.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 21:25:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 18:25:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
powodzonka

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 20:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Panowie, będę potrzebował waszej pomocy w dwóch kwestiach:
- jaki jest moment dokręcenia śrub korbowodowych?
- jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 21:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
srubu glowicy 1/40nm 2/60nm 3/180stopni a do korb niestety nie moge znalesc daj adres to wysle zalacznik/ rysunkii opisy

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 13:21:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
cieq napisał(a):
Panowie, będę potrzebował waszej pomocy w dwóch kwestiach:
- jaki jest moment dokręcenia śrub korbowodowych?
- jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy?


głowica: 40nm/60nm/90stopni/90stopni
korby: 35nm/65nm

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:05:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
:)
Dzięki po raz kolejny.
Powiedz mi jeszcze jak to czytać, co oznaczają "/" ? Czy jest jakaś specjalna kolejność dokręcania śrub głowicy którą należy zachować?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 15:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
''/'' Tak jest to kolejność dokręcania
Obrazek

ps.Widzę ze robi Ci silnik fachman który się uczy dopiero więc tak jak już wcześniej pisałem. Szkoda twojej kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 16:50:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Dzięki za schemat.

eszkesz napisał(a):
ps.Widzę ze robi Ci silnik fachman który się uczy dopiero więc tak jak już wcześniej pisałem. Szkoda twojej kasy.

To ciekawe, skąd taki wniosek? Dlatego że pytam o momenty dokręcenia śrub? :) Te komentarze są w dobrej wierze czy po prostu masz takie pesymistyczne podejście do życia?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 14:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
no wlasnie eszkesz, ciekawi mnie co kierowalo toba piszac wypowiedz.
sam kiedys robilem glowice w omedze i kolejnosc trzeba bylo poznac. Na swiecie jest tyle aut, silnikow i glowic ze nie sposob zapamietac wszystkiego na ich temat.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 18:14:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
MiKev napisał(a):
no wlasnie eszkesz, ciekawi mnie co kierowalo toba piszac wypowiedz.
sam kiedys robilem glowice w omedze i kolejnosc trzeba bylo poznac. Na swiecie jest tyle aut, silnikow i glowic ze nie sposob zapamietac wszystkiego na ich temat.


prawda, zwlaszcza ze nie jest to auto tak popularne jak polonez czy daewoo

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 18:17:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Dlaczego chcesz się ze mną kłócić??

Kierowało mną to że jeśli ktoś nie wie co to 40nm/60nm/90stopni/90stopni to wybacz że zrobi remont.

Mam nadzieje ze twój kolega wie ze rozrząd po wszystkim trzeba ustawić, a mając tak doświadczonego mechanika to pewnie z blokadami nie będzie problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:15:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
eszkesz napisał(a):
Kierowało mną to że jeśli ktoś nie wie co to 40nm/60nm/90stopni/90stopni to wybacz że zrobi remont.



.... czy gdzieś napisał, że SAM robi remont ?
Masz mu za złe, że czegoś nie wiedział i chciał się dowiedzieć ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:24:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jeśli to robi sam to ok, uczy się.

Ale jeżeli "mechanik" przystępuję do roboty bez znajomości momentu dokręcania głowic to nie wróży to moim zdaniem sukcesu.

pozdr

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:31:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Des, czasem trzeba samemu coś wiedzieć aby sprawdzić wiedzę mechanika.... i czy nie robi nas w rogi.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:38:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
bezduszny napisał(a):
Des, czasem trzeba samemu coś wiedzieć aby sprawdzić wiedzę mechanika.... i czy nie robi nas w rogi.


Naturalnie, ale to nadal źle wróży. ;/ Ideałem byłoby oddanie auta, a potem ze spokojnym sumieniem jego odbiór.
Koniec o/t. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Da sobie chłopak rade ;) zobaczysz.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 20:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Panowie, po co ta jałowa, nic nie wnosząca do tematu dyskusja. Nie pytałem o te momenty bo mechanik nie wiedział i prosił żebym się dowiedział, tylko dla samego siebie. Nieważne.
Mam tylko małą prośbę. Powstrzymajcie się jeszcze chwilę z oceną pracy człowieka do momentu kiedy silnik będzie poskładany i odpalony.

P.S. eszkesz, pozjadałeś wszystkie rozumy? Jak nie potrafisz dzielić się wiedzą z innymi to po co się odzywasz i prawisz wszystkim kazania? Zachowaj te "życiowe mądrości" dla siebie. Nie robisz na mnie żadnego wrażenia. Jedyne co robisz to burdel w temacie.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 21:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
cieq napisał(a):
Panowie, po co ta jałowa, nic nie wnosząca do tematu dyskusja. Nie pytałem o te momenty bo mechanik nie wiedział i prosił żebym się dowiedział, tylko dla samego siebie. Nieważne.
Mam tylko małą prośbę. Powstrzymajcie się jeszcze chwilę z oceną pracy człowieka do momentu kiedy silnik będzie poskładany i odpalony.

P.S. eszkesz, pozjadałeś wszystkie rozumy? Jak nie potrafisz dzielić się wiedzą z innymi to po co się odzywasz i prawisz wszystkim kazania? Zachowaj te "życiowe mądrości" dla siebie. Nie robisz na mnie żadnego wrażenia. Jedyne co robisz to burdel w temacie.



Przepraszam Ci bardzo jeśli Cię uraziłem. I wybacz mi proszę. Alę nie da się przekazać wszystkiego przez pismo. Próbuje Cię naprowadzić od samego początku że to nie ma sensu, ale ty i twój kolega bezduszny dalej gadacie to samo.
Nie pozjadałem wszystkich rozumów tylko piszę to co dla (klienta) jest najlepszym rozwiązaniem. To twój wybór, twoja kasa i twój samochód.

Mało który warsztat wymieni Ci głupi rozrząd w tym samochodzie, a Ty kolego(jeśli tak mogę napisać) podejmujesz się remontu i słuchasz gości którzy widzieli taki silnik na zdjęciach. Powodzenie Ci życzę.

Zawsze możesz liczyć na moją pomoc .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 21:39:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie masz za co przepraszać bo nie czuje się urażony.
W swoim pierwszym poście napisałeś że się wpierdzieliłem itd. Ok, odpisałem że szanuję Twoje zdanie. Teraz, nie wiedzieć czemu, po tym jak zapytałem o te nieszczęsne momenty dokręcenia śrub zacząłeś wjeżdżać na mojego mechanika. O co chodzi? Klamka zapadła, mój świadomy wybór, moja kasa i mój samochód. Ciekawy jestem tylko co napiszesz jak spadnie pobór oleju a auto będzie jeździło dobrze...
Pozornie najprostszą drogą jest wymienić silnik i mieć z głowy, tylko nikt nie da Ci gwarancji że będzie z nim wszystko okej i nie będzie za chwilę wymagał remontu.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Ostatnio edytowano 28.gru.2008 21:57:48 przez cieq, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 21:42:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Pogratuluję Ci z całego serca. Naprawde.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 21:58:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Poza tym warto czasem pójść pod prąd i na przekór wszystkim, bo w ten sposób osiągnięty sukces cieszy podwójnie.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: