Witam
Zrobiliśmy dzisiaj z Flyerem wymianę: filtra oleju, powietrza, kabiny.
Zmieniliśmy olej na Motul 8100 X-CESS.
Przeczyściliśmy przepływkę, ale druciki już zmieniły w niektórych miejscach kolor na srebrny więc pewnie będzie przepływka do wymiany.
Nie wymieniliśmy filtra paliwa, bo bałem się zapowietrzenia układu, ale zostanie to zrobione w tym tygodniu.
Logi zrobiliśmy tego co było potrzebne:
004 STAT NOWE
http://images12.fotosik.pl/114/3fa7c83fb5916dc1.jpg
011 STAT NOWE
http://images27.fotosik.pl/90/8fc8a8f41a98f9f0.jpg
003 BS NOWE
http://images13.fotosik.pl/116/71618ec62aaa6abf.jpg
004 BS NOWE
http://images12.fotosik.pl/114/414ecbc54bd8fe2f.jpg
011 BS NOWE
http://images27.fotosik.pl/90/80a85d9beefe2412.jpg
Zaobserwowałem w 004 to co chcieliście, czyli kiedy zmienia się z ATDC na BTDC. Zaznaczone jest to na screenie z loga 004. Wcisnąłem LOG w momencie LATE.
Niestety z powodu awarii baterii laptopa nie mogliśmy zrobić dynamicznych 003, 004 oraz 011.
Wydaje mi się, że jednak nie pomogło przeczyszczenie przepływki i dalej są problemy co widać po 003. Może EGR jest do wymiany lub naprawdę zatkany, ale nie widziałem nic tam - wiem gdzie on jest w 2.5 TDI, ale nie wiem jak sprawdzić te zaślepienie go.
Na 011 BS widać, że nie ma raczej problemów z N75 i kierownicami w turbo.
Tylko jakiś dziwiny dźwięk wydobywa się z okolic turbinki na biegu jałowym.
Rzućcie okiem na to co jest.
Może coś Wam przyjdzie na myśl
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)