To_JA_! napisał(a):
Ja stosuję ceramizer do paliwa raz na 10 000km. Ponieważ większość paliw nie spełnia norm smarności (ze względu na całkowite pozbawienie siarki) to nie jest najlepsze dla aparatury wtryskowej która jest smarowana tylko paliwem. Ceramizer ma tę zaletę że zmniejsza tarcie wszędzie tam gdzie współpracuje metal z metalem nie powodując osadów. Ja polecam.
Mixol zagęszcza paliwo i dodatkowo może spowodować "koksowanie wtrysków" już raczej zastosowałbym olej wysokiej klasy syntetyk do wyczynowych dwusuwów typu Motul i to w ilości 5x mniejszej od zalecanej dla silników czyli 1:500.
Pozdrawiam.
chodziło ci chyba że w paliwach jest podwyższona zawartość siarki a nie że jej brakuje
Jedyne działanie siarki to korozja i osady.
Przez 5 lat do dwóch róznych diesli (1,9 , 2.5) nalewałem na Orlenie Verve.
Żadnych dodatków zimowych, żadnych uszlachetniaczy, żadnych preparatów czyszczących do wtrysków.
Zima odpalanie w największe mrozy, pompy pracujące jak nalezy.
Należy tankować w miare możliwości na stacjach brandowych ropę czy inne paliwo z górnej półki (Verva, Vpower, Ultimate) i nie bedzie problemów.
Te paliwa nie są lepsze od zwykłych - one nie sa chrzczone.