.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 17:13:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80/Coupe B2 2.2 ] problemy z odpalaniem
PostNapisane: 21.lut.2010 22:00:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Mam autko z mechanicznym wtryskiem paliwa i moj problem to,ze raz mi pali pieknie a raz krece rozrusznikiem az sie aku wyczerpie i bez zadnego odzewu silnika,nawet nie purknie. Dziwne jest to,ze jak dam sobie spokoj i juz go nie piluje a za pol godziny ponowie probe to jeden obrot rozrusznikiem i zalapie. Prosze o sugestie na ten temat.

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 08:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Czojnik temp ten sterujacy wtryskiem rozruchowym brazowa kostka.
Warmup regulator
Pompa paliwa
Od tego bym zaczol posprawdzal pomiezyl ewent wymienil.

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 08:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1322&start=0
tu znajdziesz trochę porad ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 09:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Czujnik temperatury raczej nie, czujnik ma w sobie drucik tak jak zarowka i albo jest spalony albo dobry...a nie,ze czasem dziala. Jezeli chodzi o pompke, to nie wiem czy sie myle ale jej dzialanie powinno byc dosyc slyszane, tak mialem w golfie 2 tez k-j, a u mnie dopiero jak sie jej dotknie to cos czuc,ze chodzi.

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 10:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Wyczytalem gdzies,ze pzekaznik wylacza zasilanie pompki jezeli nie tloczy paliwa aby zapobiec jej uszkodzeniu. Mozliwe,ze mam jakies syfy w baku lub zapchany filtr paliwa? Wogole jak ktos potrzebuje to mam manual po polsku do audi 80\90.

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 11:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
I tu sie mylisz ten czujnik brazowy ma w sobie bimetal ida do niego dwa plusy a masa z obudowy jeden plus podgrzewa bimetal by rozruchowy nie podawal za dlugo drugi plus idzi z niego do rozruchowego czojnik ma wartosc ok 45stp c i 15 sec w zaleznosci od na jaki kraj byla produkcja ja przerabialem taki temat w porsche 928 ten sam czojnik i warmup po zalozeniu nowego czujnika i uzywki warmupa problem odpalania zimnego i szarpaniu na zimnym ustal.
Warmup nie regulowal cisnienia

Bimetal czujnika nagrzewa sie pobierajac ciepln plynu chlodzenia a uzwojenie ma za zadanie wspomuc ten proces i przyspieszyc zakonczenie wtrysku

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 11:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
juz wiem o ktory chodzi, ale to czy zimny czy cieply to ma tak dziwnie.. raz pieknie pali a jak sie zatnie to kaplica :/

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 11:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Masz warmup z podcisnieniem czy bez? Nigdy nie grzebalem przy audi z warmupem wszystko co wiem to po wojnie z porsche 928 i 924 wiec nie wiem jaki u ciebie siedzi ale jak bimetal w nim padl to nie steroje cisnienia na zimny cieply sprawdz siwa kostke warmupa czy masz prad.

A i chyba mam jeden czujnik temp w domu moge wyslac jak ci trzeba

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 13:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Napiecie jest. Moze przekaznik od pompy? tylko nie wiem ktory to jest..

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 22:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
lepper2703 napisał(a):
Napiecie jest. Moze przekaznik od pompy? tylko nie wiem ktory to jest..


Nie czytałeś porad z linka, który podał Ci mechitro ?

Szukasz w kierunku braku paliwa......

_________________
ACOQ 7A 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 01:57:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
tak czytalem, takze poprzednie tematy dotyczyce podobnych modeli i nic mi nie pasuje do mojego problemu. Jak juz odpsle to wszystko jest ok i moc i wkrecanie sie na obroty..

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 14:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Podepnę się , mam podobny problem z odpalaniem rano zimny ciężko zaskakuje ( niechętnie, długo kręcony i lekko gazem pobudzany) gdy jest całkiem rozgrzany nie ma żadnego problemu , natomiast gdy ciepły postoi dłużej to kręcić można nawet z 5-7 sekund i dopiero wtedy załapie :/

Silnik AAN.

Obstawiam czujnik z tyłu głowicy dający sygnał o temperaturze do ECU (wdupinowy) . Po pomiarze jego rezystancji widże lekkie odchyłki od normy .

wg tej tabelki ( co prawda dotyczy czujnika 4 pinowego do klimy ale wartości są chyba te same )
Obrazek

Pomiar robiłem przed chwilą temperatura otoczenia ok 10*C a rezystancja na czujniku w pierwszym pomiarze ~2000 Ohmów ( czyli widzi jak by było +30*C) odpalam , cieńko zapala pochodził 10 sekund gaszę drugi pomiar i mam 1840 Ohmów czyli ewidentnie widzi że jest zekomo cieplej.

Pytanie czy w ciemno go wymieniać ? Czy ten czujnik jak już ktoś wyżej pisał albo działa albo nie ( na zasadzie totalnej przerwy w obwodzie ) I taka rozbieżnośc jest normą

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 20:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Sprawdze to jeszcze w tygodniu ale podejrzewam,ze u mnie bedzie przyczyna innego rodzaju..

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 00:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Raz zdarzylo mi sie jadac w trasie, ze auto calkowicie zgaslo. Jakby odcielo zaplon, krecenie rozrusznikiem by odpalic auto ponowne bylo nieskuteczne,zadzwonilem po kolege. Zanim przyjechal minelo kilka dobrych minut i gdy chcial mnie odholowac to juz auto zapalilo na strzala :-/ Mam jakies takie fiksy.

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 09:27:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Ja bym poszedł taką drogą: ustalił, czy nie odpala bo:
- nie ma iskry
- nie ma paliwa
- nie ma paliwa oraz iskry
U mnie kiedyś w ACQ był do dupy przewód WN od cewki do rozdzielacza - czasami nie odpalał, więc macha w górę, trzeba było docisnąć przewód do wtyku na cewce, po czym ZAWSZE odpalał. Może tędy droga?
Czy podczas mielenia rozrusznikiem świeca wyjęta z cylindra ma iskrę?
Czy z cylindra czuć zapach paliwa?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 09:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
O braku iskry szczerze mowiac nie pomyslalem..

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 10:48:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
No wiec u mnie jednak wygląda na to że brakuje paliwa ale skoro na ciepłym odpala od strzała czyli coś to paliwo wraca do baku :/ czyli jakiś zawór zwrotny daje w d... nie wiem czy jest takowy przy pompie paliwa czy nie ??

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 12:31:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Przy pompce musi byc jakis zawor zwrotny, w golfie wygladal on malo skomplikowanie - plastikowa kuleczka plus sprezynka :)

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 13:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2009 21:49:32
Posty: 46
Lokalizacja: głubczyce/Inowrocław
Auto: audi coupe gt
Od kupna samochodu nie jezdzilem na gazie zeby autko troche odzylo. Dzisiaj zatankowalem gazu i jak nie chce palic na benzynie to przelaczam na gaz i pali, po minucie przelacze na benzyne i jest ok. Juz nie wiem co moze byc :/

_________________
AUDI Coupe GT 2.2 10VT EFI
Alfa romeo 159 Ti 2,4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: