Kolego czy robiłeś tą regenerację pompy ? Widzę, że dosyć świeży post dlatego piszę bo mi również zaczęła stukać pompa, luzy mi się pojawiły.
Ostatnim razem wymieniłem pompę na używkę i zapłaciłem za tą przyjemność 250zł. Człowiek co mi sprzedawał pompę powiedział, że jeśli używam złego płynu do wspomagania ( używałem najtańszego ) to nie da mi gwarancji na pompę...
Wsadziłem używaną pompę zmieniłem płyn do wspomagania na ten dedykowany do tych pomp i było dobrze.
Teraz przejechałem jakieś 10tyś. i znowu nie mam wspomagania na małych obrotach. Ewidentnie pompa siada. Zdjąłem pasek klinowy i czuć na kole, że są luzy.
Pamiętam, że ten płyn którego używam po prostu rozpuszcza jakieś tam simeringi, czy uszczelki w pompie dlatego po pewnym czasie robi się luz. Ja zlałem po prostu stary płyn i wlałem nowy. Powinienem chyba go był przepłukać trochę nowym płynem....
Jak znajdę moją starą pompę to zrobię jej sekcje zwłok i postaram się dowiedzieć czy da się jakoś do niej dobrać.
Jeśli ktoś robił podobną operację to prosiłbym o parę cennych rad.
P.S. To jest drugi post, który wypluła szukajka i ze względu na to, że dopiero co wróciłem z garażu to jest bardzo zmęczony. Jeśli jest jakiś inny fajny post gdzie to dobrze opisali o co pytam to nie bijcie za mocno
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)