Lotus napisał(a):
Silnik pracuje nierówno bo są nierówne dawki na cylindrach lub ciśnienia spręzania. Ale to sobie sprawdzisz w 08/13 i 14
Gwoli ścisłości aptekarskiej ... 08/01/13 i 14 ...
Dalej ... pan Lotos zapomniał po co i jak działa tzw idle regulation i co zeń wynika.
Gdyby nierówna praca wynikała z braku możliwości doregulowania prędkości obrotowych poszczególnych układów korbowych na poszczególnych cylindrach jednostka poddałaby się przy +/- 3.1 mg/suw.
Idę o zakład iż w 08/01/ 13 i 14 będzie ok , a winnym okaże się syf zgromadzony na nastawniku dawki paliwa. Czekam na logi ...
Nierówna praca na wolnych obrotach oczywiście nie ma związku z tym co zobaczysz w grupie 013 i 014. To mechanizm który z problemem z którym boryka się założyciel tematu nie ma wiele wspólnego.
Reszta na forum, choć zaraz znów usłyszę o próbie wynalezienia koła od nowa oraz o tym iż falowanie ma związek ze źle (prawidłowo) ustawionym statycznym kącie wtrysku ...
Ile czasu jeszcze będziesz chłopu wciskał iż ma źle wyregulowany kąt mimo że fura pali idealnie przy -20 st C ? Po to żeby wpadł do warsztatu i zostawił czapkę siana niepotrzebnie ?
Oczywiście idąc dalej - chłop pisze że furmanka pali idealnie w ciężki mróz a tutaj czytam o źle ustawionym kącie wtrysku, nierównej kompresji, wtryskach , pompie ...
Wnioski do wyciągnięcia we własnym zakresie ...