wojcian napisał(a):
Wywalajac tyle kasy na nowe auto typu audi ,oczekujesz ze to bedzie jezdziło troche wiecej czasu bezawaryjnie niz polonez ,a u kupa . Dwumasa juz poleciała przy 70tys , naszczescie na gw wymienili w servisie w Belgii. Ponoc w Pl jest z tym problem. Tak ze nie szukam problemu na siłe tylko
dla grupy vw pracuja geniusze marketingu... zlozyc auto wielkosci astry, wmowic ludziom, ze to auto z segmentu D i nastepnie sprzedac je z gwarancja mniejsza niz jest na auta z tata motors za 120% ceny auta z segmentu D to jest wrecz niepojete
czas otrzec lzy i patrzec w przod - mozesz wylozyc kase na to co kazdy klienta seat polska ma za free - czyli przedluzona gwarancja i spisz spokojnie (ale to kosztuje bo wszystko w aso muszisz robic) - 1500zyla na 2 lata wychodzi z ich www ze musisz zabulic
http://www.excellente.pl/index.php?p=cennikwojcian napisał(a):
...A tak na margiesie jak ten problem rozwiazany jest w silnikach 1,8tfsi , bo chyba powoli dojrzewam do tego pomysłu.
to tak na marginesie powiem Ci, ze w tym silniku jest zestaw walkow wyr. zintegrowany z pompa oleju a calosc napedzana jest przez lancuch
Rozszerzajca margines dopowiem, ze wiekszosc silnikow vw w ukladzie V zarowno benzynowych jak i diesle ma naped przez zabierak (ale chyba tam to jest dobrze zrobione bo nie slyszalem o lamentach ze cos sie wyciera)
Przemek