.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 22:51:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 15:58:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Trzeba zdemontować miskę olejową i od spodu wytargać pompę oleju, inaczej nie stwierdzisz w jakim stanie jest ten zabierak.

Jedź do Quattro-Service na Rzemieślniczą w Krakowie, to Ci ogarną temat elegancko.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 16:48:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Hej

Znam ten Serwis ze slyszenia, nie mialem jeszcze okazji robic czegokolwiek u nich, ale moze sie zglosze tam na diagnoze.

Czy przygotowac sie od razu na wymiane czegos ?

Ewentualnie czy mozna cos wykryc np VAG-iem ?

Pozdr

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 17:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
SonY_Milk napisał(a):
Czy przygotowac sie od razu na wymiane czegos ?

mozesz mniej pytac a wiecej aktywnie szukac - nie wierze, ze nie natrafisz w pierwszych 3-4 linkach w googlach (hasla pompa oleju, zabierak) na watek na A4-klub gdzie jest opisana lacznie z numerami czesci i cenami operacja przebudowy tego napedu na bezwalkowy (sadzac po wieku auta masz najbardziej doopna odmiane - z napedem lancuchowym wiec operacha kastracji jest chyba najsensowniejsza)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 22:28:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Operacja wykonana - mam już pompę z napędem nowego typu. Zamówiłem część u gościa z Rumii - ogłasza się na allegro. Bardzo profesjonalne podejście do tematu - wszystko ok.

Całą operację ogarnął jeden z najlepszych mechaników jakich znam w Krakowie.
Gdyby ktoś miał podobny problem to służę pomocą :)

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 19:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
SonY_Milk napisał(a):
Całą operację ogarnął jeden z najlepszych mechaników jakich znam w Krakowie.
Gdyby ktoś miał podobny problem to służę pomocą :)

zacznij od przedstawienie co bylo robione i ile co kosztowalo....
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2011 07:41:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
DeS napisał(a):
Bo Wy wybieracie jakieś dziwne auta.. diesle czy jakoś tak :): :peace:


:peace:

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 13:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Labiss napisał(a):
DeS napisał(a):
Bo Wy wybieracie jakieś dziwne auta.. diesle czy jakoś tak :): :peace:

:peace:

wszystkich Troli cieszacych sie z cudzego nieszczescia informuje, ze naped pompy oleju poprzez walek napedowy ("zabierak") to nie cecha przyporzadkowana do diesli (niektorych) ale takze wielu silnikow benzynowych w grupie szmelcwagena (np 2.4-3.2L BDV, AUK, BKH, BYU, BX, 4.2L BVJ itp)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Problemem nie jest fakt napedu przez walek a wadliwe wykonanie tego, podobnie jak fakt napedu walkow wyrown. przez lancuch (takze spotykane rozwiazanie w silnikach benz vw)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 22:06:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
przemekk74 napisał(a):
SonY_Milk napisał(a):
Całą operację ogarnął jeden z najlepszych mechaników jakich znam w Krakowie.
Gdyby ktoś miał podobny problem to służę pomocą :)

zacznij od przedstawienie co bylo robione i ile co kosztowalo....
Przemek

Koszty:
- nowy "zestaw naprawczy" w ASO = 4444zł
lub
- nowa pompa od gościa z Rumii = 2800zl
lub
- regenerowana pompa od gościa z Rumii = 2000zł

wszystkie wyżej wymienione elementy są z nowym rodzajem napędu (koła zębate), czyli pozbywamy się całkowicie napędu łańcuchowego pompy oleju.

Dodatkowe elementy, które należy wymienić przy takiej operacji:

- pasek rozrządu = 183zł
- olej wspomagania = 46zł
- śruba (dostępna tylko w ASO - jakaś nietypowa) = 4,5zł
- płyn chłodzący = 34zł

Robocizna razem 800zł

CAŁOŚĆ = 3060zł (najtańszy wariant).

Poniżej zdjęcia modułu przysłanego przez Pana z Rumii (polecam), oraz mojej ukochanej loli rozebranej do operacji:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Ostatnio edytowano 07.cze.2011 00:20:24 przez SonY_Milk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 23:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to na zdjeciach to walki wyr. wersja nowa pomp pewnie dotyczy stare walki ze zregener. gniazdem zabieraka + nowa pompa
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2011 16:56:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 16:48:55
Posty: 3
Lokalizacja: Bytom
Odświeżę trochę temat.

Jestem posiadaczem a3 8p (2004) 2.0 TDI, kod silnika BKD. Od niedawna zaczęły mi się pojawiać problemy z gotującym się płynem chłodniczym. Po wizycie w warsztacie okazało się, że jakieś było przepięcie na kablach. Po naprawie, zaczęło wszystko chodzić znowu dobrze. Lecz po 2 tygodniach jeżdżenia na trasie, przy dość dużej prędkości samochód nagle stracił mi moc, silnik zgasł. Kiedy zjechałem na pas awaryjny i otwarłem maskę znowu ujrzałem brak płynu chłodniczego, para ze zbiornika z tymże płynem i pod autem jego kałuża, lecz już w połączeniu z jakąś oleistą substancją. Samochód teraz przy odpalaniu lekko łapie, ale od razu gaśnie.

Macie może jakieś sugestie z czym może być mój problem związany? Tym razem zanim oddam auto do naprawy, wolałbym zrobić mały rekonesans wśród posiadaczy.

//Edit
Dzięki Przemek za radę, ale kasowanie postów chyba mam niemożliwe. No ale dla modów/adminów - post do usunięcia


Ostatnio edytowano 16.cze.2011 17:28:25 przez aku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2011 17:03:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
aku napisał(a):
Odświeżę trochę temat.
Jestem posiadaczem a3 8p (2004) 2.0 TDI, kod silnika BKD. Od niedawna zaczęły mi się pojawiać problemy z gotującym się płynem chłodniczym.

Twoj problem na 99.99% nie jest zwiazany z tematem watku... problemu swojego szukaj w postaciu dziurki z ktorej ten plyn wycieka... dodatkowo jezeli pod korkiem wlewu oleju masz ubita pianke to prawdopodobnie masz problem z uszczelka pod glowica albo spekana glowica... tak czy siak zaloz osobny watek by nie bylo burdelu (najelpeij usuwajac tego posta/ze swoim zrobie to samo)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2011 10:13:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2008 21:05:58
Posty: 57
Lokalizacja: SRC/SBI
SonY_Milk napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
SonY_Milk napisał(a):
Całą operację ogarnął jeden z najlepszych mechaników jakich znam w Krakowie.
Gdyby ktoś miał podobny problem to służę pomocą :)

zacznij od przedstawienie co bylo robione i ile co kosztowalo....
Przemek

Koszty:
- nowy "zestaw naprawczy" w ASO = 4444zł
lub
- nowa pompa od gościa z Rumii = 2800zl
lub
- regenerowana pompa od gościa z Rumii = 2000zł

wszystkie wyżej wymienione elementy są z nowym rodzajem napędu (koła zębate), czyli pozbywamy się całkowicie napędu łańcuchowego pompy oleju.

Dodatkowe elementy, które należy wymienić przy takiej operacji:

- pasek rozrządu = 183zł
- olej wspomagania = 46zł
- śruba (dostępna tylko w ASO - jakaś nietypowa) = 4,5zł
- płyn chłodzący = 34zł

Robocizna razem 800zł

CAŁOŚĆ = 3060zł (najtańszy wariant).

Poniżej zdjęcia modułu przysłanego przez Pana z Rumii (polecam), oraz mojej ukochanej loli rozebranej do operacji:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Najtańszy i zarazem najsensowniejszy wariant w silnikach BLB jest kastracja, czyli pozbycie się wałków. Jest to połowa kwoty którą Ty podałeś. Przemek dobrze radzi żeby zajrzeć na A4 klub, tam jest wszystko ładnie opisane co i jak.

_________________
Audi A4 B7 Avant 2,0TDI BLB multi7 2005r.
Audi A4 B5 1,6 95r. -> kasacja :/
Obrazek
Posiadam kopie map 2011 i spolszczenie do RNS-E / mapy 2011 i spolszczenie do MMI 2G


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2011 12:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
H4mm3R napisał(a):
Najtańszy i zarazem najsensowniejszy wariant w silnikach BLB jest kastracja, czyli pozbycie się wałków. Jest to połowa kwoty którą Ty podałeś. Przemek dobrze radzi żeby zajrzeć na A4 klub, tam jest wszystko ładnie opisane co i jak.

mala korekta
- silnik bez walkow wyr. jest bez walkow wyrownujacych (czyli taki jak byl montowac w nizszych modelach skody i seta: zarowno superb jak i exeo podobnie jak audi je z jakiego powodu maja, prawda? - cos tracimy za "cene spokoju"?)
- 3 kola zaplacil za czesci + robote + pasek + jakis plyn.... w zyciu za 1500 z robota tego silnika w zaden sposob naprawic nie da (chyba ze plastelina)
- robota polegajaca na wyciagnac czesci wlozyc czesci jest prostrza (tansza) niz przerabianie czegokolwiek
- chlop kupil juz czesci wiec porada by nagle szedl w inne rozwiazanie jest z gruntu bez sensu
- jak silnik byl na lancuch to kastracja jak na zebatki naprawa (zwyczajnie tansze rozwiazanie)

To co kupil przedmowca to naprawa poprzez zaspawanie zuzytego gniazda + wyzlobienie nowego dluzszego niz ori (by zmiescil sie wydluzony zabierak stosowany dopiero od koncowki 2009r)
Uwaga mala: od konca 2009 jest tez inna pompa oleju (w rozwiazaniu regeneracja idzie pompa stara - moze to bez znaczenia a moze znaczenie ma...)
Na innym forum (dawalem gdzies wyzej link) ktos naprawial to poprzez rozwiercenie + wkrecenie tulei (krotko: gniazdo jest w niegrzebanym materiale - pewnie lepsze rozwiazanie/moze drzosze?/ ale moze nie miec to znaczenia czy wytrzyma 300tys czy 1.5 miliona....auto majace juz n lat na karku i tak zdechnie z 10 powodow wczesniej)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 14:18:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
Oj kolego!!! Kolejny raz wprowadzasz ludzi w błąd!!!
Nie rozumiem Twojego słowa "zaspawywanie".Na jednym z forum w którym umieściłeś wątek związany z metalurgią wszystko Ci wytłumaczyli na czym polega przerobienie gniazda w wałku wyrównoważąjącym.
Zapraszam do 3-miasta-pokażę Ci wałek wyrównoważający: zużyty, nowy(od 2009r) jak i zregenerowany-wybierzesz sam ,który chciałbyś założyć do 2.0 tdi...

[img]C:\Documents%20and%20Settings\TOMEK\Pulpit\radek\web[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 15:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
tomek509174141 napisał(a):
Oj kolego!!! Kolejny raz wprowadzasz ludzi w błąd!!!

Witam,
nie mam i nie mialem zamiaru wplynac negatywnie na opinie o Tobie (dla jasnosci zamiarow)
Sadzilem, ze regeneracje, ktora robisz to cos na ksztalt regeneracji krzywek (duze okolice "procesu")
Domyslam sie, ze jest to blizsze zalewanie formy (nie wchodzac w szcz.)
Przy okazji (bo wspomniales...)
walki do okolo 10.2009 (dotyczy takze silniki 2,0TDI CR) sa takie same co do jednej literki kodu czesci w ETCE jak w w silnikach Pd np w 2006 - to tak aby ktos sobie nie pomyslal mylnie, ze kupujac auto vw+pociotki z 2009 "ma juz napewno dobrze"
Pozdrawiam i udanych regeneracji,
Przemek
P.S.
jakies zdjecie wklejales chyba ale cos sie nie powiodlo

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi a4b8 pompa oleju
PostNapisane: 15.lis.2011 22:44:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
Witam wszyskich . Jestem posiadaczem a4b8 143ps rok modelowy 2009 .Ostatnio byłem w servisie i zapytałem o nieszczesny naped pompy w moim autku Pan sprawdził i powiedział ze jest stary (to juz wiedziałem ). Na moje pytanie co z tym zrobic ,odpar ze nic gdyz silniki CR pracują duzo spokojniej niz PD i tam tego problemu nie ma . Powiedzcie czy to tłumaczenie ma jakis sens , bo ja zabardzo tego nie rozumiem .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi a4b8 pompa oleju
PostNapisane: 16.lis.2011 08:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wojcian napisał(a):
Jestem posiadaczem a4b8 143ps rok modelowy 2009 .... Na moje pytanie co z tym zrobic ,odpar ze nic gdyz silniki CR pracują duzo spokojniej niz PD i tam tego problemu nie ma .

a pytales sie pana z aso dlaczego wiec poraz 3ci zmieniali te czesci jezeli te sa niezawodne? moze aby byly jeszcze niezawodniejsze?
Silniki 2,0TDI CR sa na rynku od 2008r i 99% z nich ma przebiegi ponizej 200tys km - czy pytales sie Pana z Aso czy moze ma namiary na jakas wrozke, ktore przepowiada co sie dzieje przy przebiegach 250tys+ ?
Na koniec... wczuj sie w role "pana z aso" - przychodzi klient z autem co nowe kosztuje ze 130tys i pyta sie czy mu sie zaraz nie rozleci ... co bys mu powiedzial?
Sam oddawalem do ASO kiedys passata 2.0tdi PD i pytalem sie czy moze nie roba jakiejs akcji serwisowej na to to uslyszalem, ze od kiedy zmienili naped na zabetkowy problem zostal rozwiazany (a jak zostal rozwiazany to wiadomo...)


jezeli nie masz duzego przebiegu (chyba nie wiecej niz 150tys i max auto 7letnie - dotyczy kazdego pociotka vw wiec i Twojego auta :peace: ) to mozesz udac sie do seata i popytac o program gwarancyjny excellence (czy jakos tak) - krotko: sprawdzaja auto za jakas kase typu 150zyla, placisz za dodatkowa gwarancje, wiazesz sie z ichnim ASO ale w razie zgonu tego nie ladujesz z reka w nocniku


Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
na pocieszenie powiem, ze polowa silnikow V6/V8 silnikow od VW (zarowno benzyna jak i diesle) maja naped pompy poprzez zabierak (tam z jakiegos powodu problem nie wystepuje...)
na dodanie troche strachu i emocji dodaje ogloszenie z ebaya na silnik CAGA z uwalonym napedem oleju
http://www.ebay.de/itm/Motor-Audi-2-0-T ... 0613025397
(przebiegiem z ogloszenia sie nie sugeruj.. sprzedawca dobrze wie ze to niesprawdzalne....)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 11:06:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
No to fajnie , o czego zecząć , co pierwsze wymienic . Mam przejechane 106 tys , autko mam od nowośći, praktycznie 80% to jazda po autobanah . Przy 140tys zamierzam sie wziąsc za rozrząd , moze wtedy kuknąc na ten naped. Sam juz teraz nie wiem co zrobic , zdajesie za najlepiej bedzie to lunąc, i kupic benzyne. Tylko po to człowiek wywala tyle kasy na nowe audi , zeby troche pojezdzic, a tu kupa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 12:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wojcian napisał(a):
No to fajnie , o czego zecząć , co pierwsze wymienic . Mam przejechane 106 tys , autko mam od nowośći, praktycznie 80% to jazda po autobanah . Przy 140tys zamierzam sie wziąsc za rozrząd , moze wtedy kuknąc na ten naped.

dokladnie nic nie rob - zabieraki padaja ludziskom przy over 200tys.. jak bedziesz robil rozrzad to ogladnij zabierak + gniazdo i wymien go profilaktycznie (ja bym tak robil - robisz co chcesz)
Mozesz kupic gwarancje w seacie (to nie jest drogie, nie obejmuje calego auta tylko okreslone podzespoly - te najwazniejsze)... i jest chyba mozliwosc tego przedluzenia do 5 czy 7 lat lacznie (w sensie wieku auta), mogles kupic auto zagramica (nie ma znaczenia) ale gwarancja-ubezpieczenie dziala tylko w ASO polskim (jak sie zepsuje na wakacja w hiszpani to musisz targac auto do PL na naprawe)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 22:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
Wymien zabierak , to rozumiem ,jest to ten nieszczesny imbusik, ale jeżeli chodzi o gniazdo to nie zabardzo kumam ,chodzi o koło zebate co wspołpracuje z tym zabierakiem, jezeli tak to moze odrazu wymienic to na ten dluższy zabierak i koło zebate z głebszym gniazdem. Chyba że do mojej pompy ten dłuzszy zabierak wraz z nowym kołem nie podejdzie. Dobrze mysle . O jakie czesci pytac w serwisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: