.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:43:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z temperarurą audi a8 2.8 gaz ok. 88 stopni i stoi
PostNapisane: 14.cze.2010 08:54:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2010 08:45:18
Posty: 6
Witam serdecznie i prosze o pomoc, wskaznik temperatury nie chce dochodzic do 90 stopni prze co nie chce mi sie przełaczac na gaz, przełącza sie dopiero po 7-8 km. Zaczeło sie po odpaleniu, zegary pokazywały do 1200 obrotów a predkość nie wiecej niz 30 km przez 5 km i sie naprawiło, ale temperatura dochodzi do 88 stopni i niechce dalej. Czy problem jest z czujnikiem lub z termostatem? Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 09:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli masz temperaturę 88*C to jak dla mnie nie ma problemu. Czy masz szansę odczytać temperaturę z kanałów diagnostycznych klimatronica? Jest to opisane tu na forum. Termostat otwiera się - przynajmniej w teorii - w temp 87*C, więc wszystko wygląda zdrowo. Jeśli np masz zablokowany wiatrak na sprzęgle wiskotycznym, to odbieranie ciepła z chłodnicy jest bardzo silne i może się bardziej nie rozgrzewać
O instalce gazowej nie wypowiadam się - nie moja działka

Trochę też nie rozumiem o co chodzi z tymi 1200 obrotów...

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 09:24:02 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
przełączanie na gaz przy kreślonej temperaturze to parametr ustawiany w sterowniku instalacji. Podjedź do gazowników i poproś żeby ustawili na minimum tą temperaturę (w różnych sterownikach jest różna minimalna temp. - zazwyczaj 30-40 stopni). Teraz pewnie masz ustawione na 60-70 stopni i dlatego tak długo jeździsz na benzynie. 88 stopni jest ok - może wskazywać na zblokowane wisco (ale niekoniecznie) - jeśli w chłodniejsze dni temperatura będzie jeszcze niższa - to będzie twój problem do rozwiazania przed zimą

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 10:15:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Do tej pory instalka przełączała na LPG szybciej/wcześniej niż po 7-8km jazdy, czy jest tak od początku?

Jeżeli jest tak od początku, to może to byc źle wpięty reduktor (przynajmniej u mnie było to tak fachowo zrobione :/

Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 11:33:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2010 08:45:18
Posty: 6
Własnie obawiam sie wisco, chodi o to ze na gaz przełącza sie przy 90 c w upały było lepiej ale teraz jest żle jutro podjade do gaziarza i zobacze co oni zrobią, ale miałem dwie sytuacje ze z 88 zrobiło sie momentalnie 70 c w trasie. Dzieki za pomoc koledzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: