Mariojr napisał(a):
A ten podgrzewacz to rozumiem ze to ten zaworek czarny plastikowy, nakładany z góry na filtr i z bolcem zabezpieczany?
Ależ mi od początku chodziło właśnie o szczelność przewodów paliwowych "wpiętych" do podgrzewacza, ponieważ mało kto wymienia opaski zaciskowe, a z czasem przestają dobrze uszczelniać ... .
Mariojr napisał(a):
Bo myslałem już też zeby go wymienić, ponoć jest sposób jakiś zeby go sprawdzić ? ale zapewne trzeba go wyjac.
Tak - szczelność instalacji paliwowej sprawdza się odpowiednio podanym nadciśnieniem ale szczerze odradzam takiej "zabawy". Podgrzewacz z upływem czasu deformuje się w dolnej zewnętrznej części i łapie powietrze na styku z uszczelniaczem filtra paliwa. Mówiąc bardziej jasno - jeśli masz tam sucho, to raczej nie ma nieszczelności
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Nieszczelność na króćcach przewodów paliwowych jest trudniejsza do ustalenia - ponieważ może być sucho, a powietrze i tak wnika gdzie nie powinno - dlatego własnie "kazałem" Ci poruszać tymi wężykami i sprawdzić opaski
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
wojtekkkkk napisał(a):
strona dla p. Piotruś...pompa łopatkowa,czy skrzydełkowa
http://www.impeller.com.pl/pl/pomoc_tec ... 20pomp.htm
Oto cytat z "Twojego" linka :
"
P. s. stos. się najczęściej do cieczy czystych i napędza się je ręcznie, wahając dźwignię (np. niektóre pompy na stacjach benzynowych)."
Jak to się ma do pompy skrzydełkowej VP44 nie będę komentował
![n :/](./images/smilies/005.gif)
, bo naprawdę jest to żałosne "porównanie". Poprostu musiałbym być niemiły ... Panie Warsztatowy.
Mam nadzieję, że poniższe rysunki przerwą nareszczie Twoje "dywagacje" i porównywanie VP44 do dystrybutora z lat międzywojennych ...
![n :/](./images/smilies/005.gif)
. Gdyby nie, to z mojej strony i tak EOT.
![Obrazek](http://img258.imageshack.us/img258/2809/vp44obiegpaliwa2ld3.th.jpg)