.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 12:59:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 18:03:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Carl,

zrób w chwili wolnej, wieczorkiem, dynamiczne 008, 010 i 011.

;)


meszrum napisał(a):
i jeszcze dodaj do tej trójki 004 na jałowym...

;)


Proszę bardzo :D

log 004 statyczny - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69d ... 45aad.html

log 008 dynamiczny - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c81 ... 4f6cf.html

log 010 dynamiczny - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/554 ... fa448.html

log 011 dynamiczny - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e92 ... 829b4.html

Przyjrzyj się meszrumie, czy aby właśnie nie kończy mi się przepływka ? :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 18:33:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl,

jesteś już duży i wiesz co robisz jeżdżąc na tym. to istne ekstremum.
brak jakiegokolwiek wyprzedzenia wtrysku, N75 z ledwością koryguje doładowanie - 20!!! gdy niebezpieczne jest już 38...
niedługo zaczniesz łapać notlaufy - uważaj szczególnie w trasie.

spójrz na program Rogala - tam jest harmonia parametrów. z kolei na ITAcip'ie są podniesione tylko ciśnienie i dawki.
auto może być mocne na tym programie, ale szalenie dalekie od bezpiecznego.

co do lmm,
tak, już się skończył - tnie dawki po całości.


piszę te słowa nie jako zazdrosny o każdy ps, tylko jako głos rozsądku.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 18:52:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carl,

jesteś już duży i wiesz co robisz jeżdżąc na tym. to istne ekstremum.
brak jakiegokolwiek wyprzedzenia wtrysku, N75 z ledwością koryguje doładowanie - 20!!! gdy niebezpieczne jest już 38...
niedługo zaczniesz łapać notlaufy - uważaj szczególnie w trasie.

spójrz na program Rogala - tam jest harmonia parametrów. z kolei na ITAcip'ie są podniesione tylko ciśnienie i dawki.
auto może być mocne na tym programie, ale szalenie dalekie od bezpiecznego.

co do lmm,
tak, już się skończył - tnie dawki po całości.


piszę te słowa nie jako zazdrosny o każdy ps, tylko jako głos rozsądku.


Meszrumie, mój głosie rozsądku... :diabel:
Przyjąłem do wiadomości i oznajmiam - za żadne skarby nie wrócę do serii ;)
Jestem już duży i świadomy tego co robię :):
Co do tej harmonii - sprawa dyskusyjna - dlaczego w takim razie prawie wszyscy z autami z tej stajni boją się pokazać nam swoje logi ? (wyjątek to SebMis ;) )
Dlaczego zatem twierdzenia, że co innego na logach - co innego na mapach ECU ? Dajmy spokój juz tej dyskusji - zostanę z tym co jest...
Ja jestem szczęśliwy jeżdząc na tym ekstremalnym programie :diabel: :peace:

Meszrumie jak się reklamuje lmm ?
Pokazuje się wydruk z 008, czy sprawdzają na miejscu ?
Cholera - akurat przed wyjazdem :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 19:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
dawki masz konkretne (w porównaniu do moich) przy 3000rpm więskzse o 4mg, nieźle, ciekawe co na to by powiedział Rogal, bo ja za cienki jestem, wiem tylko tyle że w dieslu to za dużo paliwka w stosunku do powietrza to groźba poważnego uszkodzenia termicznego

Cytuj:
SebMis, zaskoczyłeś mnie
Ale poskładałeś to lepiej od inżyniera

prawdę mówiąc z wykształcenia jestem inżynierem automatykiem :):

[+]
chociaż patrząc na to w sposób prezentowany przez Piotrusia, to skoro te mody są takie profi, skrzynia itd. to chyba wiedzieli co robią i nie jest to lipa :hmmm:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 21:32:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl,

wszystko zależy od ASO - w Łodzi próbują sami diagnozować... :):
nie sądzę by wydruki z VC były uznane...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 22:19:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Carl -> specjalnie dla Ciebie zrobiłem dziś BS, statyczne i z dynamicznych 008 i 011. Jutro wykonam resztę i zamieszcze na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 09:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Drodzy miłośnicy 2.5 V6 :). Generalnie chciałbym tylko powiedzieć, że mam w swojej ofercie większe końcówki wtrysków do waszych silników oraz hybrydowe turbiny. Jeżeli któryś z Was chce miec realne ponad 200PS zapraszam :D .

Wystarczy, frontowy Ic zamiast dwóch seryjnych interwarmerów, turbo hybryde pasującą jak ulał w miejsce starej, nowe inne konócwki wtrysków i chwilkę mojej pracy przy strojeniu ;)

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 15:36:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Rogal napisał(a):
Jeżeli któryś z Was chce miec realne ponad 200PS zapraszam :D .



Rogal, rozumiem, że - w świetle tego co mówisz (słowo: realne), moje AFB nie może mieć takiej mocy, a moment obrotowy wziął się z kosmosu ? :/
Darzyłem Cię wielkim szacunkiem... :|
Eeeehhhh... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 15:53:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a ja proponuję coś innego: 60 - 160 km/h nagrane kamerą [forma zmiany biegów dowolna]. kamerę trzymamy tak, by widać było zegary.
czas będziemy mierzyć we własnym zakresie.

panowie Carl, SebMis & Wowo vs seryjny parch meszruma.

co Wy na to? ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 16:30:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
panowie Carl, SebMis & Wowo vs seryjny parch meszruma.

co Wy na to? ;)


Ja wymiękam, jak mam stanąć w szranki z Tobą, meszrumie... :diabel:
Nie można się mierzyć z mistrzem... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 18:02:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tym pomiarem może być ciężko. Trzymać aparat, fajere i zmienić przełożenie = niebezpieczeństwo na drodze. Automatowcy mają łatwiej :D Ale jak trzeba to coś się może wykombinuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 21:12:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
meszrum napisał(a):
a ja proponuję coś innego: 60 - 160 km/h nagrane kamerą [forma zmiany biegów dowolna]. kamerę trzymamy tak, by widać było zegary.
czas będziemy mierzyć we własnym zakresie.

panowie Carl, SebMis & Wowo vs seryjny parch meszruma.

co Wy na to? ;)

damy radę, ale nie obiecuję kiedy (właśnei kupiłem niedawno kamerkę to będzie czym), 60 - 160 to raczej trzeba będzie wieczorkiem zrobić więc widoczność nie za bardzo, ale się postaram

[+]
a może starczy log z 006, będzie na pewno duuuużo łatwiej i czytelniej :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 08:24:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
carlnova napisał(a):
Rogal napisał(a):
Jeżeli któryś z Was chce miec realne ponad 200PS zapraszam :D .



Rogal, rozumiem, że - w świetle tego co mówisz (słowo: realne), moje AFB nie może mieć takiej mocy, a moment obrotowy wziął się z kosmosu ? :/
Darzyłem Cię wielkim szacunkiem... :|
Eeeehhhh... :/


Mnie dadzyłeś czy swoje auto do czasu mojej wypowiedzi :?: ;) . Żeby tip nie szalał robie lżej niź normalnie czyli dużo poniżej 400Nm. Swoją drogą głowa do góry może wraz z ECU masz zrobiony soft w sterowniku skrzyni...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 09:10:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Rogal napisał(a):
Mnie dadzyłeś czy swoje auto do czasu mojej wypowiedzi :?: ;) . Żeby tip nie szalał robie lżej niź normalnie czyli dużo poniżej 400Nm. Swoją drogą głowa do góry może wraz z ECU masz zrobiony soft w sterowniku skrzyni...


Swoje auto cały czas darzę szacunkiem... :diabel:
Cały czas również podkreślam, że z moim tipem nic się nie dzieje, nie ma żadnych symptomów czy oznak złej pracy, sterownik tipa nie rejestruje żadnych (podkreślam: żadnych) błędów.
Tak więc ewidentnie był pisany indywidualny soft dla tiptronica.
Tylko jak widzę nikt mnie nie słucha oprócz Piotrusia :/
Rogal, jako profesjonalista w tej branży (za takiego Cię uważam) powinieneś wiedzieć, że skrzynia automatyczna jest w stanie przenieść na asfalt moment obrotowy, który zmieliłby sprzęgło i skrzynkę w każdym manualu. :diabel:
Postaram się dotrzeć do niemieckiego właściciela mojej furki i dowiedzieć się, jaka firma robiła rezanie mojego motorka i tipa.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 11:04:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
Witku, zobacz jakie carl ma dawki paliwa w 008, ja się nie znam aż na tyle, ale Ty mógłbyś to jakoś sensownie ocenić chyba :?:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 11:10:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...i jaką korekcję N75 :galy: ...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 11:38:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
porównując z moim carl ma daw razy miejszą korekcję (w zakresie 3-4krpm) co oznacza że jego turbina kręci się sporo szybciej od mojej :?:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 12:09:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
korekcję N75 oceniłbym jako wysiłek/agresję zaworu do ograniczenia ciśnienia doładowania. im niższa wartość, tym więcej siły N75 musi włożyć do ograniczenia ciśnienia.
poniżej 40 w V6 jest już źle.

z tego właśnie powodu Carl regenerował turbinę ostatnio. temperatura spalin w jego AFB jest iście piekielna, co w połączeniu ze zwykłą turbiną...
...niedługo znowu zajdzie potrzeba regeneracji.
swoją drogą, jestem ciekaw ile poczciwy Garrett wytrzyma na tym programie i jak długo N75 będzie się bronić przed kapitulacją [czyli mocnym notlaufem - do 2000rpm i stop]...
przy pałowaniu w upał stawiam na góra 2 miesiące.

widziałem wiele programów w 2.5TDI, ale Carl'a jest najbardziej diabelski.
moim zdaniem, to, co napisał Rogal to optimum do normalnej eksploatacji tego silnika. wszystko powyżej zamienia eksploatację w nasłuchiwanie/wyczekiwanie na armageddon...
...z resztą sami widzieliście jak długo żyły turbiny Boćka...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 13:29:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
dzięki meszrumie, powoli zaczynam rozumieć całą tą maszynerię jakim jest tdi :diabel: dzięki Tobie głównie i innym też :)
ciekawe ile jeszcze się dowiem i co mnie jeszcze zaskoczy :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 13:42:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
widziałem wiele programów w 2.5TDI, ale Carl'a jest najbardziej diabelski.


:622: :622: :622:

:evilbat: :evilbat: :evilbat:

meszrum napisał(a):
temperatura spalin w jego AFB jest iście piekielna, co w połączeniu ze zwykłą turbiną...
...niedługo znowu zajdzie potrzeba regeneracji.


...nie życz mi tak źle, przyjacielu :/
...gwizdawka pokręci się jeszcze długo - teraz dbam o nią ja :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: