Vag - jak najbardziej, ale przyczyna może być bardziej prozaiczna.
U mnie silnik TDI, ale z tego co wiem z benzyną są podobne historie - porada od właściciela silnika benzynowego - jak długo kręci na ciepłym, a zapala od razu na zimnym - pierwsze co robię, to odkręcam śrubkę odpowietrznika na filtrze paliwa i zaglądam do środka. Jak nie widzę paliwa, to dolewam przez ten otwór ile wejdzie ropy (z zaufanej stacji) i próbuje kręcić. Jak zapali natychmiast już wiem, że filtr do wymiany...
Temat przerabiany po zatankowaniu kiepskiego paliwa - 3 razy od listopada.
Czas operacyjny to dla mnie około 10 minut - sprawdzenie i 20 minut - wymiana filtra (oczywiście nie liczę tu zakupu filtra, czy ropy - dobrą ropę mam w zapasie w garażu)
Potem spokój do czasu zatankowania kiepskiego paliwa...
_________________ 100 C4 93r. 2,5TDI AAT Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.
|