Nie wiem czy uda się reaktywować watek ale spróbuje żeby nikt mnie nie posądził o dublowanie tematów,
Na początek krotka informacja o stanie mojej skrzyni, posypał się blok zaworowy wiec nie było aż takiego bólu, koszt około 1000zl , co do dziwnych zachowań skrzyni to po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego problem się rozwiązał.
Wracając do zegarów , wskaźnika paliwa i FIS. Same zegary są od A4 i to od benzyny (numer części z VagCom + ETKA ) , ktoś ostro je zrezał i jakoś to działa ale wiem ze przekłamuje obroty i ten nieszczęsny wskaźnik paliwa, no właśnie , działał jak działał a ostatnio po zatankowaniu do pełna pokazał 0 wyświetlił rezerwę i na tym się skończyło. nie pokazuje już zupełnie nic. Na VAG-u błąd wskazania poziomu paliwa i tyle.
To skłoniło mnie do wzięcia się w końcu za wyprostowanie tej kwestii.
1. FIS
kable które wychodzą z "dodatkowej" kostki to dwa do radia a pozostałe 3 są wpięte w masę, ( czujnik płynu spryskiwacza, moduł lamp )
- Czujnik płynu to nie problem , groszowe sprawy
- Co do modułu lamp,
jaka jest szansa ze mam go w samochodzie , czy jest to część standardowa ? no i gdzie tego szukać ?
- Manetka to tez nie problem
Czy jest coś jeszcze co trzeba by dołożyć by pełen FIS zaczął być w pełni funkcjonalny skoro go nie było ? ( ciężko stwierdzić co tak na prawdę było w tym samochodzie, w chwili obecnej pokazuje mi na wyświetlaczu ilość km do tankowania wiec zakładam ze większość systemów działa i jest podpiętych.
2. Wskaźnik paliwa
No i tu mam dylemat, bo jeżeli wymiana i kodowanie zegarów nie rozwiąże problemu? co powinienem sprawdzić. Błąd się pojawia ale pływak i pompa były sprawdzanie i są sprawne. Co jeszcze jest "po drodze" do wskaźnika ?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje