.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 13:47:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1.9 tdi AWX Problem z doładowaniem
PostNapisane: 09.mar.2010 15:16:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Witam
Mam problem z A4 kolegi. Od czasu do czasu wyłancza sie turbina. Po wygaszeniu auta wszyskto wraca do normy na jakiś czas.
Po podłaczeniu VAGa pokazal sie bład
17965-Valve of intake manifold flap-open to short
,którego wogóle nie idzie wykasować. Chcielismy zrobic logi i pokazac na forum ale w aucie po osiagnieciu 4000 obr/min wylancza sie turbina i nie dziala do puki nie wygasze auta.
Teraz mam pytanie co mam zrobic aby znalesc przyczyne
1 Robic logi dynamiczne bez turbiny
2 Robic logi wygaszając co chwile auto
3 Czy moze wystarczą logi statyczne
Jesli mial ktos podobny problem prosze o pomoc w diagnozie.
Z gory dziekuje za pomoc

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 16:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Turbina nigdy się nie wyłącza, ewentualnie może ulec awarii układ sterujący pracą turbosprężarki. Do podmianki zawór N75, ew. jakieś nieszczelności w układzie, zapieczone bądź zasyfione kierownice turbo.


Ostatnio edytowano 11.mar.2010 08:30:49 przez Malutky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 16:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Tryb awaryjny tez nazywasz "awaria ukladu sterujacego praca turbosprezarki"? Poprostu auto wpada w tryb awaryjny prawdopodobnie z powodu zbyt wysokiego doladowania turbiny. Zrob logi dyn z "dzialajacym" turbo, czyli jak je zgubisz to gas auto i odpalaj na nowo, zrob tez basic settings. Ogolnie komplet najlepiej. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 16:51:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Kolego przeczytaj ten temat:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=100644
Na 99 % u Ciebie to N75. Objawy identyczne i zachowanie jak w TDI z linku. Podłącz czujnik N18 w miejsce N75 (to są takie same czujniki tylko N18 jest do EGR - powinieneś znaleść go po lewej od N75 (N75 jest z białym kapturkiem, a N18 z czarnym) i wprawa się wyjaśni. Oczywiście logi zrób jak najbardziej.
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 18:11:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logujesz do momentu az auto nie wpadnie w tryb awaryjny.
Potrzebujemy logi 011, 010 i 008 oraz 011 Basic Settings.

Na 99% to nie bedzie N75 ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 20:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Na razie dziekuje wszystkim za pomoc. Jutro bede działal. Prosze jeszcze tylko niech ktos powie jak podmienic te zaworki na próbe. Rozumiem ze przełozyc wezyki i wtyczke.????

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 21:41:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Szybciej zlogujesz dziada:)

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 11:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Zrobilem logi(nie wiem czy dobrze bo to pierwszy raz) I dodam od razu ze dzis turbo działalo bez problemu,nie trzeba bylo gasic auta. Natomist blad jest caly czas i nie idzie go skasowac. to logi 008,010 i 011

http://img708.imageshack.us/img708/7569/008nn.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/1301/010lh.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/25/011do.jpg

I base setings 011
http://img690.imageshack.us/img690/8791/011bsi.jpg

Jesli cos jest zle zrobione to dajcie znac to poprawie- Z gory dziekuje za pomoc!

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 11:36:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kuleje regulacja cisnienia doladowania stad błąd ktory sie pojawia.
Zmienna geometria zawalona sadzą.
Masz dwa wyjscia:
- pojezdzic jakis czas dynamicznie z masowaniem pedalem gazu i znow zrobic logi
- wymontowac turbine i wyczyscic zasyfione VTG

PS
Pamietaj na nastepny raz o przekonwertowaniu logów.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 12:38:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Ok. Dziekuje za pomoc. Pojezdze troche do konca tygodnia i zrobie ponownie logi(postaram sie zrobic je dobrze) i zobaczymy jak to bedzie wyglądac. Jak nic nie da to wezme sie za turbine. Tak czy tak na razie wielkie dzieki jak cos to bede pisał.
pozdro

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 14:53:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
przemik napisał(a):
Na 99% to nie bedzie N75 ;)

;) Miałeś rację :)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: