęć z kilku stron.


bardzo chcę Ci pomóc, ale musisz mi to umożliwić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 19:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Dziekuje za checi.. zaraz wrzuce poprawne logi.. Widze ze konwerter obcial ostatnia rubryke..A i z tego co pamietam to mam niebieska farbe.. czyzby ktos juz grzebal?

log nr 1- na bank pedal do oporu




Prosze..wreszcie wszystko na miejscu
http://images48.fotosik.pl/174/6e8a824b2c6a46a4med.jpg

dwa pierwsze logi sa na drugim biegu i tam widac jak bardzo sie roznia mimo ze byly robione w krotkim odstepie czasowym..i takie wlasnie ma fazy moje AFB. Trzeci log robiony juz na trzecim biegu i oprocz przeplywki niewidac chyba nic niepokojacego..moze sie myle ,wiec mnie popraw..
zalączam zdjecia o ktore prosiles..nie wiem czy cos zobaczysz bo robione po zmierzchu.. Jak malo czytelne to jutro zrobie jeszcze raz


http://images46.fotosik.pl/174/605d50fdb509b071med.jpg
http://images48.fotosik.pl/174/09754632fff8d888med.jpg
http://images37.fotosik.pl/169/1660468d5725e469med.jpg
http://images49.fotosik.pl/174/6e14c849a069bcedmed.jpg
http://images47.fotosik.pl/174/9a181d9ca32dee7fmed.jpg
http://images50.fotosik.pl/174/94d4a7fab3cb9741med.jpg
http://images41.fotosik.pl/170/e42478a56db9c919med.jpg
http://images37.fotosik.pl/169/cca7372920d5783amed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 20:47:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Prosze..wreszcie wszystko na miejscu
http://images48.fotosik.pl/174/6e8a824b2c6a46a4med.jpg

dwa pierwsze logi sa na drugim biegu i tam widac jak bardzo sie roznia mimo ze byly robione w krotkim odstepie czasowym..i takie wlasnie ma fazy moje AFB. Trzeci log robiony juz na trzecim biegu i oprocz przeplywki niewidac chyba nic niepokojacego..moze sie myle ,wiec mnie popraw..
zalączam zdjecia o ktore prosiles..nie wiem czy cos zobaczysz bo robione po zmierzchu.. Jak malo czytelne to jutro zrobie jeszcze raz


http://images46.fotosik.pl/174/605d50fdb509b071med.jpg
http://images48.fotosik.pl/174/09754632fff8d888med.jpg
http://images37.fotosik.pl/169/1660468d5725e469med.jpg
http://images49.fotosik.pl/174/6e14c849a069bcedmed.jpg
http://images47.fotosik.pl/174/9a181d9ca32dee7fmed.jpg
http://images50.fotosik.pl/174/94d4a7fab3cb9741med.jpg
http://images41.fotosik.pl/170/e42478a56db9c919med.jpg
http://images37.fotosik.pl/169/cca7372920d5783amed.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 21:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok.

pomiary lmm są zbyt małe, ale zanim zaczniesz reklamować, sprawdź:
- stan filtra powietrza [kiedy był wymieniany];
- stan szczelności dolotu od T do IC [dokładnie obejrzyj czy nie ma żadnych pęknięć/niesczelności na obejmach].

jeżeli powyższe będzie OK, to możesz reklamować, co nie zmienia faktu, że ciśnienie pojawia się za późno. przy 2000 rpm powinno być optymalne [011.2=011.3].

tym zajmiemy się jednak, gdy będziesz mieć sprawny lmm.


pamiętaj, że próbę dynamiczną zawsze robimy na 3cim bądź 4tym biegu.
nigdy na 2jce.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 22:40:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
czy dobrze rozumiem... z tego co piszesz...ze jezeli przyczyna zlego pomiaru lmm jest nieszczelnosc dolotu, to rownie dobrze moze byc przyczyna poznego optymalnego cisnienia doladowania? czy jednak ewentualne nieszczelnosci nie maja nic wspolnego z poznym cisnieniem?

hipotetycznie zakladajac ze znajde nieszczelnosc miedzy T-IC i przeplywka zacznie pracowac, to co moze byc przyczyna poznego doladowania? bo wydawalo mi sie do tej pory ze wlasnie nieszczelnosc jest ta przyczyna

bo jezeli tak, to bardziej pawdopodobna jest nieszczelnosc niz awaria Lmm

Lmm dopiero bede mial w poniedzialek..wiec mam troszke czasu na upewnienie sie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 10:29:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, pabloniss - nieszczelność ma bezpośredni wpływ na późne ciśnienie doładowania i zaniżoną masę wskazywaną przez lmm.

jeżeli Twój samochód nie dymi ponad normę, to nieszczelności musisz szukać na odcinku T => IC [a dokładnie do czujnika ciśnienia za IC].

jeżeli Twój samochód dymi ponad normę, to to nieszczelności musisz szukać na odcinku całego układu dolotowego [czyli także za IC].


zwróć szczególną uwagę na obejmy i wzajemne przyleganie rur [także w okolicach IC].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 19:49:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
Dziekuje Tobie Meszrumie ze wszelka pomoc..
W tygodniu wezme sie za sprawdzenie calego ukladu...Nie wiem czy mnie pamiec nie myli, ale zeby sprawdzic uklad T => IC trzeba demontowac zderzak?
Odziwo nic nie kopci zwazywszy na fakt ze dzis znalazlem usterke ktora moze miec wplyw na prace silnika...Z kolektora ssacego do EGR prowadzi zbrojony przewod i od strony kolektora jest zerwany gwint i na zamieszczonym ponizej zdjeciu widac nawet wydmuchana uszczelke..czy to moze byc przyczyną?

http://images45.fotosik.pl/175/fbe965c73db110c0med.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 21:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uważam, że nie jest to przyczyną problemu z doładowaniem.

problem z doładowaniem może mieć swoje źródło w [większość potencjalnych przyczyn]:
- nieszczelność;
- problem z podciśnieniem;
- problem z N75;
- problem ze sterowaniem T [rozregulowana sztanga, membrana w gruszce T];
- lmm;
- uszkodzenie EGR.


żeby ocenić działanie podciśnienia w zakresie EGR powinieneś zrobić w wolnej chwili log 003BS.

prośba o poprawną fotografię sztangi [śruby] T jest nadal aktualna - gdybys mógł uchwycić to, co uchwycił autor tej fotografii, to będę wdzieczny: http://img145.imageshack.us/img145/9449/obraz008e.jpg .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 21:48:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2005 08:37:32
Posty: 233
Lokalizacja: Szczecin
meszrum napisał(a):
uważam, że nie jest to przyczyną problemu z doładowaniem.

Moze i nie jest ale warto by bylo chyba to zrobic bo 'wieje' z tego miejsca


meszrum napisał(a):
żeby ocenić działanie podciśnienia w zakresie EGR powinieneś zrobić w wolnej chwili log 003BS.

prośba o poprawną fotografię sztangi [śruby] T jest nadal aktualna - gdybys mógł uchwycić to, co uchwycił autor tej fotografii, to będę wdzieczny: http://img145.imageshack.us/img145/9449/obraz008e.jpg .

Prosba jak najbardziej wykonalna. Zdjecia sztangi jak i log 03BS zrobie jutro, i analogiczne :) Czy zderzak musi byc zdemontowany do przegladu ukladu?

Takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasuwa...Skoro Lmm zle mierzy nie biorac pod uwage ze wina za to moze ponosic nieszczelnosci dolotu, to przy nawet sporadycznych bledach jakie wywala VAG nadaje sie do reklamacji? Czy tez bledy jak i zly pomiar sa skutkiem nieszczelnosci? bo chyba bledy na starcie powinny juz ja zdyskwalifikowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 13:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pabloniss napisał(a):
meszrum napisał(a):
uważam, że nie jest to przyczyną problemu z doładowaniem.

Moze i nie jest ale warto by bylo chyba to zrobic bo 'wieje' z tego miejsca


meszrum napisał(a):
żeby ocenić działanie podciśnienia w zakresie EGR powinieneś zrobić w wolnej chwili log 003BS.

prośba o poprawną fotografię sztangi [śruby] T jest nadal aktualna - gdybys mógł uchwycić to, co uchwycił autor tej fotografii, to będę wdzieczny: http://img145.imageshack.us/img145/9449/obraz008e.jpg .

Prosba jak najbardziej wykonalna. Zdjecia sztangi jak i log 03BS zrobie jutro, i analogiczne :) Czy zderzak musi byc zdemontowany do przegladu ukladu?

Takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasuwa...Skoro Lmm zle mierzy nie biorac pod uwage ze wina za to moze ponosic nieszczelnosci dolotu, to przy nawet sporadycznych bledach jakie wywala VAG nadaje sie do reklamacji? Czy tez bledy jak i zly pomiar sa skutkiem nieszczelnosci? bo chyba bledy na starcie powinny juz ja zdyskwalifikowac




co do nieszczelności rury od EGR,
tak, oczywiście - powinieneś to zrobić.



co do lmm,
jaki błąd pojawia się w stosunku do lmm?
00553?
lmm nie ma prawa generować żadnego błędu. jeżeli już, to może źle mierzyć.
u Ciebie pomiar lmm jest niewłaściwy, nawet biorąc pod uwagę problem z doładowaniem, gdyż w momencie osiągnięcia prawidłowego doładowania powinien mierzyć >750mg [a nowy zazwyczaj ok. 800mg].



co do ciśnienia doladowania,
spójrz na moje ciśnienie w AFB [11letnia T z przebiegiem 280 000 km]:
Obrazek
u Ciebie po naprawie na być identycznie [albo lepiej].



co do sprawdzenia dolotu,
nachyl się nad T, i dokładnie cm po cm oceń stan rury dolotowej, która od niej wychodzi [w lewo], połączeń. nie trzeba demontować zderzaka, lecz dla wygody można [jak dla mnie konieczność] zdemontować kosz filtra powietrza. zaopatrz się w lusterko, którym powinieneś zbadać gumową rurę w miejscach, których zwyczajnie nie widać.
Obrazek
interesuje Cię fragment od nr. 20 do nr. 4.



_______________
nr w dopełniaczu piszemy z kropką!

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: