.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:20:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 12:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam meszrum wywaliłem katalizator i przedłużyłem sztangę o 1mm wklejam log

011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_57099.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 14:40:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wydłuż jeszcze o 1mm i znowu 011d.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 11:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
I dzięki Meszrumowi, dojdziesz/doszedłes do zdrowej serii, bo już jest 90% sukcesu z opanowaniem poznego cisnienia T.
Na 100% ''mechanik'' zlał by to i bys mial jak masz bo według niego jest ok, lub rwal by T zamienial ect bez włączenia jaźni, a dla zarobku...
Wiec zaoszczedziles hmm kupę... jedno Ci powiem.
BTW;
Poczytałem kilka tych for, ja już mam wyrobione zdanie co do tego, gdzie się klepią po ramionach, a gdzie pomogą.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 17:20:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam jestem bardzo wdzięczny meszrumowi bardzo mu dziękuje że się zainteresował moim tematem meszrum wklejam log po przedłużonej sztandze o 1mm

011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_57237.html

meszrum jeszcze jedno oddałem do reklamacji 2 tygodnie temu ten nowy przepływomierz na razie czekam czy uznają reklamację czy nie jak tak to założę tą nową pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 12:54:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Masz problem nadal z wysterowaniem lekki... jak i z osiąganym cisnieniem w T.

Obrazek

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 16:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam to co muszę zrobić żeby było dobrze pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 09:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
na obecnym ustawieniu sztangi jest najlepiej - samochód jest najszybszy. zostawiłbym tak jak jest.

delikatny lag wynika raczej z samego N75, który z czasem zaczyna generować za małe podciśnienie wobec gruszki T i tym samym nie steruje prawidłowo T.

możesz co najwyżej poszukać forumowicza z takim silnikiem jak Twój i podmienić na próbę N75 [011d]. nie kupuj nowego, gdyż VAG przestał produkować N75 ze starym typem wtyczki [kwadrat] i aby podmienić na nowy z ASO/IC to konieczne jest lutowanie.


AKP to forum oldskulowe - tutaj sobie nie słodzimy.
:D

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 13:12:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
ok meszrum poszukam kogoś z takim silnikiem jak ja mam jak znajdę to zrobię log i napiszę na razie dziękuje pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 09:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
mam identyczny sam jak ty .ja kupwałem taki zawór w IC -kwadratowa wtyczka na poczatku lipca ok 300zł orginał to pierburg a znakowacz to vag. róznica miedzy starym a nowym była taka ze w logach stary wychodził lepiej a w codziennej jezdzie nowy sprawia ze samochód lepiej jezdzi. na starym samochód przejechał ponad 360tys .mimo ze teoretycznie jest sprawny to samochód inaczej jedzie na jednym a inaczej na drugim .to tak jako ciekawostka .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 11:08:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Kolego, jak by cie wzięło na wymiane N75(tylko tak jak kolega meszrum pisze najpierw zrobić podmiankę na próbę od kogoś) to ja u siebie w 2.5 akn to kupiłem nowy N75+ wtyczkę do niego, wywaliłem starą wtyczkę i przepiąłem piny do nowej i wszystko jest ok. roboty ok 10-15min bo nad starą wtyczką trzeba się troszkę pomęczyć żeby piny z niej wyszły.Ja i tak ją w końcu połamałem
N75+wtyczka to u mnie wyszło 250zł (gdzie wtyczka to 30zł)
pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 20:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki za informację mam nadzieję że kogoś znajdę co mi pożyczy na chwilę zaworek n75 pozdrawiam

[+]
witam ponownie jeszcze nie znalazłem kogoś kto by mi podmienił n75 , co sądzicie o czyszczeniu n75 jest to dobry pomysł czy raczej nie jeszcze jedno pytanie jest zaworek n75,n18 i oba są połączone do jeszcze jednego zaworka w moim przypadku znajduje się pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego do czego on służy najlepiej go widać na jednej z aukcji na allegro o numerze aukcji 1805690777 dzięki za wszelkie informacje pozdrawiam.

[+][+]

witam czy ktoś mi morze pomóc czy warto i czy idzie wyczyścić n75 jeszcze jedno pytanie moczy mi się miska olejowa ale żeby ją odkręcić i wymienić uszczelkę trzeba odkręcić drążek stabilizatora żeby dojść do śrub i czy po odkręceniu drążka trzeba ustawić później zbieżność dzięki pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2011 20:20:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
prosba o nie pisanie posta pod postem - scaliłem, ale juz po raz ostatni - nastepnym razem przykleje Ci ostrzezenie :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2011 22:45:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
Witam.
trochę odejdę od mojego tematu nie wiem czy tak wolno?
zmieniałem sobie dzisiaj uszczelkę pod dolną miską olejową i zauważyłem że mała zębatka od łańcuszka ma luz idzie nią poruszyć w prawo i lewo to chyba nie powinno tak być chyba że się mylę pozdrawiam.jeszcze jedno pytanie żeby dokręcić trochę górną miskę olejową trzeba ściągać zębatki czy są wszystkie śruby dostępne i bez problemu dociągnę miskę olejową


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 20:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam po dość długiej przerwie udało mi się podmienić zaworek n75 zrobiłem logi jeszcze raz na starym n75

003d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_60008.html
011d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_60009.html

tu są logi już na podmienionym n75

003d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_60010.html
011d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_60011.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 12:40:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
regulowałeś sztangę? teraz jest gorzej niż było poprzednio - na obydwu N75.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 18:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam
nie meszrum nie ruszałem sztangi zostawiłem ją tak jak kazałeś ją ustawić też to zauważyłem że nie jest to to co było przedtem ale myślałem że mi się to tylko wydaje trzeba ją w którąś stronę podkręcić? pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 31.gru.2011 19:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
Witam.
chciał bym odświeżyć temat po dość długim oczekiwaniu w końcu przyszedł mi z reklamacji nowy przepływomierz zrobiłem wszystkie logi nowe czy ktoś pomorze z góry dziękuje

logi statyczne
000 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67505.html
001 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67506.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67507.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67508.html
007 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67509.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67510.html
013 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67511.html
014 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67512.html
018 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67513.html

logi BS.
000 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67514.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67515.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67516.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67517.html

logi dynamiczne
000 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67518.html
001 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67519.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67520.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67521.html
008 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67522.html
010 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67523.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67524.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.sty.2012 12:54:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
gdyby to auto bylo sprawne w 100% to bym powiedzial ze ten nowy przeplywomierz ma kondycje taka jak 10letni (nie obcina dawek poza jakimis tam musnieciami przy granicy obciecia ale ze np latem jest mniej powietrza w powietrzu to bedzie bankowo cial no i z wiekiem tez bedzie obnizal odczyty...)
Poniewaz T tak kulawo troche sie rozkreca wiec obstawiam, ze to T kulawa troche a moze wydech a moze costam (nie obstawiam problemow z VP44) i nie jest temu przeplywomierz winny
W takim przypadkach lepiej zlogowac w jednym logu 003 i 011 (ewentualnie 008 dodatkowo) - widac wtedy dokldanie czy w momentach kiedy T pompuje zdrowo przeplyw jest jaki ma byc
Pozdrawiam w nowym roku,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.sty.2012 20:38:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
Witam ponownie zrobiłem logi tak jak napisałeś chcę jeszcze dodać że katalizator jest już wywalony wklejam logi pozdrawiam.
log 003 011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67536.html
log 003 011 008 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67537.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.sty.2012 21:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
filipif6 napisał(a):
Witam ponownie zrobiłem logi tak jak napisałeś chcę jeszcze dodać że katalizator jest już wywalony wklejam logi pozdrawiam.
log 003 011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67536.html
log 003 011 008 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_67537.html

spadki przeplywu w 003 sa w monetach jak wyraznie T niedoladowywuje i wtedy delikatnie przycina dawki
Latem bedzie cielo dawki wyrazniej bedzie ciac co zmniejszy ilosc koksu i dodatkowo utrudni T utrzymanie zadanego cisnienia - bedzie moc 1.9 powiedzmy AWXa a zuzycie V6tki :peace:
Te niedoladowywuje i jezeli zalozymy ze uklad wtryskowy jest ok, nie ma gangreny maksymalnej w walkach, wydech jest drozny to T albo sterowanie T jest popsute
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: