.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 04:53:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 11:25:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
maxtdi napisał(a):
Nie wiem czemu większość jest w przekonaniu że 2.5 to delikatny silnik, i że nie lubi ostrego traktowania. (mocnego chip tuningu).


Przypuszczam, że są to opinie intensywnie propagowane przez firmy tuningowe (nawet te renomowane), którym "rozgryzienie" V6-tki zajmuje więcej czasu niż prostszych konstrukcji. Jak do tego dołożyć "zablokowane" VP44 i nie aż tak wielki popyt na chipowanie - sprawa poprostu rozciąga się w czasie, a przed bardziej "namolnymi" :): klientami trzeba się jednak jakoś (o)bronić :diabel: .
Najłatwiej "winę" przerzucić na "czynniki obiektywne" :galy: :diabel: .

maxtdi napisał(a):
Ja w tej chwili mam w AKN skopiowane mapy doładowania z AKE ładuje 1.5 bara na turbinie AKN (AKE niewiele pomaga) Generalnie da się więcej ale ograniczeniem jest słaba wydajność turbin we wszystkich 2.5 tdi i w niektórych rocznikach sterownik na pompie. Właśnie jestem w trakcie rozgryzania setupu na 240/ 250ps ale to się wiąże ze zmianą części osprzętu którego jeszcze nie posiadam.


Czy "wyciągniesz" aż tyle - czas pokaże :diabel: . Myślę, że (pod pewnymi warunkami :): ) - dasz radę :P :D . Ja od bardzo niedawna próbuję "okiełznać" :P :): V6-tkę o mocy >215PS (i równiutkich 450Nm osiąganych już od bardzo niziutkich obrotów :diabel: ).
Co najwazniejsze - uzyskane parametry mojego auta nie pochodzą od jakiegoś "hardcorowego" chipa, a są własnie wynikiem starannej konfiguracji (seryjnego :!: :!: :!: ) osprzętu (mechanicznego i elektroniki) oraz starannie dopasowanego (do tej konfiguracji) softu.
PS: Jeśli to nie tajemnica - z jakiego rejonu PL "nadajesz" ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 12:08:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
No ja w tej chwili nie wiem ile mam ale było 180ps i 430Nm na wypalonej turbinie z AKE o dziwo bez dymu. W tym momencie jest koksu dodane i czasem puści baka z obu kominów ale znośnie na pewno jest dużo momentu bo czasem zadrży :): . Co do tych 250ps to temat został opracowany ( nie w Polsce) auto zapina na razie bez boleśnie. Jestem z rejonów Gliwic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 14:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 12:27:42
Posty: 34
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Ja sie tunerom nie dziwie oni tez nie chca zeby do nich klient po paru miesiącach wrocił z padnieta turbina i pretensjami. Z moich rozmow z tunerami wynika właśnie ze samym tylko chipem to oni podnosza moc z AFN do 130PS a w AKE to o ile mnie pamiec nie myli do 205, bez problemu da sie wiecej ale to juz ryzyko. Jeśli chcesz więcej to musisz zmieniać osprzęt. Z AFN da sie 'na ulice' bez problemu uzyskać 170KM z AWX 200KM. Ale wymaga to juz wymiany turbosprężarki intercoolera, pompy wtryskwej, (pompo)wtyskiwaczy i walka rozrzadu.

-> Piotruś możesz zdardzić co to za tuner? Jeśli to nie tajemnica. "uzyskane parametry mojego auta nie pochodzą od jakiegoś "hardcorowego" chipa, a są własnie wynikiem starannej konfiguracji (seryjnego Exclamation Exclamation Exclamation ) osprzętu (mechanicznego i elektroniki) oraz starannie dopasowanego (do tej konfiguracji) softu. " Coś mi to zbyt opymistycznie wylada.

_________________
Błogosławieni Ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.


Ostatnio edytowano 05.sty.2007 17:43:54 przez Primera, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 15:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 10:52:53
Posty: 28
maxtdi napisał(a):
Odkręć korek wlewu oleju na pracujacym silniku. Jeżeli bedzie go zasysać to już wiesz czemu masz 3ecia turbinke :P


Mam pytanie odnośnie tego co powinno być słychać po odkręceniu wlewu oleju na pracujacym silniku? Czy powinny dochodzic dodatkowe odgłosy (na co wskazuje logika), których nie słychać przy zakręconym korku?

Sprawdzalismy ze znajomym 2.5TDI 155KM i słychać było dziwne charczenie/stuki/pracę :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 16:06:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wg mnie to raczej normalne, przecież korek też jest pewnego rodzaju wygłuszeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 19:14:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Primera napisał(a):
Ja sie tunerom nie dziwie oni tez nie chca zeby do nich klient po paru miesiącach wrocił z padnieta turbina i pretensjami. Z moich rozmow z tunerami wynika właśnie ze samym tylko chipem to oni podnosza moc z AFN do 130PS a w AKE to o ile mnie pamiec nie myli do 205, bez problemu da sie wiecej ale to juz ryzyko. Jeśli chcesz więcej to musisz zmieniać osprzęt. Z AFN da sie 'na ulice' bez problemu uzyskać 170KM z AWX 200KM. Ale wymaga to juz wymiany turbosprężarki intercoolera, pompy wtryskwej, (pompo)wtyskiwaczy i walka rozrzadu..


1. OT - temat tego wątku dotyczy przyczyn częstego padu turbiny w AKE.
(do sprawy którą poruszyłeś polecam Ci dział "Tuning").
2. Nawet z treści tego wątku (i bynajmniej - nie tylko z moich wypowiedzi) dowiesz się, że w odniesieniu do 2.5TDi - tzw. "potencjał tuningowy" jest dużo większy, niż 205PS. Żeby zrozumieć to samodzielnie - najpierw musiałbyś starannie zapoznać się z mnogością typów V6-tek, ich osprzętu i oprogramowania.
Szukanie analogii do R4 moim zdaniem nie jest zasadne.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 08.sty.2007 13:18:12 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 20:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Cytuj:
Mam pytanie odnośnie tego co powinno być słychać po odkręceniu wlewu oleju na pracujacym silniku? Czy powinny dochodzic dodatkowe odgłosy (na co wskazuje logika), których nie słychać przy zakręconym korku?



generalnie to słychać pracę rozrządu po odkręceniu korka. Ja wskazywałem uwagę na ewentualne podciśnienie wytworzone w głowicy na wskutek nie sprawnej odmy, co mogło być przyczyną uszkodzenie turbiny.

Cytuj:
Jeśli chcesz więcej to musisz zmieniać osprzęt. Z AFN da sie 'na ulice' bez problemu uzyskać 170KM z AWX 200KM. Ale wymaga to juz wymiany turbosprężarki intercoolera, pompy wtryskwej, (pompo)wtyskiwaczy i walka rozrzadu.


No tak się składa że mam też takie 1.9 które giedyś było 110ką AHF w tej chwili ma ok. 170ps. i niestety 2.5 ma spory problem mu dorównać na drodze, ale pracuję nad tym aby to zmienić. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 00:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Witam szanownych Panów.

Podzielę się diagnozą ,wstępnymi obserwacjami i działaniami serwisu dot. mojego nieszczęsnego przypadku.

Wiec , tak jak kolega 'meszrum" stwierdził w jednym ze swoich postów tak też Pan serwisant po przedstawieniu przeze mnie dolegliwości jako podstawę przyjął "skopany" SOFT w sterowniku.
Tylko , że aby być pewnym tego co zakłada musi zdemontować komputer i wysłać do "ekspertyzy" program z niego. Analizować ma jak się dowiedziałem austiacka firma tuningowa UPSOLITE.
Po demontażu kompa i turbiny zadzwonił do mnie i przekazał niezbyt ciekawą informację :
W turbine , a dokładniej w kierownice spalin wpadło coś na podobę łopatki wirnika i zablokowało ją. /nie małe cudo ok 1cm/1cm/ . Tak więc kolektory wydechowe zdjąć , aby zobaczyć czy więcej niespodzianek nie kryje się w nich. Wyraziłem oczywiście zgodę na demontaż.

Przy okazji otrzymałem informację dot. sprawdzenia suftu - upsolite nie pracuje do 02.01.2007 i musimy czekać . Trudno !!!
Pan serwisant stwiedził też , że ktoś gmerał lutownicą w kompie.
więc potwierdzila sie zasadność analizowania programu.

To tyle na dzisiaj. Jak bedzie coś nowego dam znać.

PS. Nie udało mi się uzyskać 008 /szkoda/

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 12:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Powiem tak że taniej będzie kupić używany sterownik niż zostawić auto na takie dziwne operacje :| . http://www.upsolute.com/ z tego co widziałem to autka po modyfikacji od nich srają ogniście :galy: wiec może się nie poprawić. A po ewntualne wlutowanie serii to bym się zgłosił do rodzimych tunerów raczej to zrobią bezboleśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 14:39:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
maxtdi napisał(a):
Powiem tak że taniej będzie kupić używany sterownik niż zostawić auto na takie dziwne operacje :| . http://www.upsolute.com/ z tego co widziałem to autka po modyfikacji od nich srają ogniście :galy: wiec może się nie poprawić. A po ewntualne wlutowanie serii to bym się zgłosił do rodzimych tunerów raczej to zrobią bezboleśnie.


swieta racja.
mozna podjechac do Mastersa/Diagtronika i innych podobnych, by w ciagu paru minut przywrocic serie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:13:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
meszrum napisał(a):
jak widac program jest modyfikowany [czyli tuningowany - wartosci lmm :galy: ].
choc, z 011 nie widac, zeby mialo to wplyw, to wyobrazam sobie dawki z 008, ktore smaza w efekcie turbine [tak, jak maxtdi zauwazyl].


Ten log pokazuje tylko ze cisnienia w turbinie sa idealne. Wysterowanie zaworka super. Nie mam przy sobie softa (jestem poza domem) ale wartosci zadane cisnien nie wskazuja byc cos strasznego (jakis mocny soft) byly wgrane. Jak dla mnie to pod wzgledem cisnien auto jest seryjne.
Co do wartosci pokazywanych przez LMM to nie wiem jakie sa dawki (brak loga 008). Ale softy do 2.5 tdi sa tak pisane ze max dawki wypadaja na ok 750-800mg/skok wiec czy bedzie 1200 czy 800 dawka bedzie taka sama no chyba ze ktos grubo pozmienial w sofcie. Ale wtedy by kopcil.
Na dzien dzisiejszy log pokazuje ze przeplywka jest zdrowa jak dzwon, cisnienia sa w normie (zadnego przepompowania) i wałki sa raczej zdrowe.
Potrzeba loga z kanalu 001 i 008 by zobaczyc jaka ilosc paliwa auto dostaje.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:40:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
rob555 napisał(a):
meszrum napisał(a):
jak widac program jest modyfikowany [czyli tuningowany - wartosci lmm :galy: ].
choc, z 011 nie widac, zeby mialo to wplyw, to wyobrazam sobie dawki z 008, ktore smaza w efekcie turbine [tak, jak maxtdi zauwazyl].


Ten log pokazuje tylko ze cisnienia w turbinie sa idealne. Wysterowanie zaworka super. Nie mam przy sobie softa (jestem poza domem) ale wartosci zadane cisnien nie wskazuja byc cos strasznego (jakis mocny soft) byly wgrane. Jak dla mnie to pod wzgledem cisnien auto jest seryjne.
Co do wartosci pokazywanych przez LMM to nie wiem jakie sa dawki (brak loga 008). Ale softy do 2.5 tdi sa tak pisane ze max dawki wypadaja na ok 750-800mg/skok wiec czy bedzie 1200 czy 800 dawka bedzie taka sama no chyba ze ktos grubo pozmienial w sofcie. Ale wtedy by kopcil.
Na dzien dzisiejszy log pokazuje ze przeplywka jest zdrowa jak dzwon, cisnienia sa w normie (zadnego przepompowania) i wałki sa raczej zdrowe.
Potrzeba loga z kanalu 001 i 008 by zobaczyc jaka ilosc paliwa auto dostaje.


witaj rob555 ;) ,
lmm w 2.5TDI zazwyczaj nie mierza tak jak 1.9TDI [gdzie wartosci sie pokrywaja]. przy idealnym ukladzie w 2.5TDI wartosci moga siegac 870, ale w zadnym przypadku nie moga przekraczac tej granicy - prawda jest, ze lmm Bosch'a wskazuja zazwyczaj w granicach 750-770, z kolei Hitachi wskazuje w gornych wartosciach[mialem w sumie 3 sztuki 2.5TDI, ktore skrzetnie diagnozowalem].
w tym przypadku tuner ewidentnie przeprowadzil modyfikacje programu.
moim zdaniem to auto wrecz pluje ogniem, no co zwrocil uwage serwis wg slow Bocka.
co do 011, to prawda jest, ze pompuje seryjnie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 15:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
meszrum napisał(a):
witaj rob555 ;) ,
lmm w 2.5TDI zazwyczaj nie mierza tak jak 1.9TDI [gdzie wartosci sie pokrywaja]. przy idealnym ukladzie w 2.5TDI wartosci moga siegac 870, ale w zadnym przypadku nie moga przekraczac tej granicy - prawda jest, ze lmm Bosch'a wskazuja zazwyczaj w granicach 750-770, z kolei Hitachi wskazuje w gornych wartosciach[mialem w sumie 3 sztuki 2.5TDI, ktore skrzetnie diagnozowalem].


Nie no jasne ze 2.5tdi ma inny zakres pracy roboczej. Ale nie mamy logow z kanalu 008 wiec nie wiemy co sie dzieje. Bo np jak tuner do 850mg/h zostawil dawki seryjne a pozniej troche pociagnal w zwyz to co ...? Przeciez przy 1000mg ilosc powietrza do ilosci paliwa bedzie korzystniejsza niz przy 800mg. Wiec auto nie powinno kopcic ani srac ogniem. Co innego jak by np od 600 pociagnal dawki jak dla konia (tez takie widzialem)
Wiec narazie wiemy ze przeplywka mierzy do ponad 1000 i nic wiecej...
Ilosc paliwa przy 1000 mogl ustawic na serie...
Wszystko to hipotezy. Trzeba kanal 008 sprawdzic albo soft zczytac.
A tak wogule to Najlepszego w 2007

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 16:30:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
rob555 napisał(a):
Wiec narazie wiemy ze przeplywka mierzy do ponad 1000 i nic wiecej...
Ilosc paliwa przy 1000 mogl ustawic na serie...
Wszystko to hipotezy. Trzeba kanal 008 sprawdzic albo soft zczytac.
A tak wogule to Najlepszego w 2007


zgadza sie.
[swoje teorie oparlem na przekonaniu, ze tuner pojechal po dawkach po calosci...]

:sylwester:
Wszystkiego Dobrego.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:22:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Witam serdecznie po dłuzszej przerwie.

A że dopiero mamy początek roku , tak więc wypada jeszcze na ten Nowy Rok życzyć wszystkim dużo mocy , pozytywnej energi oraz dużo , dużo łez radości.

Chcę się pochwalić , że nareszczie dzisiaj odebrałem swoją niunie z serwisu.
Wgrano mi seryjny soft wymieniając jednocześnie chip na jakąś wersję "wypinaną".
Jak tłumaczył mi mechanik nie ma juz konieczności wylutowywania tego chipa , tylko na kość znajdującą sie na płycie sterownika można go zapiąć i wypiąć w kilka sekund .

Lecz nie to jest ważne.

Po jeżdzie do domu mogę stwierdzić , że auto jest zdecydowanie inne .
Mam wrażenie , ze silnik pracuje kulturalniej i jeszcze ciszej niz przedtem , dynamiczniej i zwinniej reaguje na pedał gazu .

Myślę pozytywnie i mam nadzieję na , że to juz koniec tych nieszczęść ... choć jak to gdzieś ktoś mi napisał na foum cyt. " końca nie widać ....."

Chciałbym to auto shamować , aby mieć pogląd ile tych kucy zostało w stajni.
Chyba są wszystkie , bo róznica w deptaniu też jest i to na korzyść co dziwne programu oryginalnego.

Czy to prawda , że do quattro powinno być hamowane na specjalnej hamowni ???
Jeśli tak to dajcie jakiś namiar.

I jeszcze jedno pytanie , szef serwisu w rozmowie wtrącił mi że do tego auta występuje ponoć aż 5 programów seryjnych - czy to możliwe ????


Z góry dziekuję i pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:42:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
bociek napisał(a):
Chcę się pochwalić , że nareszczie dzisiaj odebrałem swoją niunie z serwisu.


Gratuluję. Miejmy nadzieję że wszystko będzie już ok :peace:

bociek napisał(a):
Czy to prawda , że do quattro powinno być hamowane na specjalnej hamowni ??? Jeśli tak to dajcie jakiś namiar.


Specjalnej, niespecjalnej ;) Po prostu musi być 4x4. Np. tutaj
http://www.vtg.pl/hamownia.php

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:47:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bociek napisał(a):
I jeszcze jedno pytanie , szef serwisu w rozmowie wtrącił mi że do tego auta występuje ponoć aż 5 programów seryjnych - czy to możliwe ????


tak, jak najbardziej mozliwe.
[moim zdaniem nawet wiecej niz 5...]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 01:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Poszukam w necie podobnej hamowni może gdzieś bliżej mnie.

Dziekuję Panowie za dotychczasową pomoc , chciałbym też wierzyć że z tym problemem nie bedę już musiał tu powracać :P

Choć - nigdy nie mów nigdy.

Z każdym innym jak najbardziej tak , bo jak widzę są na tym popapranym świecie ludzie życzliwi i bezinteresowni.
To naprawdę bardzo miłe. :!: :!: :!: :!: :!:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 07:43:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bociek - cieszę się ze szczęśliwego finału :D i mam nadzieję, że to koniec kłopotów :P :D . No ale nie bądź taki tajemniczy :galy: :): i napisz skąd pochodziły śmieci w suszarce :!: :?: :?:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 12:06:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Witam !!!
Gratuluję Ci, bociek szczęśliwego happy endu. U mnie było podobnie - wadliwy soft ECU wpływał, co prawda nie bezpośrednio na turbinę, ale na tiptronica. Problem był związany także z chip-tuningiem. Pomogło wgranie nowego softu. Gratuluję jeszcze raz i życzę samych przyjemności z jazdy Twoją nową rakietą. :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: