grejf napisał(a):
Michale po przeczyszczeniu przepływki jest OK.
740 wartości mierzonego powietrza zasysan 003Nd. w 1 logu to nie standard, w drugim powietrze masz norme < 850 co odbija się to na dawkach wiekszych na rzyczenie kierowcy w logu 008Nd.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Lecz podzielam zdanie Spanky'ego. Turbo (jest ospałe nawet dość sporo do 2rpm - od 1,7rpm, te wartości mogły by być do nawet 1,9 - 2,0mBar już przed 1,8rpm u Ciebie są po 2,1. Subiektywne odczucie zamulenia z dolu, możesz miec po przez to, lecz tak to ok
Michał ile ma na oko przebiegu? Tw. AJMik? Przedmuchaj podciśnienie (układ) chyba ze byl czyszczony, przeczyść zaworki i zrób 011Nd. Nową przeplywke mozesz reklamowac, jesli takie wartosci Ci wskarze po wycięciu kata jak w 1 logu.
hej
co do przebiegu to jeden Bóg wie ostatni serwis był w 2005 roku przy przebiegu 143000 wiec teraz obstawiam tak 300 -350 tys.
Co do autka jedyna pociecha to ze auto jest bezwypadkowe i dobrze wyposażone (niestety sporo z nim problemów jest to auto wujka które zakupił sam nie majac zadnego pojecia o autach i niestety wychodza różne rzeczy naszczescie jesteśmy juz na prostej po remoncie motoru przywróceniu do zycia tylnych hamulców pojawia sie światełko w tunelu ze to auto bedzie jeździć
W jaki sposób przeczyścic zaworki czy masz na myśli N75 N18 ??, co do węży podciśnieniowych w dużej częsci są nowe
Sorki za zamieszanie w poście ale juz powoli trace nerwy do tego auta
pozdr