Bilu napisał(a):
Warm napisał(a):
i co panowie Bilu i Zbyszek nie tylko ja uwazam ze dobry to oryginał
to ze podroba moze zle otwierac jest prawdopodobne ale wytlumacz mi prosze dlaczego akurat wlasciciele 1Zetow najczesciej borykaja sie z tym problemem?
Warm napisał(a):
ale zostawmy to
dzis z samego rana pojechałem do Mabi na Vaga
robilismy to juz z Mq ale przed wymianą termostatu
na wskazniku mam 80 stopni Vag pokazuje 88 stopni
i pytanie dlaczego tak jest
czy Vag pobiera temp.silnika z innego czujnika (czy taki jest)
czy cos sie dzieje z wskaznikiem ??
chyba wlasnie obaliles swoja teorie o podrobach
Bilu dlaczego sie borykaja to bardzo dobre pytanie
tylko nikt nie zna tak do końca odpowiedzi
zobaczymy co sie stanie po wymianie wskaznika
moze nam sie wydaje ze 1Z sa nie dogzane a mamy "walniete "wskazniki temperatury ale by to było w tylu autach ???
czy jest gdzieś napisane jaką temp. powinien trzymac ten silnik
o jakiej temp.powinien byc termostat (otwarcie)
ja juz sie spotkałem z takimi termostatami
-80 stopni
-82 stopni
-85 stopni
-87 stopni
ale jaki jest albo jaki powinien być naprawde to nikt mi nie potrawi powiedzieć (autoryzowane serwisynie wiedza a maja w sprzedazy rózne o różnych temp.)
moze zadasz Bilu to pytanie na niemieckim forum lub juz ten temat przerabial
i nie chce mi sie wiezyc ze tak ma byc "bo tak" (to juz sie robi tradycją )
uwazam ze karton to juz ostateczność
pozdrawiam