.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 22:38:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 22:57:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zabierak nie napedza zebatka ale walek w ktory jest wlozony... jak wyrobi sie gniazdo to d... blada
Samego walka w aso nie kupisz ale caly zestaw z pompa od razu za ponad 4 patyki

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: do przemekk74
PostNapisane: 17.lis.2011 22:51:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
Witam .Czyli poczekac na wymiane rozrządu (myśle ze przy 140tys nie bedzie za wcześnie) ,wymienic zabierak(mysle ze nie głupim pomysłem jest go wczesniej poddac azotowaniu, tylko skad wziasc info o materjale z jakiego to g..no jes zrobione, do 140 tys zostało jeszcze troche czasu tak ze na spokoju bym to załatwił). Czy ten komplet o kturym piszesz za 4 klocki to juz jest zrobiony jek nalezy . Dzieki za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2011 17:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
Jeśli auto robi kilometry po autostradach(tak napisałeś wcześniej) to nic nie rób do ok 250 tyś km.Jest to za młody samochód i ze zbyt małym przebiegiem na grzebanie w module pompy olejowej.pozdrawiam

_________________
tu była reklama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: do przemekk74
PostNapisane: 19.lis.2011 17:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wojcian napisał(a):
Witam .Czyli poczekac na wymiane rozrządu (myśle ze przy 140tys nie bedzie za wcześnie) ,wymienic zabierak

nie kombinuj bo to nie jest z masla - wyciera sie bo to olowek metalowy wlozony w otwor w walku na 3.5cm ... dodatkowo "olowek" musi miec mozliwosc ruszania sie w gniezdzie wiec to nie jest wieczne z definicji (to taki glupi patent)
W silniku caga 2.0tdi CR 143ps rozrzad wymienia sie co 180tys... jezeli masz 100% pewnosci co do przebiegu + wiesz, ze wiekszosc z tego robione bylo na trasie to pytanie czy jest sens grzebania w aucie juz teraz? moze doczekaj jeszcze z tym rozrzadem, wymien wtedy ten zabierak i bedziesz wiedzial czy byly slady zuzycia czy nie i masz kolejne powiedzmy over 100tys spokoju
Moze nie wartlo szukac na sile problemow?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 13:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
O przebieg jestem spokojny bo mam auto od nowości , i dlatego troche sie boje o ten patent . Wywalajac tyle kasy na nowe auto typu audi ,oczekujesz ze to bedzie jezdziło troche wiecej czasu bezawaryjnie niz polonez ,a u kupa . Dwumasa juz poleciała przy 70tys , naszczescie na gw wymienili w servisie w Belgii. Ponoc w Pl jest z tym problem. Tak ze nie szukam problemu na siłe tylko wole zapobiegac niz leczyc , tym bardziej ze skutki tej awari jakie sa sami wiecie i chyba rozumiecie moje obawy. A tak na margiesie jak ten problem rozwiazany jest w silnikach 1,8tfsi , bo chyba powoli dojrzewam do tego pomysłu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 17:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wojcian napisał(a):
Wywalajac tyle kasy na nowe auto typu audi ,oczekujesz ze to bedzie jezdziło troche wiecej czasu bezawaryjnie niz polonez ,a u kupa . Dwumasa juz poleciała przy 70tys , naszczescie na gw wymienili w servisie w Belgii. Ponoc w Pl jest z tym problem. Tak ze nie szukam problemu na siłe tylko

dla grupy vw pracuja geniusze marketingu... zlozyc auto wielkosci astry, wmowic ludziom, ze to auto z segmentu D i nastepnie sprzedac je z gwarancja mniejsza niz jest na auta z tata motors za 120% ceny auta z segmentu D to jest wrecz niepojete :peace:
czas otrzec lzy i patrzec w przod - mozesz wylozyc kase na to co kazdy klienta seat polska ma za free - czyli przedluzona gwarancja i spisz spokojnie (ale to kosztuje bo wszystko w aso muszisz robic) - 1500zyla na 2 lata wychodzi z ich www ze musisz zabulic http://www.excellente.pl/index.php?p=cennik

wojcian napisał(a):
...A tak na margiesie jak ten problem rozwiazany jest w silnikach 1,8tfsi , bo chyba powoli dojrzewam do tego pomysłu.

to tak na marginesie powiem Ci, ze w tym silniku jest zestaw walkow wyr. zintegrowany z pompa oleju a calosc napedzana jest przez lancuch
Rozszerzajca margines dopowiem, ze wiekszosc silnikow vw w ukladzie V zarowno benzynowych jak i diesle ma naped przez zabierak (ale chyba tam to jest dobrze zrobione bo nie slyszalem o lamentach ze cos sie wyciera)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 18:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 18:24:06
Posty: 24
Lokalizacja: Kraków/Roeselare
Sprawdziłem i trzeba bedzie to kupic , dla swietego spokoju. Nawet jest dw masa tam zaznaczona to dobrze bo pewnie przy 140tys znowu padnie o sama czesc 2800pln. troche odbiegne od watku a czy tfsi 1,8 mają jakies bolączki bo co czytam o tych motorach to same ochy i achy. Tam też jest turbo i dwmas.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
zobaczcie co stało się z modułem pompy oleju napędzanej łańcuchem 2005r(czerwiec)

zdjęcia umieszczone na forum passata

http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... 9du/page25

_________________
tu była reklama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Reklama dzwignią handlu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
tomek509174141 napisał(a):
zobaczcie co stało się z modułem pompy oleju napędzanej łańcuchem 2005r(czerwiec)

zdjęcia umieszczone na forum passata

http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... 9du/page25

Niestety trzeba się logowac żeby zobaczyć fotki.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 22:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2010 19:03:29
Posty: 6
Lokalizacja: pomorze
wysyłam zdjęcia na pocztę...

_________________
tu była reklama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Uwaga na pękające głowice!!!!!!!!
PostNapisane: 26.gru.2011 13:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2011 13:28:02
Posty: 3
witam, wszystkich chciałbym uczulic na pękające głowice nie tylko przy A3 2,0 ale również przy wszystkich 2,0 tdi totalne dziadostwo jak mnie pękła samochod jak postał to odpalał jak parowoz ,kopcił na biało noi płynu ubywało bardzo szybko.postanowiłem głowice oddac do spawania i potem go sprzedałem ,ładny samochód ,łdnie jezdził i nic więcej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 27.gru.2011 13:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
po 2004 roku vw stacza sie po rowni pochyłej w dół , nie m co sie oszukiwać ale to jedne z najbardziej awaryjnych aut na rynku , audi to tylko vw z innym znaczkiem
wszystkie konstrukcje oparte na pd sa wadliwe , widzielisci jak potrafi obsiąś głowica w 1,9 ? ostatniemu pacjentowi brakowało 0,25 od wymiaru lol


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 23.sty.2012 23:08:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
witam,

jestem po wymianie ferelnego imbusika i walka balansujacego, auto A6 C6 2.0 BRE 2007 145 000 mil (230 000 km).

Zadna awaria u mnie nie wystapila, poprostu postanowilem ze mam juz dosyc jazdy z 'dusza na ramieniu' i czas sprawdzic stan w/w podzespolow.

Imbusik 100mm (oryginalny jest 77mm) i zregenerowany walek zakupilem na allegro od sprzedawcy z Rumii.

Ponizej zalaczam filmik pokazujacy jaki byl luz pomiedzy imbusikiem a gniazdem w walku.

filmik - luz imbusika w walku

Patrzac na przebieg auta i stan elementow trudno powiedziec czy ktos wczesniej wymienial imbusik lub caly modul napedu pompy oleju. Czy jest to stan od fabryki bo auto robilo w wiekszosci trasy na autostradach.

ponizej kilka fotek

foto 01
foto 02
foto 03

Pozdrawiam

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 23.sty.2012 23:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Raczej nikt przed Tobą tam nie zaglądał...
Dobrze, że auto robiło głównie trasy, to powodowało w miarę równomierne obciążenie silnika i w rezultacie dłuższą żywotność napędu pompy...

Od takiego luzu, jaki był u Ciebie, krótka już chyba droga, do obrócenia imbusika :):

Naprawa z pewnością nie była wykonana zbyt wcześnie :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 06.lut.2012 16:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2011 13:28:02
Posty: 3
lepiej wymienic całą pompę olejową po modernizacji tam w niej jest imbus 8mm ,wymiana tego samego imbusa może miec podobne skutki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.lut.2012 17:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2007 08:43:12
Posty: 29
[quote="bobby25"]witam,

jestem po wymianie ferelnego imbusika i walka balansujacego, auto A6 C6 2.0 BRE 2007 145 000 mil (230 000 km).

Zadna awaria u mnie nie wystapila, poprostu postanowilem ze mam juz dosyc jazdy z 'dusza na ramieniu' i czas sprawdzic stan w/w podzespolow.

Imbusik 100mm (oryginalny jest 77mm) i zregenerowany walek zakupilem na allegro od sprzedawcy z Rumii.

Ponizej zalaczam filmik pokazujacy jaki byl luz pomiedzy imbusikiem a gniazdem w walku.

filmik - luz imbusika w walku

Patrzac na przebieg auta i stan elementow trudno powiedziec czy ktos wczesniej wymienial imbusik lub caly modul napedu pompy oleju. Czy jest to stan od fabryki bo auto robilo w wiekszosci trasy na autostradach.


witam wymieniłeś wałek WYRÓWNOWAŻAJĄCY + imbusik ? pompy nie trzeba wymieniać ? jaki jest koszt tego + koszt robocizny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.lut.2012 21:56:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Widzisz jaki luzik na filmie. Tak wyglada problem 2.0 TDI, prowadzacy do zatarcia silnika.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 01.mar.2012 09:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2007 08:43:12
Posty: 29
ok widze jeśli takiego luzu nie ma to nie ma przesłanki do wymiany wałka ?
i czy sama wymiana wałka + nowy dłuższy imbusik pozwoli czuć się pewniejszym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 01.mar.2012 12:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
"Primo nr 1:"
pompa oleju napedzana poprzez imbusik jest w silnikach VW od wielu lat i dotyczy to silnikow co maja po 20lat jak i aut z wyzszej polki (w stylu audi RS8)
Jest to rozwiazane stosowane w wiekszosci silnikow w ukladzie V zarowno benzynowych i diesli a np naped przez lancuch walkow wyrownujacych jest ciagle stosowany w benzynach z bezposrednim wtryskiem (czyli te TSI itp)
To sie psuje w 2.0TDI PD nie dlatego bo jest zle ale dlatego, ze jest zle zaimplementowane

"po drugie"
Szmelcwagen polapal sie, ze zabierak sie wyrabia dosyc pozno i od okolo 10/11.2009 jest dluzszy zabierak
ale...
"no i po trzecie"
takze inna jest pompa oleju, walki i kola posrednie sa inne!
"Tomek nr telefonu" z Rumi oferuje usluge polegajaca na poglebieniu+regeneracji dziurki w walku tak by w stary walek zmiescil sie nowy zabierak tyle (+ewentualnie regeneracja gniazda z pompie oleju jezeli tam tez sie cos stalo)
To co powstaje to hybryda czesci ze starego rozwiazania (np stara pompa oleju) z nowym zabierakiem
Chwilowo nikt nie psioczy na niego z jego klientow (a pewnie tego od groma poregenerowal) wiec pewnie jest to trwale
Nie jest on jedyna osoba na swiece to regenerujaca i nie jest to jedyny sposob (np na jakims forum pepikowym skody widzialem ze zamiast przedluzac dotaczal walek grubszy z jednej strony i po prostu szerszy otwor wytaczal w walku)

"po ostatnie"
dla piernika co ma 200tys nalatane kazde rozwiazanie pewnie bedzie dozywotnie bo malo kto bedzie autem kolejne 200tys robil bo na bank popada milion innych rzeczy w aucie na tyle, ze przy rosnacych cenach napraw i relatywnie tanszych wgledem pensji samochodach nie bedzie sie go oplacalo tyle przy zyciu piernika utrzymywac

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: