heniekwit napisał(a):
A czy ta konewka nie wskazuje też czasami braku ciśnienia oleju?
podczas jazdy zapalila sie konewka z olejem (kontrolka nad polfisem) i na "polfisie" napis Betriebsanleitung
Stanalem,poziom oleju wygladal na ok ale ze noc itp to na pale dolalem pol litra, po zapaleniu Oelstand pruefen
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=401Cytuj:
SPRAWDZIĆ POZIOM OLEJU w razie czego uzupełnić.
Po otwarciu maski - następuje wyłączenie sygnalizacji.
Jeżeli olej nie zostanie uzupełniony - po 100km sygnalizacja uruchomi się ponownie.
(komputer wyświetli inf.) "olstand prufen"
wg instrukcji obslugi jak konewka jest na czerwono i pisze w fisie "Stop!Oldruck motor aus Betriebsleitung" to wtedy cisnienie. Gdy konewka jest zolta + Olstand pruefen to poziom oleju
W czasie jazdy jak to sie wlaczylo to bylo tylko betriebsleitung... stanalem, podumalem, nic nie wydumalem i pali sie zolte + Olstand.
Doczytalem, na jakims forum passata, ze niektorzy mieli szlam w misce i od tego im to wariowalo z tym, ze 2 lata temu miske mialem sciagana (jej nie widzialem ale nawet jezeli by tam cos bylo to pewnie mechanik to wywalil) a w 2 lata lejac syntetyk to ciezko by takie cos sie uzbieralo
EDIT:
dogrzebalem sie do krancowki - cos mi tam wypadlo z zamka maski (krancowka nie dzialal), zwarlem w rekach, konewka zniknela.
W momencie jej zapalenia auto mialo wlasciwy stan oleju - mozna wiec przyjac ze jak sie zapali ponownie to czujnik walniety w misce ? (
mimo braku bledu w ecu) Co moze miec odma do poziomu oleju? (wymieniana 2 lata temu i drozna)
Pozdrawiam,
Przemek