.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 15:59:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 ABH D11] adaptacja zresetowanego ECU
PostNapisane: 27.lut.2010 14:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Jak wykonać w v8 ABH adaptacje zrestetowanego ECU. Chodzi mi głównie o adaptacje mapy paliwa, powymienianych czujników, przeczyszczonej przepustnicy i krokowca.
Z powodu permanentnie niedoładowanego akumulatora odniosłem wrażenie iż mapa się rozjechała i auto ześwirowało. Dodatkowo sterownik LPG pewnie też się do tego przyłożył.
Aku odłączony się ładuje. Po podłączeniu chciałbym wykonać adaptacje ale nie wiem w którym bloku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 23:19:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Tam chyba nie ma czego adaptować. Wszystko się samo zaadoptuje przez pierwsze kilometry - nastąpią drobne korekty dostosowujące do konkretnej jakości paliwa. ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 23:22:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
niewiem co ty tam chcesz robic jak tam tylko blok zerowy jedynie co moze ci sie rozjechac to mapa w kompie gazu

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 13:33:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jeżeli masz LPG, to mogła rozjechać ci się jedynie adaptacja sondy, odłącz zasilanie aku na jakiś czas.

Podłącz i odpala samochód na PB- zimny, niech sobie popracuje, do pelnego rozgrzania, potem go zgaś. Możesz jeszcze pojeździć dla pewności trochę km na PB, sprawdzić jak wygląda twoja adaptacja a potem w razie potrzeby dostroić LPG.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2010 14:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Kornel napisał(a):
Jeżeli masz LPG, to mogła rozjechać ci się jedynie adaptacja sondy, odłącz zasilanie aku na jakiś czas.

Podłącz i odpala samochód na PB- zimny, niech sobie popracuje, do pelnego rozgrzania, potem go zgaś. Możesz jeszcze pojeździć dla pewności trochę km na PB, sprawdzić jak wygląda twoja adaptacja a potem w razie potrzeby dostroić LPG.

tak właśnie zamierzałem i zrobiłem.
Odłączyłem aku na 6 godzin podładowałem. Podłączyłem aku odpaliłem, pochodzil na PB 15 min. Zgasiłem, odpaliłem ponownie i jazda.
Pojeżdże na samym PB kilka dni.
Zauważyłem wczoraj, że przy jeździe na trybie S skrzynia przeciąga o 2,3 sekundy dłużej przy prędkości powyżej 140 km/h - wcześniej tego nie było.
Może się jeszcze adaptuje. Dla pewności wlałem środek czyszczacy wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: