.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 07:55:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN] Prosba o analize logow
PostNapisane: 20.cze.2010 16:14:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
HOWG

Jak wiecie uplynnilem w dosc szybkim czasie moje B5 TDi Avant i szybciej niz się spodziewalem stalem sie posiadaczem kolejnej.
Zadanie bylo proste, a jednoczesnie trudne - auto mialo miec silnik 1.9 TDI, nadwozie Avant i napęd quattro - reszta nie miala znaczenia.
Krotko o aucie:
- silnik AFN
- nadwozie Avant
- naped quattro
- kolor : brilliant black with claer coat
- wnetrze : onyx/onyx/onyx-onyx/elefant
- klimatronic
- Concert + zmieniara na 6 CD
- WEBASTO sterowane pilotem

Auto z kompletną historią serwisową potwierdzoną w ASO i ksiązką. Przebieg 210 tys. ale ja i tak w to nie wierze, chociaz coraz wiecej znaków przekonuje mnie ze to moze byc prawda.
Aczkolwiek wole nastawic sie ze mam 300, a miec 200 tysiecy niz odwrotnie.
Nie mam opisanej historii zwiazanej z wyjazdem po auto i opowiesciami jaka byla wtedy pogoda i jak milo nas podjął wlasciciel. Auto bylo kupowane z pelną powagą z pomiarem grubosci lakieru, pelną diagnozą VAG iem i dokladnym sprawdzeniem dokumentow zarowno auta jak i sprzedającego.
Nie zamierzam w moim nowym B5 - wymieniac blotnikow ani zderzakow na te z eSy, zakladac felg 20 calowych, wtryskow od Jelcza, blendy od Stara, turbiny od Kamaza etc etc i czipsowac ją na 220 KM. Z wygladu auto jest seryjne i takie ma pozostac.
Planowane "mody" - wybebeszenie kata,turbo od AVF, wygladzenie krzywej momentu obrotowego i mocy.
Tradycyjnie prezentuje komplet logów - jednak zwracam Wam uwage ze auto jest jeszcze przed pierwszą "serwisówką".

Dynamiczne:

011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15472.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15475.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15474.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15473.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15471.html

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15479.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15480.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15481.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15482.html
007 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15483.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15478.html

Statyczne Basic Settings

000 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15485.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15486.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15487.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_15484.html

Oczywiscie swoje wnioski juz mam ale za kazdą Waszą uwage serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Ostatnio edytowano 20.cze.2010 17:45:51 przez przemik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 16:24:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Wiem że to wiesz :D ale napiszę :).

Statyczny kąt wtrysku do poprawy.
Termostat do wymiany.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 17:38:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
T zdrowe. Chociaz slabo zbija po 4rpm.

lmm po nastawach pompy, powinno sie jeszcze podniesc.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 17:43:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
grejf napisał(a):
T b.zdrowe. Chociaz slabo zbija po 4rpm.


Na jakiej podstawie oceniasz że jest zdrowe ? ? to że pompuje zadane ciśnienie nie oznacza że musi być w stanie bardzo dobrym :) Ale Przemik shitu by nie kupił.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 17:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Gustav napisał(a):
grejf napisał(a):
T b.zdrowe. Chociaz slabo zbija po 4rpm.


Na jakiej podstawie oceniasz że jest zdrowe ? ? to że pompuje zadane ciśnienie nie oznacza że musi być w stanie bardzo dobrym :) Ale Przemik shitu by nie kupił.


Czuł by lage, a widział "zadane", sam to napisałes / stwierdziles ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 17:55:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Jeżeli chodzi o stan faktyczny/fizyczny samej T:

Dopóki się nie ściągnie gumy przez którą T wsysa powietrze to tak naprawdę nie da się ocenić czy T jest w dobrej kondycji.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 19:26:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
co do logów ..... nuuuuda .... :):

zakladaj turbo i bedziemy stroić ... :diabel:

p.s juz zarejestrowana i w Warszawie ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 22:51:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zmienić filtr powietrza, wyczyścić lmm, ustawić statyczny kat wtrysku, zmienić termostat, olej z filtrem na nowy 5W50, rozrząd na nowy, zmienić turbo na takie od Jelcza, pompę 11, szpryce 230, zrobić program na 200/450, odchwaścić, poświęcić/odczynić inne gusła, wzmocnić sprzęgło spiekiem, nauczyć się jeździć kłatro i ... nie zawracać kolegom gitary na forum :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 23:56:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
grejf napisał(a):
lmm po nastawach pompy, powinno sie jeszcze podniesc.

moglbys to jakos rozwinąc ?

@spanky
no i o taką nuuuude :) mi chodzilo - reszta to kosmetyka, kiedy fura sie znajdzie w wawie trudno mi poki co powiedziec

Baskecior napisał(a):
nauczyć się jeździć kłatro


skad wiesz, ze nie umiem ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2010 06:22:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
grejf napisał(a):
lmm po nastawach pompy, powinno sie jeszcze podniesc.

moglbys to jakos rozwinąc ?

@spanky
no i o taką nuuuude :) mi chodzilo - reszta to kosmetyka, kiedy fura sie znajdzie w wawie trudno mi poki co powiedziec

Baskecior napisał(a):
nauczyć się jeździć kłatro


skad wiesz, ze nie umiem ;)

"Dasz se radę" ;)
Ogarniaj furmankę i śmigaj.
Przy okazji - jak będziecie ściągać przód obejrzyj dokładnie dół chłodnicy - lubią gnić.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2010 07:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zamknijcie bo sie OT robi ... :): :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2011 08:35:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
UP.
Auto dostalo spręzarke GT1749VA oraz ulzyłem mu wybebeszając katalizator.
ECU czeka na modyfikacje. :)
Logi juz na nowej sprezarce.

Doladowanie:
http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53794.html
http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53795.html

Daweczka
http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53793.html
http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53790.html

Kąt wtrysku
http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53792.html

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: