.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 14:05:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI V6 AKE Tip.] Po regeneracji pompy - logi
PostNapisane: 21.lut.2010 13:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2009 21:17:43
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań/Jarocin
Witam. Proszę o ocene logów.
W styczniiu miałem regenerację pompy (pisałem o tym na forum).
Z moich spostrzeżeń to :
- stat kąt wtrysku nieco poza granicą (nie osiąga 100% przy 004bs na Late przy 4,4ATDC - dlaczego ? Czy to jest ok?)
- EGR nie działa (podejrzenie na N18 - w listopadzie wymieniałem N18, chyba znowu padł)
- korekcje są fatalne na lewej głowicy, ale cylindry w "złej" głowicy niewiele od siebie się różnią - czy to moze byc źle założony rozrząd?
- turbina : zapieczone kierownice? Nigdy nie miałem błędu przeładowania, ale po autostradzie 200km wykres jst bardziej gładki niz na tych logach. Czy tak szybki spadek ciśnienia i jego wolne wzrastanie w 011dyn to moze byc słabe podciśnienie czy tylko kierownice?

Stan silnika: 255tys km, do wymiany rozrządu 10tys.
Cieknące wężyki przelewowe, cieknące uszczelki na deklach przy wtryskach.
Nowe (listopad 2009) N18 i N75. Olej i firlty pow. i oleju wymieniane co 15tys, tak samo olej, A6 jeżdzony tylko w trasach.
Odpala do -8stC od strzała, w lutym założono nowe świece żarowe.


STATYCZNE
http://img638.imageshack.us/img638/8739/000stat.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/3192/001stat.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/1948/002stat.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/3173/003stat.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/7890/004stat.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/8831/005stat.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/8894/007stat.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/571/013stat.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/5431/014stat.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/9749/015stat.png
http://img59.imageshack.us/img59/5457/016stat.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/5352/018stat.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/5826/019stat.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/313/020stat.jpg

BS
http://img97.imageshack.us/img97/7797/000bsx.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/1184/003bsk.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/2068/004bs.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/1803/011bsa.jpg

DYNAMICZNE
http://img97.imageshack.us/img97/4886/000dyn.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/3208/003dyn.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/9245/004dyn.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/7248/005dyn.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/4190/008dyn.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/5223/010dyn.jpg
http://img517.imageshack.us/img517/384/011dyn.jpg

_________________
A6 C5 2,5TDI r2001 Avant ośka TiPtronic AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 14:16:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wygląda to źle.

poza niedziałającym EGRem jest spory problem prawdopodobnie z hydrauliką, co widać nie tyle w 014, a w 011dN [spadek ciśnienia doładowania w okolicach 3500 rpm, co zazwyczaj wskazuje na hydro].

najlepiej byłoby nie jeździć tym samochodem i jak najszybciej podnieść dekle.

kąt wtrysku do poprawy, ale to jest najmniejszy problem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: