-gumis- napisał(a):
Nie będę się czepiac wartosci kątu wtrysku bo każdy silnik ma inaczej (inaczej zużyty) . Juto zapinam luzowac to koło z wałka
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jednak żeby mi ułatwic ,powiedz w którą strone mam kręcic (chcę przyspieszyc wtrysk i wydaje mi się ,że w stronę pompy - dobrze kombinuje??) Koło to jest na klinie, stożku, czego mogę się spodziewac?.Troszku słabo myślę...
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Pozdrawiam i podzielę się co spłodziłem!!!
Sprawdzona wartość ustawcza to dla dobrej aparatury 0.45mm w przypadku pompy kwalifikującej się tylko do wymiany ustawiałem nawet 0.8mm i dopiero dobrze zapalał.
Masz rację kółko należy przekręcić w stronę pompy aby przyspieszyć wtrysk. W sobotę sprawdziłem że przekręcenie o ~3mm na obwodzie daje 8st przestawienia wtrysku.
Kółko do wałka jest tylko dociśnięte na tarcie na czole wałka, dlatego trzeba go dość mocno dociągnąć ale trudne jest utrzymanie żądanego położenia podczas dokręcania (bardzo lubi wrócić na poprzednie ustawienie).
Ja dałem dorobić specjalny klucz który umożliwia mi kręcenie kółkiem i przytrzymanie go w stałej pozycji podczas dokręcania śruby.
Do opola jest niedaleko, mogę ew. podskoczyć!
Powodzenia!