witam. mam taki problem, że jadąc w korku i puszczając gaz i dodaja auto lekko szarpie nie jest to strasznie uciążliwe ale jest. postanowiłem sprawdzić dzisiaj silniczek krokowy ale tylko na słuch bo miernik mi powiedział papa i dzisiaj kupiłem zamówiłem nowy jutro ma być. czytałem przypadkiem o digifancie w G60 a tam silniczek krokowy na dwa piny więc pewnie to samo i jest napisane:
Sprawdzanie stabilizacji biegu jałowego
■ Włączyć zapłon. Zawór stabilizacji biegu jałowego musi wibrować i brzęczeć. Jeśli tak nie jest, wyciągnąć wtyczkę z zaworu i sprawdzić rezystancję między stykami zaworu Powinna ona wynosić 3,5...4,5 Ohma. Jeśli jest inna. wymienić zawór na nowy. w przeciwnym razie ponownie osadzić wtyczkę.
no a u mnie ani nie brzęczy ani nie wibruje, włożyłem inny krokoweic stary (być może też walnięty) i też cisza, co najlepsze auto zapala idealnie na benzynie chodzi ładnie, wolne obroty stabilne (mam dołożone pd30 więc na lpg też gitara) jedyne to od rana jak zapalę, strasznie sie zalewa (śmierdzi benzyną i kopci lekko) póki się nie nagrzeje ale nie gaśnie, można normalnie jechać więc obstawiam czujnik dwupinowy ale czy on może mieć taki wpływ, że krokowy nie hallo?
|