przemekk74 napisał(a):
jezeli producent przewidzial dobor lepkosci oleju wg tabelki a nie wskazal okreslona np 10w40 to 15w40 jest wystarczajaco dobra lepkoscia na nasz klimat
Osobiscie wolalbym zalac lotosa 10w40 niz zachodniego 15w40 minerala...
Pozdrawiam,
Przemek
to jest prawidlowe rozumienie oleii, a czy czyscic czy nie? Mozna, ale nie po takiej zmianie polsyntetyk-syntetyk, zwiazki czyszczacre sa ostre, ale i tez smarne wiec slychac ze - ''o jest lepiej'' to naturalne...
a wyczytalem, ze valvoline np. maxlife fullsyntetyk to polsyntetyk tylko ''sie boja przyznac'', mozliwe ale baza zwiazkow chemicznych jest zachowana, to jak w przypadku motula specyfic'a, ktory jest fullsyntetykiem, lecz przewidziany dla uzytku w silnikach o specyfikacji 505.01 / polsyntetycznej. Piszac prosto spelnia wymagania do obu grup silnikow i specyfikacji...
jesli jest napisane, full to full, jesli full i za razem pol to ma oba.
W golfie bralo mi ok 250ml od wwymiany do wymiany... modyfikator+ przejechalem nim ok 50tkm i nie bierze nadal. Tyle na ten temat, wychodzi na to jak bym kupil royal za 100zl /1L tylko d.tanszymi kosztami...
do A4 tez zalalem bez jakich kolwiek oporow i konwenansow na jego temat.
pozdrawiam.