.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 15:34:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 18:59:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Witaj Piotruś ;)
No więc słuchajcie nic nowego nie wymyśliłem, spróbuje podłaczyć sie jeszcze z komputera stacjonarnego do tych adaptacji, moze ruszy coś. Choć ostatnio dostałem jeden sygnał ze z loginem 12233 nie mam co próbować bo i tak nie połączy.
Zresztą ja tam sie nie poddaje tak łatwo :peace: Damy rade.
Załatwiłem elektryczną odsysarke/pompe i jestem na etapie konstruowania maszynki do odpowietrzania wg instrukcji made by Carlnova. Jutro bedzie skonczone i byc moze juz we wtorek rano zabieram sie za odpowietrzanie układu. Zatankuje do pełna, zacisne wezyki przed i za filtrem i pojedziemy z tym powietrzem. Mam tylko pytanie: czy robić to odpowietrzanie na zimnym silniku czy lepiej na ciepłym, o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 19:05:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wojtekkkkk napisał(a):
nie jest moim celem egzaminowanie kogo kolwiek, wszak okazało się że nie zrozumiale napisałem bo zamiast skrzydełka pisałem łopatki, myśle że łatwo było domyśleć


Wcale niełatwo. Pompa łopatkowa to poprostu coś innego ... .

wojtekkkkk napisał(a):
sie o co mi chodzi ,ale dobrze że sie wyjaśniło. A moja myśl jest taka że być może pompa SKRZYDEŁKOWA nie daje wymaganego przepływu paliwa żeby tłoczki wysokiego ciśnienia mogły od razu podać pełna dawke rozruchowa.


Gdyby zaistniał faktyczny deficyt paliwa - natychmiast zobaczylibyśmy to w logach (po to one są). Oprócz różnic w dawce paliwa nastąpiłoby potężne wyprzedzenie kąta wtrysku - a jak widzimy nic takiego nie ma miejsca ... .

wojtekkkkk napisał(a):
Wiadomo że droga paliwa zaczyna sie od tej pompy,a więć jest bardzo duże prawdopodobieństwo że woda lub inne zanieczyszczenia moga ją uszkodzić.


Nie. Droga paliwa zaczyna się od zbiornika ale u Mario cały układ wydaje się szczelny. Jedyna możliwość to zbyt ciasny filtr paliwa ale taki kłopot ujawniłby się zanim spadły temperatury (i byłoby widoczne w logach).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 19:26:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
miałem na mysli drogę paliwa już w samej pompie,wiadomo już że zbiornik,filtr itp już sobie sprawdził. Co do deficytu paliwa w logach mam odmienne zdanie ponieważ sterownik ma programowo ustaloną dawke więc nie ,,wie,, że od strony mechanicznej pompa nie może tyle strzelić. Oczywiście po uruchomieniu problem znika z powodu wiekszych obrotów pompy i logi wychodza ok. Zastrzegam że nikt nie musi się zgadzać z moim zdaniem i tym samym ostra krytyka nie jest na miejscu. Preferuje dyskusje nad rozwiązaniem problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 19:32:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Mariojr napisał(a):
Choć ostatnio dostałem jeden sygnał ze z loginem 12233 nie mam co próbować bo i tak nie połączy.


...połączy. skoro ja to zrobiłem, to Ty także.
gdyby Login był zły, to VC wyświetliłby błąd Loginu.

spróbuj z desktopa.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 19:51:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
strona dla p. Piotruś...pompa łopatkowa,czy skrzydełkowa http://www.impeller.com.pl/pl/pomoc_tec ... 20pomp.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 22:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Jutro o 10 rano zabieram sie za odpowietrzanie. Czy mozecie mi pomóc rozwiać watpliwosci w pewnej sprawie ? Szczerze mówiąc nigdy tego nie robiłem i nie jestem mechanikiem. Mianowicie chodzi mi o ostatni etap odpowietrzania czyli na wtryskach. Rozumiem ze kiedy juz odpowietrzę uklad wszystko wróci na swoje miejsce, siadam do odpalania, a druga osoba w momencie kiedy bede kręcił (czyli próbował odpalić) poluzowuje nakrętki wtryskiwaczy i zakręca je w momencie kiedy zaczyna tryskać ON - i tak najpierw z jedne strony 3 wtryski poluzowane, nastepnie dokrecam i z drugiej strony następne trzy.
Po tym wszystkim już próbuje odpalić i auto powinno zagadać. A co jesli ono już zagada w momecie odpowietrzania na wtryskach ? Bo tu jest dla mnie wlasnie ta nieścisłość.
Proszę dajcie jakieś porady, zebym nic nie spartaczył, bo tak naprawde to troche sie stresuje, wiem ile regeneracja VP44 koszuje :):

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 22:33:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Mariojr napisał(a):
Jutro o 10 rano zabieram sie za odpowietrzanie. Czy mozecie mi pomóc rozwiać watpliwosci w pewnej sprawie ? Szczerze mówiąc nigdy tego nie robiłem i nie jestem mechanikiem. Mianowicie chodzi mi o ostatni etap odpowietrzania czyli na wtryskach. Rozumiem ze kiedy juz odpowietrzę uklad wszystko wróci na swoje miejsce, siadam do odpalania, a druga osoba w momencie kiedy bede kręcił (czyli próbował odpalić) poluzowuje nakrętki wtryskiwaczy i zakręca je w momencie kiedy zaczyna tryskać ON - i tak najpierw z jedne strony 3 wtryski poluzowane, nastepnie dokrecam i z drugiej strony następne trzy.
Po tym wszystkim już próbuje odpalić i auto powinno zagadać. A co jesli ono już zagada w momecie odpowietrzania na wtryskach ? Bo tu jest dla mnie wlasnie ta nieścisłość.
Proszę dajcie jakieś porady, zebym nic nie spartaczył, bo tak naprawde to troche sie stresuje, wiem ile regeneracja VP44 koszuje :):



Mario,

próbowałeś z tamtym loginem?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 22:38:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Hej Meszrum, no próbowałem, :/
Miałeś jak zwykle/jak zawsze rację ;) tylko wiesz znalazłem to chciałem sprawdzić, jest dokładnie ta sama sytuacja, traci sygnał i polaczenie i too many errors......
Jutro w mojej sprawie wszystko sie wyjaśni, bo i odpowietrze /mam nadzieje/ wszystko pięknie, i zniose stacjonarny komputer do garazu i spróbujemy pojechać z adaptacjami.
Mam nadzieje jutro bedzię szcześliwy finał mojego problem :peace: ;

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 22:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Mariojr napisał(a):
Hej Meszrum, no próbowałem, :/
Miałeś jak zwykle/jak zawsze rację ;) tylko wiesz znalazłem to chciałem sprawdzić, jest dokładnie ta sama sytuacja, traci sygnał i polaczenie i too many errors......
Jutro w mojej sprawie wszystko sie wyjaśni, bo i odpowietrze /mam nadzieje/ wszystko pięknie, i zniose stacjonarny komputer do garazu i spróbujemy pojechać z adaptacjami.
Mam nadzieje jutro bedzię szcześliwy finał mojego problem :peace: ;


jak zniesiesz desktop, to wypróbuj wszystkie loginy [na wszelki przypadek].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 15:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Witam. Operacja odpowietrzania zakonczona. 2 litry ON wypompowalem ale babelki powietrza caly czas sie wydobywały, pozbycie sie ich do zera jest chyba niemozliwe.
Ale niestety przytrafila mi sie przykra sytuacja, bo po wyjechaniu z garazu - zauwazylem ze trubo przestalo działać/ładować, podpialem vaga i mam blad
00575- Intake Manifeld Pressure 11-10 Control Limit not reached -intermittent.
Nie wiem co sie stało i jak to sie stało ?? Moze przypadkiem gdzies cos mi sie odlaczylo ? jakis kabelek czy przewód? przed odpowietrzeniem wszystko bylo idealnie z turbem zadnych absolutnie objawow zeby cos padało.
Zalogowałem grupe 11 to na zadane ciśnienie z poz 2 - poz 3 nie odpowiada praktycznie niczym - wogole nie daje ciśnienia ??!! Prosze pomóżcie co tu robić, gdzie szukać usterki ?? :( :(

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 15:39:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mario -
Grzebałeś w okolicy filtra paliwa podczas zaciskania powrotu, więc prawdopodobnie wtedy rozłączyłeś wężyk podciśnienia w okolicach N75. Myślę, że to żaden problem, elektrycznie raczej nie rozłączyłeś, bo musiałbyś wtedy celowo zwolnić zapadkę wtyczki. Inna możliwość to zsunięty wężyk z gruszki na turbo ale nie widzę związku z odpowietrzaniem.

Co do bąbelków w układzie paliwowym myślę, że albo za słabo zacisnąłeś przewody do odpowietrzania, albo masz zbyt ciasny filtr paliwa - to akurat zdarza się bardzo często u Knechta i Hengsta (czyli najlepszych producentów).

Co do odpowietrzania - nie wiem czemu miało to służyć ale skoro wiesz lepiej ... :-) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 16:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Czuję sie jak w filmie Seksmisja kiedy to panowie krzyknęli : uratowani !!!!
Tak właśnie Piotruś, trafiłeś w 10 ;) Przy zaciskaniu musiałem rozłączyć wężyk który idzie do N75, znalazłem to już i podłączyłem spowrotem. Jest GIT.
Ufffff, a już myślałem ze bedzie film przygodowy. :D
Odpowietrzałem tylko temu, bo jestem niemal ze pewien ze "majstry" które to wkładali mi pompe na pewno tego nie zrobili, dlatego wiesz moze to i nic nie da, ale zawsze to jakaś satysfakcja z mam nadzieje dobrze wykonanego zadania :)
No i na pewno nie wiem lepiej niż TY, no nieżle sobie dziś zartujesz ;)
Pod desktopa dzis jeszcze sie podlacze i sprobóje wejsc w te nieszczesne adaptacje/tylko cos zjem/. Sprawe bede monitorował i Was zaszczytne grono AKP informował.

:peace:

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 16:25:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
A jak tam "sprawa" ze szczelnością "podgrzewacza" na filtrze paliwa ? Sprawdzałeś, ewentualnie wymieniałeś opaski ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 16:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Piotruś napisał(a):
A jak tam "sprawa" ze szczelnością "podgrzewacza" na filtrze paliwa ? Sprawdzałeś, ewentualnie wymieniałeś opaski ?


Tak próbowałem ciągać za te rurki na przelewach w filtrze paliwa, naprawde twardo sie trzymają i sprawdzalem -sa całe. A ten podgrzewacz to rozumiem ze to ten zaworek czarny plastikowy, nakładany z góry na filtr i z bolcem zabezpieczany? Bo myslałem już też zeby go wymienić, ponoć jest sposób jakiś zeby go sprawdzić ? ale zapewne trzeba go wyjac.

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 17:11:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mariojr napisał(a):
A ten podgrzewacz to rozumiem ze to ten zaworek czarny plastikowy, nakładany z góry na filtr i z bolcem zabezpieczany?


Ależ mi od początku chodziło właśnie o szczelność przewodów paliwowych "wpiętych" do podgrzewacza, ponieważ mało kto wymienia opaski zaciskowe, a z czasem przestają dobrze uszczelniać ... .

Mariojr napisał(a):
Bo myslałem już też zeby go wymienić, ponoć jest sposób jakiś zeby go sprawdzić ? ale zapewne trzeba go wyjac.


Tak - szczelność instalacji paliwowej sprawdza się odpowiednio podanym nadciśnieniem ale szczerze odradzam takiej "zabawy". Podgrzewacz z upływem czasu deformuje się w dolnej zewnętrznej części i łapie powietrze na styku z uszczelniaczem filtra paliwa. Mówiąc bardziej jasno - jeśli masz tam sucho, to raczej nie ma nieszczelności :-) . Nieszczelność na króćcach przewodów paliwowych jest trudniejsza do ustalenia - ponieważ może być sucho, a powietrze i tak wnika gdzie nie powinno - dlatego własnie "kazałem" Ci poruszać tymi wężykami i sprawdzić opaski :-) .

wojtekkkkk napisał(a):
strona dla p. Piotruś...pompa łopatkowa,czy skrzydełkowa http://www.impeller.com.pl/pl/pomoc_tec ... 20pomp.htm


Oto cytat z "Twojego" linka :
"P. s. stos. się najczęściej do cieczy czystych i napędza się je ręcznie, wahając dźwignię (np. niektóre pompy na stacjach benzynowych)."
:):

Jak to się ma do pompy skrzydełkowej VP44 nie będę komentował :/ , bo naprawdę jest to żałosne "porównanie". Poprostu musiałbym być niemiły ... Panie Warsztatowy.
Mam nadzieję, że poniższe rysunki przerwą nareszczie Twoje "dywagacje" i porównywanie VP44 do dystrybutora z lat międzywojennych ... :/ . Gdyby nie, to z mojej strony i tak EOT.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 13.lis.2007 22:03:53 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 20:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Piotruś - dziękuję za objaśnienie mi tego :) Wlasnie dzis niedawno przygladalem sie dokładniej temu podgrzewaczowi i zauwazylem nieznacznie ilosci ON plywajace pod nim. Słuchajcie naprawde jest to zauwazalne i mozna to wychwycić, a dokladniej to ropa znajduje sie w takim wyżłobieniu, które jest dookoła filtra paliwa. Wyczysciłem ten obszar z ON na sucho i bede obserwował :) codzień
W temacie adaptacji - niestety i próby z desktopem zakonczone niepowodzeniem :/ W tej kwestii to juz chyba trzeba sie bedzie poddać, lub z tunerami pogadać ;) . Próbowałem loginów 12233, 26281, 26262, zmienialem latency, predkości i nic, caly czas ten sam error.

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:09:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mariojr napisał(a):
Wyczysciłem ten obszar z ON na sucho i bede obserwował :) codzień


Jeżeli "odnaleziona" tam ropa nie jest pozostałością po rozpinaniu węży paliwowych - to znalazłeś podstawową przyczynę kłopotów z odpalaniem. Gdybyś dokładniej czytał posty pod swoim topikiem - byłbyś "w domu" już kilka dni temu :): :d .

Czy mógłbyś Łaskawco w końcu napisać co z tymi cholernymi opaskami na wężykach powrotnych podgrzewacza ???!! Są stare (na ori-zacisk), czy wymienione na takie ze śrubką ???

U naszego Kolegi Falco filtr Knechta też obciekał w tym samym miejscu ale w jego przypadku ktoś się bardzo postarał o tą nieszczelność :/ .
Najlepiej dokładnie pozaciskaj wszystkie 4 wężyki w okolicy filtra, potem wyciągnij i spróbuj osadzić głębiej podgrzewacz w filtrze (może pomóc ale rób to z dużym wyczuciem). Jeżeli Twój (podstawowy) problem leży w tym miejscu - nie musisz nawet ponownie odpowietrzać VP. Niewielka ilość powietrza "ucieknie" do powrotu w sposób niezauważalny dla pompy (i nie czyniący jej żadnej krzywdy).

Dawki rzeczywiście są zbyt ubogie ale w moim daaawnym AKNie też takie miałem i nie powodowało to ujemnych skutków nawet zimą. Każdy silnik ma jednak własną duszę i być może Twoje AFB takiej sytuacji nie zechce tolerować. Co by nie było - w pierwszej kolejności musisz być pewny szczelnej instalacji. "Reszta" potem.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:25:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
;) ;) ;) Sa ori czyli, bo bez zadnych srubek, czyli juz wiem ze tez je wymienić.
Kupie podgrzewacz i te dwie opaski na srubke, zaciski stolarskie tak jak przy odpowietrzaniu i wymienie sam ten podgrzewacz, grosze koszutje. :)

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:32:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Mariojr napisał(a):
;) ;) ;) Sa ori czyli, bo bez zadnych srubek, czyli juz wiem ze tez je wymienić.


Bez chwili zastanowienia.

Mariojr napisał(a):
Kupie podgrzewacz i te dwie opaski na srubke, zaciski stolarskie tak jak przy odpowietrzaniu i wymienie sam ten podgrzewacz, grosze koszutje. :)


Wymiana podgrzewacza rzadko jest bezwględnie konieczna (uszczelnia się oringiem zabudowanym na filtrze, więc praktycznie nie ma się tam co popsuć dopóki ktoś go nie zmaltretuje druciarską "obsługą").
Czy kosztuje "grosze" to zależy od punktu osobistego widzenia :): - w ASO > 100PLN, w zamiennikach niedostępny (niewiedzieć dlaczego, skoro do kiblowatych R4 jest tego pod dostatkiem) .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI AFB] Poniżej zera i ciezko odpala rano
PostNapisane: 14.lis.2007 00:20:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2007 23:37:53
Posty: 4
Lokalizacja: koronowo
witam mam podobny problem z odpalaniem w a2 1.4i
a mianowicie auto nie chce odpalac w temp ok 0 stopni nie ma problemow od 5+ odpala dopiero po wielu probach
ostatnio gdy je tak meczylem to zapalila mi sie na stale pewna kontrolka ale po calym dniu niestety zgasla i nawet nie zdazylem dojechac do mechanika by to przebadal jak narazie u niego na komputerze nie widac zadnych bledow
wymienil czujnik temp i nie wie co dalej robic :/ moze ktos z was mi pomoze?

a to kontrolka ktora mi sie zapalila
http://img221.imageshack.us/img221/4084 ... 900vn0.jpg

_________________
A2 1.4i 2000
A4 1.8 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: