emge napisał(a):
Skrzynie to niby od czego ma wsadzić od Passata?
Szkoda, że przygoda z Audi quattro zaczęła się od 2.5TDI v6, wystarczyło kupić Pb i było by tak pięknie.
tak, np skrzynie FCP montowana w passatach, a4 i a6
Jezeli chcesz przekazac swoje wieloletnie doswiadczenia w uzytkowaniu 2.5V6tdi to polecam dzial "Kupujemy Audi", jezeli w zyciu nie miales 2.5V6 to nic nie moge Ci polecic.
Meszrum napisał(a):
tylko pasek?
nie sadze ze po 70 tys oryginalne czesci zalozone przez autoryzowany serwis, przewidziane na 120tys wymagaly niezwlocznej wymiany.
Pytanie czy
- to auto nie ma skreconych np 50tys (kiedy koncza sie wpisy w ksiazce i czy ostani wpis jest w "komputerze w ASO" - inaczej... jest ryzyko...a okazaj jest bo calosc bedzie rozbebeszana przeciez)
- co bylo wymieniane przy rozrzadzie (czy pasek czy pasek i cala rolkologia - to jest "w komputerze w ASO")
Pasek tylko dlatego ze nie sadze ze sciaganie i zakladanie go dobrze mu sluzy
Stan rolek mozna jakos ocenic np sprawdzajac czy nie sa uciapane wyciekajacym przez simernigi smarem.
Pytanie tez kiedy tez rozrzad byl wymieniany (czasowo) bo jezeli 6 lat temu to trzeba wymienic niezaleznie od przebiegu (bo jest okazja!)
Czyu auto watku chce pojezdzic z max 2 lata i zrobic max 20 tys czy planuje nabic ze 100tys
Meszrum napisał(a):
nawet nołnejmowe zestawy w IC/Focie składają się z pasków i rolek
jedna czesc to jedna czesc a zestaw to wiele czesci wiec nie wiem o co Tobie chodzi.
Dorosli ludzie rozumieja co to rozrzad, ile kosztuje jego wymiana, czym grozi zerwanie - kazdy sam strategie obiera, nie ma co pouczac (napisalem co ja bym zrobil a nie co ma zrobic autor watku)
Pozdrawiam,
Przemek