.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:43:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Allroad 2002 2.7T] blad 18265 ABS
PostNapisane: 05.cze.2010 20:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
witam

od wczoraj powstal jakis dziwny odbiaw , w trakcjie jazdy tak przy 2500obr/min samochod dostaje udezenie ( albo zblokowanie, szarpniecie) i zapalaja sie kontroki ABS ESP i podnoszenia samochodu.
Bledy sprawdzone to :
18265 - P1857
oraz
16486 - P0102

zapierwszym razem skasowalem bledy ale dzis pojawily sie znowu i znowu kilka razy dostalem takiego szarpniecia jakby hamulce zlapaly lub skrzynia ?!

Skrzynie mam manual, zaznacze tez ze tydzien temu wymienialem pasek rozrzadu.

ktos mam moze pomysl?

dzieki

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 16:31:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
czy kto kolwiek jest wstanie cos doradzic, moze jakies logi wykonac ktore by pomogly w znalezieniu problemu.

czytalem tez ze przyczyna moze byc przeplywomierz, wkoncu tez mam blad od niego. wyczyscilem i wydawalo by sie ze na jakis czas usterka znikla. wczoraj znowu sie ukazala z wiekszym nasileniem.
w trakcie jazdy jest nagle szarpniecie samochodem i zapalaja sie trzy magiczne kontrolki ( od podnoszenia samochodu, abs i esp ). podnoszenie i opuszczanie samochodu nadal jest mozliwa ale wylaczenie czy wlaczenie ESP juz nie. po np paru kilometrach znowu szrpniecie samochodem i dwie kontrolki gasna pozostaje tylko poziomowanie samochodu i nadal nie mozna wlaczyc/wylaczyc ESP. tak jakby cos sie wlaczalo i wylaczalo poprzes te szarpanie.
Co to moze byc? czy to szarpie silnikiem czy moze hamulce lapia chwilowo bo cos moze jest nie tak z ABS-em?
jesli to czujnik od przeplywomierza to czemu az tak szarpie?
zaznacze ze wymienialem rozrzad dopiero co moze cos sknocilem?? bo wszystko zaczelo sie jakis tydzien po wymianie.

Aaa mam skrzynie biegowke.

oto wykaz bledow:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4Z7 907 551 L
Component: 2.7l V6/5VT G01 0001
Coding: 06712
Shop #: WSC 08057
WA1YD64B22N055202 AUZ7Z0A1944201
1 Fault Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4Z7 907 389
Component: ABS/ESP allrad D57
Coding: 06395
Shop #: WSC 08057
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 16:58:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
U mnie ten błąd był powodowany padem przepływki, i żadne czyszczenie nie pomaga. Po założeniu nówki-sztuki ustało jak ręką odjął ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 19:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
moze przyczyna tkwi w tym (zdjecie) :

Obrazek

w trakcie wymieniania rozrzadu zauwazylem ze waz podcisnieniowy sie przetarl wiec tymczasowo wstawilem cos innego.
Czy srednica i dlugosc i material ma znaczenie w tym polaczeniu??
Czy zawor odcinajacy jesli jest walniety czy mialby wplyw na blad 18265 i 16486 ??
A moze jesli to polaczenie co ja "druciarsko" zrobilem nie jest szczelne powoduje te dziwne anomalie??

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 19:44:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Połączenie jest OK - awaryjnie - pod warunkiem, że jest szczelne.

DV sprawdź dmuchając w końce - nie może puszczać.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 19:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
DeS - w ktory krociec dmuchac :) ? ( sa trzy )
czy mozna dokupic ten wezyk?
jesli polaczenia przepuszczaja a wydaje mi sie ze tak to czy mialo by to wplyw na to dziwne zachowanie samochodu??

dzieki

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 20:36:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
W każdy - nie ma prawa puszczać w żadną stronę.

Wąż kup w motoryzacyjnym śr. 4mm najlepiej paliwowy. Do tego malutkie cybanty i będzie git. Tak naprawdę możesz wszystkie małe przewody pod/nadciśnieniowe powymieniać na nowe.

Co do błędu ABS to chyba faktycznie problem przepływki.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: