makaon napisał(a):
Czy wie ktoś jak prawidłowo wykonać logi VAG-iem dla programu easydiag lub kpower ?
generalnie taki program + logi to "hamownia drogowa/przenosna" (no moze "gestosc" wynikow nie jest pewnie nie taka ale chyba do domowych zabaw wystarczy)
jest jeszcze jedna "soft hamownia" - excel popometer.xls
z tym, ze na niemieckich forach z tych softow chwalili kpower jak najblizszy prawdziej hamowni
To z popometer instruckja
1. Eingabe Fahrzeuggewicht + Fahrer in kg
2. Eingabe 1 bei Quattro oder 0 bei Frontantrieb
3. Eingabe Luftdruck + Außentemperatur
mbar: Temp:
4. Datenmessung 3.Gang
möglichst 2000 U/m bis an 6600 U/m
oder knapp darunter
5. Am Ende der Messfahrt Kupplung treten
und im Gang ausrollen lassen.
6. Ausrollen bis zur Startgeschwindigkeit
7. Die Daten einfach aus der CSV-Datei
in Tabelle Eingabe kopieren.
1 - podac wage z kierowca
2 - specyficzny dla popometer parametr (q czy nie q)
3 - cisnienie i temp powietrza
4 - na 3ce od .. do.. (wiadomo zaleznie od auta)
5 - wcisnac sprzeglo i pozostac na biegu (trzymamy sprzeglo!!!)
6 - wytoczyc sie tak do predkosci poczatkowej
7 - dane jak CSV wkleic do tabelek (specyficzne dla tego arkusza excela)
Uwaga: zarowno wyniki hamowni typu "dynomet" jak i tych "przetrawiaczy logow" sa co najwyzej "pogladowe" bez znania wagi auta z kierowca i co tam w nim jest - z doswiadczenia wiem, ze waga auta w papierach a na wadze to roznica czasem kilkudziesieciu kilu (u mnie bylo 90!)
Za grosze zwazyc auto pewnie mozna na punktach z weglem, skup zlomu, sprzedaz zwirow/kruszywa itp
Aktualne cisnienie atm. trzeba sobie chyba wymyslic albo ogladac prognoze pogody:)
Przemek