Solaris liczyłem koszta przed i w trakcje roboty. Wstepnie bylem na remont silnika bo wiem co będe mial wśrodku. Kupując słupek lub cały silnik 900-2500zł w dalszym ciagu nie wiem kiedy mi się cos stanie.
Na tą chwilę koszta :
Głowica - uszczelniacze zaworów, popychacze zaworów, pasty zaworów = około 170zł , nie mam przy sobie faktur.
Do głowicy dojdą panewki na wałek, nie znam kosztu. Głowica zrobiona.
Licząc dalej .
Uszczelka 150zł
Sworzeń, tulejka (kompletna głowka z robocizną) 57zł za tłok. x 4 szt = 228zł
Pierscienie 51zł x4 szt = 204zł
Panweki korby 91zł szt x 4 364zł
Jeszcze oring w pompie podcisnienia paliwa, taki kształt bałwanka pewnie dostepny ino w aso.
Wszystkie węże podcisnienia i inne małe.
I to chyba na tyle, nie ma co szaleć... bo się zaraz kupcy znajdą

hehehe
Koszt na ta chwile wychodzi 1116zł..... Połowa ceny silnika uzywanego.
A jak pokazał
Sprinter tulejki sworznia to nie wszystko w tym silniku
Sprinter 3-4 dostał po dupie co
Robótki wykonuję sam z pomocą, dzisjaj łomża miodowa
Spanky ale ATJ ma też skrzynie 6-tkę

nie pocieszaj kolegi

żartuję ... To tak samo chorobliwy może by AJM .