.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:59:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6.03.2,5 tdi] Zawór EGR.
PostNapisane: 04.cze.2010 20:46:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Witam.Zaślepiłem zawór egr a dokładnie przewód podciśnieniowy z dwóch stron po stronie EGR oraz po stronie sterowania zaworem. Od tej pory na zegarach świeci żółta kontrolka z silniczkiem. Czy jest możliwość wyłączenia(zaślepienia)zaworu w taki sposób żeby kontrolka nie świeciła?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 21:42:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No pewnie jest.
Tylko po co ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 23:34:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Bo mi się tak podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 04:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
Prawdopodobnie, żeby odmulić silnik. :P W sofcie na pewno da się namieszać. :D

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 10:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
w nowszych silnikach zawsze będzie się świecić kontrolka ChE w przypadku niedziałania recyrkulacji spalin.

zresztą, nic nie osiągniesz zaślepiając EGR [poza głośniejszą pracą silnika].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 21:24:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Zgadza się silnik pracuje głosniej. Ale są też różnice w jeździe. Lepiej się zbiera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 22:39:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli jest jakakolwiek różnica po zaślepieniu, to znaczy, że masz niesprawny EGR lub N18.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 23:22:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
w sprawnym silniku przy bucie EGR jest "wylaczany" (zakladajac ze jest sprawny)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: