Pozwolę sobie dodać nowy post, bo paru rzeczy się wywiedziałem...
Przyczyną padu mojej skrzyni były tarczki - spalone + lane tłoki (zużyte) + prawdopodobnie uszkodzona "planetarka" w środku; dzięki Ogólnie Pojętej Sile Wyższej, że nic się nie zerwało. Zdjęcia uszkodzonych elementów postaram się zrobić, jak pojadę odebrać skrzynię (wtedy też dowiem się, w jakim stanie było sterowanie i czy to ono odpowiadało za ślizganie się). Za ostateczny pad - czyli brak biegów - najprawdopodobniej winne były owe tłoki.
Druga sprawa - wiem, że do Krk daleko, ale pod Krakowem stoi 2.3 na części. Elementy przekładki (skrzynia, wybierak, wysprzęglik, pedały, nie pamiętam, czy też nie sprzęgło) miały kosztować ok. 500zł. W razie czego służę kontaktem do Sprzedającego.
Trzecia sprawa - jest jeszcze sprzedawca w Lublinie, który oferuje "wszystkie części do 100" i ma skrzynie automatyczne do tego modelu. Niestety, kontakt z nim nie jest zbyt miły, a wręcz antypatyczny - kody skrzyni sprawdził niezbyt chętnie, najpierw upierając się, że mam zupełnie inne auto, potem, że inną skrzynię, etc. Niemniej jednak posiadał dwie starsze skrzynie. Link:
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-audi- ... 16340.html