.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:50:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 22:40:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.wrz.2008 23:27:23
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
0ho
chyba was już zanudził mój post :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 12:43:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ostan,

masz problem z podciśnieniem [EGR przy ON oraz zbyt późny OB w przypadku T], który wg mnie wynika z niepoprawnego sterowania tymże podciśnieniem przez zawory N75 i N18.

w A4 B5 AFB '98 zawory powinny mieć takie oznaczenia:
- N75: 1J0 906 627 B [albo: 1J0 973 722; 000 979 133; 6N0 906 102];
- N18: 8D0 906 627.

jeżeli masz możliwość, to podmień na próbę N75 [pożycz od kogoś] i przy zaślepionym EGRze zaloguj 003 i 011 dynamicznie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 16:19:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Masz prawdopodobnie cały uklad podcisnienia rur od intercoolera T, ect do czyszczenia w dieslu sie to gromadzi

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 03:23:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.wrz.2008 23:27:23
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Witam po krótkiej przerwie :d
Wszystko co piszecie robiłem po 2 razy przynajmniej, nie ma żadnego rezultatu.
Samochód stoi od 2 tygodni u mechanika podmieniają czujniki logują itd. i nie wiedza nic co może być źle.
Jest jedna opcja naciśniesz pedał gazu raz jest zamuła naciśniesz pedał 2 lub 3 razy idzie :peace:
Może będzie łatwiej gdzie mogę podjechać z tym tematem w Warszawie do konkretnego mechanika który nie bedzie mi snuł głupot o wałkach tylko zajmie sie konkretnie robotą.
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 08:54:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
ostan napisał(a):
Może będzie łatwiej gdzie mogę podjechać z tym tematem w Warszawie do konkretnego mechanika który nie bedzie mi snuł głupot o wałkach tylko zajmie sie konkretnie robotą.
pozdro


Wałki na pewno nie są powodem (nawet gdyby były już okrągłe), lecz uszkodzona (lub np. nieoryginalna) hydraulika zaworowa już stwarza taką możliwość ... .
Oczywiście niczego nie wyrokuję na odległość, gdyż powodów zaistniałej sytuacji może być naprawdę kilka (mniej lub bardziej kosztownych w usunięciu) ale hydropopychacze (lub układ : zawory/prowadnice) na pewno przynależą do kręgu najbardziej podejrzanych ... . Szczególnie w A4-kach ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 11:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2007 15:48:58
Posty: 82
Lokalizacja: Warszawa
Ja słyszałem, że jak 2.5 V6 TDI to tylko Rogal :peace:... może jeszcze Sserwis ale to nie w Wawie :/

Pozdro
matitam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 13:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ostan napisał(a):
Witam po krótkiej przerwie :d
Wszystko co piszecie robiłem po 2 razy przynajmniej, nie ma żadnego rezultatu.
Samochód stoi od 2 tygodni u mechanika podmieniają czujniki logują itd. i nie wiedza nic co może być źle.
Jest jedna opcja naciśniesz pedał gazu raz jest zamuła naciśniesz pedał 2 lub 3 razy idzie :peace:
Może będzie łatwiej gdzie mogę podjechać z tym tematem w Warszawie do konkretnego mechanika który nie bedzie mi snuł głupot o wałkach tylko zajmie sie konkretnie robotą.
pozdro


Diagtronik w Jankach.
pozostaje cały czas możliwość niesprawnej T.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2009 08:26:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.wrz.2008 23:27:23
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
eureka problem rozwiązany :D
okazało się ze trzeba otworzyć T i w środku jest jakaś śruba która reguluje łopatki
były za nisko i zanim podniosły sie odpowiednio to kończyły sie obroty


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: