.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 00:15:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 09:13:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po zmianie czujnika, na szafie 95 st po 15 minutach jazdy :P po pełnym nagrzaniu pokazuje non-stop 97 st (myślę że to lekki błąd czujnika), niemniej lekko termostat mam zrezany. :D

Co do problemów z wtyczką to w piatak na rezospocie Kinyo zauważył że VAG pyskuje dwoma komunikatami:
"błąd czujnika temp płynu chłodzącego"
"bład czujnika temp w kolektorze ssącym)"

Czyszczenie styków na czujnikach oraz przy kompie pomogło i teraz już żadne błędy nie wyskakuja. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 10:38:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
To i jak sie dołacze, miałem problem z temperaturą max 60C co by nie robić z autkiem (jazda szybka miasto , normalna trasa, czy non stop ok.100km) poprostu sie nie dogrzewał :( . Poczytałem forum troszke i doszedłem do wniosku o wymianie termostatu ,znów poczytałem i zakupiłem (moge w nazwie sie pomyliść ale nazyłwam sie "WHELER") oczewiście z allegro + prtzesyłka Piorytet wyszło całe 34zł . Odnośnie temperatury to normalnie bite 87C teraz jak jest ciepłao ok.+1C osiąga tą temp. w jakieś 6km przy lekkim jeżdzeniu , cóż jeszcze dodam płyn to petrygo, w mrozy rzędu -15C rozgrzać go do tych około 90C wymagało przejechanie ok.10km , aha profilaktycznie mam mały kakwałek chłodnicy zasłonięty ale czy ten kartonik jest czy nie duzej różnicy nie ma .,
To chyba na tyle .......pozdrawiam ........PiotruS

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Temperatura płynu
PostNapisane: 14.lut.2005 14:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Podejrzewam że autka jakimi jeździmy nie są pierwszej świerzości jeżeli brak orginalnych osłon dołu komory silnika to miska olejowa działa jak dodatkowa chłodnica i auto cały czas jest niedogrzan. Najprostszym wyjściem jest zmniejszenie wydajności chłodnicy płynu przez jej przysłonięcie. Najlepiej nadaje się do tego kawałek miękkiej gumy, bo łatwo jąumieścić między grilem a chłodnicą.
Pozdrawiam nepek59 b3 1,8PM+G


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Temperatura płynu
PostNapisane: 14.lut.2005 14:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
nepek59 napisał(a):
Podejrzewam że autka jakimi jeździmy nie są pierwszej świerzości jeżeli brak orginalnych osłon dołu komory silnika to miska olejowa działa jak dodatkowa chłodnica i auto cały czas jest niedogrzan. Najprostszym wyjściem jest zmniejszenie wydajności chłodnicy płynu przez jej przysłonięcie. Najlepiej nadaje się do tego kawałek miękkiej gumy, bo łatwo jąumieścić między grilem a chłodnicą.
Pozdrawiam nepek59 b3 1,8PM+G


U mnie czy jest osłona czy nie - nie ma żadnej rożnicy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Temperatura płynu
PostNapisane: 14.lut.2005 14:23:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
nepek59 napisał(a):
Podejrzewam że autka jakimi jeździmy nie są pierwszej świerzości jeżeli brak orginalnych osłon dołu komory silnika to miska olejowa działa jak dodatkowa chłodnica i auto cały czas jest niedogrzan.


Po pierwsze w b4 w standardzie osłon o ile sie nie myle nie było - tylko jako opcja. Po drugie ja osobiscie nie mam osłony a pokazuje mi równiutkie 90 stopni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Temperatura płynu
PostNapisane: 14.lut.2005 14:27:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BOZZ napisał(a):

Po pierwsze w b4 w standardzie osłon o ile sie nie myle nie było - tylko jako opcja. Po drugie ja osobiscie nie mam osłony a pokazuje mi równiutkie 90 stopni.


W B2 było w B3 było i w B4 było ... w standardzie :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
w polsce sa inne standardy po dzwonach ;) co nie zmiena faktu iz bez oslony mam 90 stopni tak wiec nie przemawia do mnie fakt jakoby oslona zapobiegala chlodzeniu miski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2005 22:34:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
Po zmianie czujnika, na szafie 95 st po 15 minutach jazdy :P po pełnym nagrzaniu pokazuje non-stop 97 st (myślę że to lekki błąd czujnika), niemniej lekko termostat mam zrezany. :D

Co do problemów z wtyczką to w piatak na rezospocie Kinyo zauważył że VAG pyskuje dwoma komunikatami:
"błąd czujnika temp płynu chłodzącego"
"bład czujnika temp w kolektorze ssącym)"

Czyszczenie styków na czujnikach oraz przy kompie pomogło i teraz już żadne błędy nie wyskakuja. :peace:

basket ,gdzie jest ten czujnik ???? ( chodzi o ten drugi )

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 15:22:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Co do problemów z wtyczką to w piatak na rezospocie Kinyo zauważył że VAG pyskuje dwoma komunikatami:
"błąd czujnika temp płynu chłodzącego"
"bład czujnika temp w kolektorze ssącym)"

Czyszczenie styków na czujnikach oraz przy kompie pomogło i teraz już żadne błędy nie wyskakuja.

Widze że moja podpowiedź się przydała :peace:
No właśnie gdzie jest ten drugi :?:

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 15:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
PiotruS napisał(a):
To i jak sie dołacze, miałem problem z temperaturą max 60C co by nie robić z autkiem (jazda szybka miasto , normalna trasa, czy non stop ok.100km) poprostu sie nie dogrzewał :( . Poczytałem forum troszke i doszedłem do wniosku o wymianie termostatu ,znów poczytałem i zakupiłem (moge w nazwie sie pomyliść ale nazyłwam sie "WHELER") oczewiście z allegro + prtzesyłka Piorytet wyszło całe 34zł . Odnośnie temperatury to normalnie bite 87C teraz jak jest ciepłao ok.+1C osiąga tą temp. w jakieś 6km przy lekkim jeżdzeniu , cóż jeszcze dodam płyn to petrygo, w mrozy rzędu -15C rozgrzać go do tych około 90C wymagało przejechanie ok.10km , aha profilaktycznie mam mały kakwałek chłodnicy zasłonięty ale czy ten kartonik jest czy nie duzej różnicy nie ma .,
To chyba na tyle .......pozdrawiam ........PiotruS


To ja mam chyba ten sam problem. Jak się wymienia termostat?

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 15:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Po zmianie czujnika, na szafie 95 st po 15 minutach jazdy :P po pełnym nagrzaniu pokazuje non-stop 97 st (myślę że to lekki błąd czujnika), niemniej lekko termostat mam zrezany. :D

Co do problemów z wtyczką to w piatak na rezospocie Kinyo zauważył że VAG pyskuje dwoma komunikatami:
"błąd czujnika temp płynu chłodzącego"
"bład czujnika temp w kolektorze ssącym)"

Czyszczenie styków na czujnikach oraz przy kompie pomogło i teraz już żadne błędy nie wyskakuja. :peace:

basket ,gdzie jest ten czujnik ???? ( chodzi o ten drugi )


Na twardej plastikowej części rury która idzie od ic do turbiny. Do czujnika dochodzą 2 przewody. Czujnik wchodzi w rurę i bada temp powietrza doładowującego. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 16:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
jak już mowimy o tych czujnikach temperatury to dobrze byłoby zapodać jakieś info (jak ktoś ma) odnośnie oporności tych czujników w temp. pracy silnika lub przedział w jakim powinien się znieścić. Możnabyłoby łatwo zklasyfikować czujnik (miernikiem - omomierzem) czy jest dobry czy tez nietrzyma "formy" :diabel:

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2005 22:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
PiotruS napisał(a):
To i jak sie dołacze, miałem problem z temperaturą max 60C co by nie robić z autkiem (jazda szybka miasto , normalna trasa, czy non stop ok.100km) poprostu sie nie dogrzewał :( . Poczytałem forum troszke i doszedłem do wniosku o wymianie termostatu ,znów poczytałem i zakupiłem (moge w nazwie sie pomyliść ale nazyłwam sie "WHELER") oczewiście z allegro + prtzesyłka Piorytet wyszło całe 34zł . Odnośnie temperatury to normalnie bite 87C teraz jak jest ciepłao ok.+1C osiąga tą temp. w jakieś 6km przy lekkim jeżdzeniu , cóż jeszcze dodam płyn to petrygo, w mrozy rzędu -15C rozgrzać go do tych około 90C wymagało przejechanie ok.10km , aha profilaktycznie mam mały kakwałek chłodnicy zasłonięty ale czy ten kartonik jest czy nie duzej różnicy nie ma .,
To chyba na tyle .......pozdrawiam ........PiotruS


witaj
ja tez mam podobne niedociagniecia,wymienilem termostat na oryginalny z ASO troche pomoglo ale i tak jest max 80 stopni, a zeby sie rozgrzal do 70 to trzeba dobrze gonic z 15 km. nie wiem co jest grane. moze cos pomozecie

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 20:30:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2005 11:00:01
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Ale duuzzooo odpowiedzi.
Ja tez mam z tym problem. po przeczytaniu tego wszystkiego będe kombinowal,albo zostawie bo moze to tylko zle wskazania.
termostat juz wymienilem, i to samo.
pozdro

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 20:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Ale duuzzooo odpowiedzi.
Ja tez mam z tym problem. po przeczytaniu tego wszystkiego będe kombinowal,albo zostawie bo moze to tylko zle wskazania.
termostat juz wymienilem, i to samo.
pozdro

przeczyść styki :peace:

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 11:59:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 08:23:47
Posty: 21
Lokalizacja: Żnin
ja mam 80 stopni na trasie , a w miescie 90-95 stopni. Czy jazda w takich warunkach szkodzi????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 20:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 08:23:47
Posty: 21
Lokalizacja: Żnin
ja mam pytanie odnosniek wskaznika temperatury - pionowa kreska to ja jak temperatura cieszcz chłodzącej???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 16:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
hej użytkownik krolikkm jesli wskazówka temperatury jest w pionie wtedy masz temperature 100' C.Ja tez mialem problem z temperatura w moim 1z ,tempertaura pomimo zasłonietej całej chłodnicy i temperaturze na zewnatrz ok 0' nie przekraczał 70' bez wzgledu na styl jazdy.Po wymianie termostatu na Wahlera z temp otwracia 87' teraz mam juz po przejechaniu ok 5km temperature ok 90'. :P

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2007 22:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Ludzie, sprawa jest prosta: oryginalny termostat to BEHR, a reszta...to lipa. Behra nie kupisz poza ASO. Wahler u mnie pochodził ok . pół roku. Teraz mam Behra z ASO i jest 90 stopni jak drut. Zresztą porównajcie sobie wykonanie behra i reszty; oryginał ma np. specjalny kołnierz uszczelniający w środku , a reszta przepuszcza, pod światło to nawet szpary widać między ściankami. pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: