.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:10:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 14:55:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
różnicę widać bardzo wyraźnie - teraz pompa podaje odpowiednią ilość paliwa. widoczne jest to:
- w grupie 001s - wartość odczytywana z nastawnika jest prawidłowa [6mg], a wcześniej była za wysoka;
- w grupie 003s względem 003s z lutego - widać jak wzrosła faktyczna dawka, gdyż wzrosła też masa zasysanego powietrza, która jest obecnie zbyt wysoka.

przekładając to na konkrety:
- kąt wtrysku do poprawy - obecnie jest na Late 1.2*BTDC, ma być 2.0*ATDC w 004BS - od tego zaczynasz;
- po ustawieniu kąta wtrysku prawdopodobnie będzie konieczne wyregulowanie sztangi, gdyż wygląda na to, iż ktoś próbował regulacją sztangi odzyskać brakującą moc - lecz to zrobisz dopiero w chwili, gdy ustawisz kąt wtrysku na 2*ATDC / Late w 004BS - wówczas zalogujesz 011d i będzie widać, czy sztanga jest do regulacji [a pewnie będzie, gdyż to właśnie ona może odpowiadać za zbyt dużą masę zasysanego powietrza na biegu jałowym].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2011 18:47:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 11:15:53
Posty: 79
Lokalizacja: Katowice
Witam po przerwie...

Oto rzeczony odczyt z jazdy po ustawieniu kąta wtrysku (waha się 2.0*ATDC do 2.2* ATDC).

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zbych1001_54922.html

Nie doszedłem do 4000 rpm (było trochę tłoczno - jeżeli te ostatnie obroty są niezbęde, to dorobię :) )
Jeżeli na powyższym wynika coś dla sztangi, to napiszcie w którą stronę kręcić i czym się kierować (jak np. przy kącie wtrysku :) )

Nie znam się i dlatego tutaj piszę posty, ale jak dla mnie to wygląda chyba nawet gorzej niż odczyt z lutego :/

Pozdrawiam

_________________
Audi A4 B5 1998r 150 PS; 2.5 Tdi AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2011 08:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli kąt na 004BS wynosi 2.0*ATDC na Late, to jest teraz OK.

co do regulacji ciśnienia doładowania - proponuję, zanim będziesz regulować sztangę, podmienić na próbę zawór N75 [sterujący pracą T]. najlepiej gdybyś pożyczył zawór N75 na próbę, gdyż obecnie dostępne w sprzedaży mają inną wtyczkę i konieczne jest przerobienie wtyczek. N75 będzie pasować od A6 C5 AFB/AKN oraz od innych A4 B5 AFB/AKN.

po podmianie N75 - prosiłbym o logi 011d, 003s, 003BS, 003d.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: