.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:49:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 18:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok, dzis pojezdzilem...
wyglada na to, ze mam popsuty czujnik [co oczywiscie nie wyklucza popsutego przy okazji termostatu :peace: ] - dzis dane na klimatroniku byly takie jak u KRISOO, czyli kosmiczne.
co ciekawe, gdy poruszalem czujnikiem i kabelkami, dane zaczely przybierac ludzka twarz [do tego 1 badz 2 z lewego wyswietlacza zamienila sie na 0].
w chwili wolnej raz jeszcze przeczyszcze spirytusem technicznym i wtyczke, i czujnik.
jezeli nic to nie da, to wymienie czujnik [85pln].

laptop ciagle nie zyje - na VAG-Com musze poczekac.


[+]
czy wymiana tego czujnika polega tylko na jego wyciagnieciu i wlozeniu nowego?
czy nalezy wykonac jescze jakies dodatkowe czynnosci?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
ja zmęczony sytuacją na razie odpuściłem :peace: - przeraża mnie mysl o rozbieraniu rozrządu

pewnie wrócę do tematu jak zaczną pojawiać się wzorki z lodu na szybach :diabel:

jak coś Meszrumie wykyjesz nowego daj znać. Ja probowałem wyciągnąć ten czujnik ale stawiał opór. Wyciągnałem ten plastik z boku (taka spinkę) ale czujnik nie drgnął. Nie wiem czy się go wyciąga czy wykręca - boje się żeby go nie wyrwać bo wtedy to kaplica - trzeba bedzie zaspawać :): :513:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:58:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
[+]
czy wymiana tego czujnika polega tylko na jego wyciagnieciu i wlozeniu nowego?
czy nalezy wykonac jescze jakies dodatkowe czynnosci?


Oczywiście, że jest dodatkowa czynność :diabel: - wypuszczenie płynu z układu. Najłatwiej wykręcając korek z rurki spustowej obok misy oleju (prawa strona silnika).
Czujnik wyciągniesz pionowo do góry (po wyjęciu zawleczki). Bez obaw - siedzi mocno w "gnieździe" za sprawą gumowego oringu.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 23:45:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
[+]
czy wymiana tego czujnika polega tylko na jego wyciagnieciu i wlozeniu nowego?
czy nalezy wykonac jescze jakies dodatkowe czynnosci?


Oczywiście, że jest dodatkowa czynność :diabel: - wypuszczenie płynu z układu. Najłatwiej wykręcając korek z rurki spustowej obok misy oleju (prawa strona silnika).
Czujnik wyciągniesz pionowo do góry (po wyjęciu zawleczki). Bez obaw - siedzi mocno w "gnieździe" za sprawą gumowego oringu.


KRISOO napisał(a):
Ja probowałem wyciągnąć ten czujnik ale stawiał opór. Wyciągnałem ten plastik z boku (taka spinkę) ale czujnik nie drgnął. Nie wiem czy się go wyciąga czy wykręca - boje się żeby go nie wyrwać bo wtedy to kaplica - trzeba bedzie zaspawać :): :513:



KRISOO, dobrze, ze nie wyciagnales tego czujnika... :):

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 08:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
[+]
czy wymiana tego czujnika polega tylko na jego wyciagnieciu i wlozeniu nowego?
czy nalezy wykonac jescze jakies dodatkowe czynnosci?


Oczywiście, że jest dodatkowa czynność :diabel: - wypuszczenie płynu z układu. Najłatwiej wykręcając korek z rurki spustowej obok misy oleju (prawa strona silnika).
Czujnik wyciągniesz pionowo do góry (po wyjęciu zawleczki). Bez obaw - siedzi mocno w "gnieździe" za sprawą gumowego oringu.


KRISOO napisał(a):
Ja probowałem wyciągnąć ten czujnik ale stawiał opór. Wyciągnałem ten plastik z boku (taka spinkę) ale czujnik nie drgnął. Nie wiem czy się go wyciąga czy wykręca - boje się żeby go nie wyrwać bo wtedy to kaplica - trzeba bedzie zaspawać :): :513:



KRISOO, dobrze, ze nie wyciagnales tego czujnika... :):



Najwyzej polałoby mi sie po bucikach :sylwester:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 12:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
no i wiem wiecej :peace: .

oto dwie pomocne tablice:
klimacodes
Systemfehler,
niby to samo, co postowalem wczesniej, lecz Systemfehler jest tutaj czytelny - lewy wyswietlacz pokazuje blad, a prawy jego rodzaj.
00 00 oznacza brak bledow.
u mnie pojawia sie 11 06, czyl sporadyczny Fuss/Mann-Klappe Motor blockiert...

co to ma do temp.?
otoz, gdy zarowno KRISOO, jak i ja, sprawdzamy temp. na klimatroniku, to w lewym oknie powinno byc 00 - oznacza, ze czujnik [pomiar] jest prawidlowy. jezeli jednak w oknie lewym bedzie wartosc inna niz 00, to oznacza to blad...
i tak:

Kod:
1 Kurzschluss nach Masse
2 Kurzschluss nach Masse sporadisch
3 Unterbrechung/Schluss nach Plus
4 Unterbrechung/Schluss nach Plus sporadisch
7 Unterbrechung/Schluss nach Masse
8 Unterbrechung/Schluss nach Masse sporadisch
9 Kurzschluss nach Plus
**Kurzschluss nach Plus sporadisch


u mnie przy odczycie z 57 jest czasem 00 i wowczas temp jest prawidlowa, z kolei glownie mam 02, ktore przechodzi w 01 [sporadyczny w permanentny], czyli Kurzschluss nach Masse...
to samo z 58.
czyli do sprzwdzenia: czujnik, wtyczka, wiazka.

zatem, jako, ze o pradzie nie mam bladego pojecia, zasiegam Waszej rady, co z Kurzschluss nach Masse mam uczynic...


[+]
AFB pokazuje na 00 zarowno na 57, jak i 58.
odczyty prawidlowe.

[++]
nieoceniony voss wyjasnil, ze:

Cytuj:
(...)na czujniku temp. masz dwa piny, na jeden podawane jest 5V a na drugim zczytywane jest napiecie / prad ( czujnik to taki opornik zmieniajacy wartosc w zaleznosci od temp.)
Kurzschluss nach Masse oznacza ze napiecie jest 0V ( albo ponizej krancowej wartosci wymaganej/mozliwej ) wiec sterownik okresla to jako spiecie do masy a nie np. jako -274°C
i wskakuje blad
Najprawdopodobniej sam czujnik jest walniety.
(...)


zatem - po egzaminie wymieniam czujnik [85pln] i przy okazji plyn chlodzacy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 14:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
teraz Meszrumie pozostaje tylko pytanie - czy mamy walnięty termostat i czujnik - czy tylko czujnik jest do wymiany???

Bo jesli oba elementy są uszkodzone to zapowiada się podwójna wymiana plynu chłodzacego :):


A może to gdzieś zwarcie na samej wiązce lub błąd w samym klimatroniku a nie na czujniku???

uwielbiam takie usterki, w których na 100% nie wiadomo co trzeba wymienić :zly:

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie:

- czy temperatura którą sprawdzamy na VAG (??? coolant temp.) jest temp zczytywana z tego czujnika, który rozbieraliśmy, czy jeszcze z innego?

czy jeśli VAG pokazuje że temp jest równa 81stop to taki odczyt może świadczyć o uszkodzonym czujniku czy z góry mozna zalożyć że to termostat. Bo prawdę mówiąc, 2 mechaników sugerowało że to termostat - a swoją opinię bazowali na wskaźniku na desce i wskazaniu VAG a nic nie mówili o kodach z klimatronika :|

Zatem - czy wymiana tego czujnika coś pomoże poza zlikwidowaniem błędu z klimatronika - czy może okazać się że temperatura silnika jest OK, a tylko VAG i szafa pokazuje źle z powodu padniętego czujnika????


Ot - zagwostka :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 15:14:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jezeli VAG pokazuje 81-82 to na szafie powinno byc 90.
[w AFB mam dokladnie tak]
jak zauwazyl voss: szafa to wskaznik, a nie miernik...
jezeli VAG pokazuje pow. 80, to termostat jest ok.

nawet materialy ELSY zakladaja, ze silnik osiagnal temp. robocza [wlasciwa butowaniu] z chwila uzyskania 80-81*C. wiadomo przeciez, ze termostat otwiera sie przy 87, zatem czynnik chlodzacy nie bedzie miec w calym ukladzie dokladnie 87-90 przy normalnej ekploatacji rozgrzanego silnika...

voss opisal wyraznie na czym polega Kurzschluss nach Masse - wychodzi na wade czujnika.
klimatronik jako wadliwy wg mnie odpada - on tylko wyswietla dane [ktore skads pochodza...].

to, co widac pod 01 Engine w VAG'u, to ponoc pochodzi z G62...
...a G62 to jak na obrazku powyzej ten czujnik [a w zasadzie jego czesc].


i tak chcialem wymienic plyn chlodzacy :):
wymienie czujnik przy okazji [oczywiscie na oryginal z zielonym plastikiem]. ale dopiero po Nowym Roku...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:11:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jeżeli wskaznik temp + climatronic wskazują podobnie, czyli na rozgrzanym silniku max.71-74*C tzn ,że termostat umarł?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:26:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
Jeżeli wskaznik temp + climatronic wskazują podobnie, czyli na rozgrzanym silniku max.71-74*C tzn ,że termostat umarł?


Norbi, przyjacielu - jezeli nie ma DTC [bledow], to wszystko na to wskazuje...
zapytam - masz jednostrefowy klimatronik, tak?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:28:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zgadza się szefie, jednostrefowy :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Może stąd też bierze się niemałe spalanie tego kondona, bo ostatnio trasa non stop wychodzi mi 10.1 -10.4. Chociaż w lato było tak samo, a wtedy o niedogrzaniu być mowy nie mogło.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
musialbys jeszcze zVAG'owac kondona - wowczas mialbys zupelna pewnosc.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 21:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Tak też uczynie z pewnością, oczywista po świętach :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 2,5 TDI AFB] Temperatura silnika, foto
PostNapisane: 19.gru.2006 22:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
yamahayzfr13 napisał(a):
Siemka. Wiem że jestem debilem bo nieumiem korzytac z wyszukiwarki ale trudno. Zluzujcie beret i nie wyzywajcie mnie ;P
Mam problem, mianowicie odkąd kupiłem soją bryke nigdy jeszcze nie widziałem zeby wskazówka stała po zagrzaniu silnika na 90 równo. Zawsze bylo koło 85*C.
Teraz od jakiegos miecha mam jeszcze mniej po zagrzaniu:
Obrazek
Dodam ze climatronic pokazuje równo 90 i za kij sie nie wacha nigdy.
Pierwsze co to termostat myśle... ale moje pytanie:
Co by było gdym to olał i tak jeżdził?
Oraz czy mam silnik niedogrzany czy ten syf poprostu tak pokazuje a temp. silnika jest taka jak powinna być ?

Z góry dzięki za odp. albo znając was linka do efektów wyszukiwania z "szukaczki" lecz dodam ze każdy z tematów ma jakiś swój dodatek więc nie wszytsko w szukaczce można nalzeżć.
Pozdro!

Wielu ma z tym problem. Ja niedawno też kupiłem audi i mam to samo. Wymieniłem termostat na orginał jak był wkładany Wahler - to samo. Na climatroniku po 3km 90st jak drut ale wskazania nadal te same raz 60, 70 80, 85. Termostat się otwiera przy 90 i nagle spadatem do 50
Na trasie utrzymuje sie miesy 60-75 w mieście korki postoje 75-92.
Na forum było pisane o stabilizatorze napiecia w zegarach co by nogi wyczyściś i popsikać wd40 lub czym do kontaktów. wyczyściłem styki czujnika na chłodnicy. NIC wiec dałem sobie spokój Wentylator mi się włącza na 90 przeważnie choć czasami mu się zdarzy przy 80st.
Szkoda czasu. w samochodzie mogę ustawić piekło więc się nie przejmuję tą temperaturą.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 2,5 TDI AFB] Temperatura silnika, foto
PostNapisane: 19.gru.2006 22:15:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sebco napisał(a):
yamahayzfr13 napisał(a):
Siemka. Wiem że jestem debilem bo nieumiem korzytac z wyszukiwarki ale trudno. Zluzujcie beret i nie wyzywajcie mnie ;P
Mam problem, mianowicie odkąd kupiłem soją bryke nigdy jeszcze nie widziałem zeby wskazówka stała po zagrzaniu silnika na 90 równo. Zawsze bylo koło 85*C.
Teraz od jakiegos miecha mam jeszcze mniej po zagrzaniu:
Obrazek
Dodam ze climatronic pokazuje równo 90 i za kij sie nie wacha nigdy.
Pierwsze co to termostat myśle... ale moje pytanie:
Co by było gdym to olał i tak jeżdził?
Oraz czy mam silnik niedogrzany czy ten syf poprostu tak pokazuje a temp. silnika jest taka jak powinna być ?

Z góry dzięki za odp. albo znając was linka do efektów wyszukiwania z "szukaczki" lecz dodam ze każdy z tematów ma jakiś swój dodatek więc nie wszytsko w szukaczce można nalzeżć.
Pozdro!

Wielu ma z tym problem. Ja niedawno też kupiłem audi i mam to samo. Wymieniłem termostat na orginał jak był wkładany Wahler - to samo. Na climatroniku po 3km 90st jak drut ale wskazania nadal te same raz 60, 70 80, 85. Termostat się otwiera przy 90 i nagle spadatem do 50
Na trasie utrzymuje sie miesy 60-75 w mieście korki postoje 75-92.
Na forum było pisane o stabilizatorze napiecia w zegarach co by nogi wyczyściś i popsikać wd40 lub czym do kontaktów. wyczyściłem styki czujnika na chłodnicy. NIC wiec dałem sobie spokój Wentylator mi się włącza na 90 przeważnie choć czasami mu się zdarzy przy 80st.
Szkoda czasu. w samochodzie mogę ustawić piekło więc się nie przejmuję tą temperaturą.

Gdzie znajduje się czujnik w silniku ABC co idzie na wskaźnik na deske.
bo ja chyba ten czujnik ominąłem i jestem jeszcze w stanie sprwadzić to
Proszę o pomoc ewentualną w lokalizacji

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 10:56:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
witam ponownie

dzisiaj stojac w korkach pomyslałem sobie że popatrzę po raz kolejny w klimatronik.

Zauwazyłem dziwną rzecz. Otóż
na C=57 wyswietlała się w lewym okienku "1" w prawym zmieniajace się wartości "15" "14" aż do "12"

na C=58 pokazało o dziwo 81 - 91 (a nawet 97)stop (wartosci te rosly zdecydowanie szybciej niz na desce)
na C=59 pokazało to samo co na 58
na C=60 pokazało: 0 00

lecz w pewnej chwili wyskoczyły błedy na 58 i 59 - podobna reakcja jak u Meszruma.

dziwna sprawa - czyżbym miał coś popierdzielone w klimatroniku???
to co teoretycznie powinno byc na C=57 i 58 bylo na 58,59. Przecież pozycjacja 59 ( Pull-Down Bit) nie jest podawana w stopniach :):

Czyli ogólnie mówiąc wygladalo to tak jakby było:

56 Standzeit zmienione na 57
57 Errechnete Kühlmitteltemperatur in °C zmienione na 58
58 Kühlmitteltemperatur vom Kombiinstrument in °Czmienione na 59
59 Pull-Down Bitzmienione na 60


Co Wy na to???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 13:04:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KRISOO napisał(a):
Co Wy na to???


czujnikkkkk...
[skoro masz blad na 57, to chyba nie ma watpliwosci]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 20:23:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
KrzysiekR napisał(a):
U mnie rozgrzewa się normalnie.Dochodzi do 90 st.Kilka razy zaobserwowałem ,że temperatura spadła na jakieś 80 st na około 30 sekund-1 min i z powrotem wskoczyła na 90st.Wymieniłem termostat bo myślałem ,ze sie zacina.Kupiłem termostat niemieckiej firmy WAHLER.Jeżdziłem tak około 2tyg i znowu zobaczyłem ,ze jak było na dworze 6st. to temp spadła na chwile na 80st.Nie wiem czy muszę wymienić czujnik temperatury,czy tak może powinno być?


Ja u siebie w AWX miałem podobna sytuację.Kupiłem czujnik w servisie za 100zł nr 059 919 501 A i po kłopocie.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 12:13:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pytanie do Piotrusia:

- z racji, iz bede wymieniac czujnik i plyn (G12 A8D, czerwony, proporcje: 40%czynnik/60%woda), to czy wymiana plynu wymaga rozkrecenia polowy przodu, jak wskazuje ksiazka? czy moze jest mniej inwazyjny sposob?
rozumiem, ze fakt posiadania Webasto, nie wplynie w zaden sposob na dobor plynu?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: