.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 03:46:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 AKE] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.lip.2010 17:28:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2010 17:11:48
Posty: 3
Lokalizacja: Knurów
Proszę o sprawdzenie logów - mam wrażenie że lmm pada, silnik słabo się wkręca na obroty powyżej 2500 tyś. obrotów, a od czasu do czasu jakby ożywał i kręci jak wariat aż miło.

Dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d9 ... 5bfcf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93a ... 9f1d0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad3 ... 80b55.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b ... 60c20.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/283 ... c7499.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf2 ... 562c7.html

Statyczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b4 ... 2fee6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715 ... cef1f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/171 ... 187f9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37b ... e2f34.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bc ... c3568.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8de ... 665aa.html

Statyczne grupa 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d69 ... e4a58.html

Dynamiczne grupa 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/521 ... 7f77d.html

Basic Settings:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77d ... f4eea.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/061 ... 34f1a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ce ... 6d849.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba2 ... eb797.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 18:44:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Zdrowe V6... w 004BS faluje kąt, odpowIetrz ukl. wtryskowy. lmm jest w normie (profilaktycznie przeczysc kosc). Na tych logach nie widac, zeby mial wyrazne niedomaganie < 2500 RPM. przedmuchaj N75, Filtr paliwa kiedy wymieniales? Ile spalanie sred. edit; :peace: moze Ci sie sprzeglo konczy...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 21:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2010 17:11:48
Posty: 3
Lokalizacja: Knurów
Dziekuje za szybką opowiedz. Filtr paliwa wymieniałem jakis miesiąc temu oczywiscie knecht, a spalanie wacha sie miedzy 8,5 L przy normalnej jezdzie do 9,5 L jak mocniej buta przycisne. Sprzegło raczej sprawne , nie czuje zeby slizgało. Jak przedmuchac N75 zeby nie uszkodzic?.

Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 21:22:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm możesz przeczyścić czymkolwiek na bazie alkoholu izopropylowego - będzie lepiej mierzyć, choć tego nie odczujesz.

powinieneś sprawdzić napięcie paska napędzającego pompę VP44, gdyż falowanie w 004BS jest tym prawdopodobnie spowodowane. układ paliwowy nie jest zapowietrzony.

samochód jest słabszy w chwili obecnej z uwagi na temperatury - w dolocie panuje upał [mało tlenu], a fabryczny IC nie jest na tyle wydajny by to nadrobić.
wpływ na moc ma również załączający się teraz niemalże non-stop wentylator wiskotyczny.


generalnie silnik jest sprawny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 21:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2010 17:11:48
Posty: 3
Lokalizacja: Knurów
meszrum napisał(a):
lmm możesz przeczyścić czymkolwiek na bazie alkoholu izopropylowego - będzie lepiej mierzyć, choć tego nie odczujesz.

powinieneś sprawdzić napięcie paska napędzającego pompę VP44, gdyż falowanie w 004BS jest tym prawdopodobnie spowodowane. układ paliwowy nie jest zapowietrzony.

samochód jest słabszy w chwili obecnej z uwagi na temperatury - w dolocie panuje upał [mało tlenu], a fabryczny IC nie jest na tyle wydajny by to nadrobić.
wpływ na moc ma również załączający się teraz niemalże non-stop wentylator wiskotyczny.


generalnie silnik jest sprawny.


Wielkie dzięki za slowa pocieszenia, napięcie paska sprawdzałem jest dobre bo znaczniki się pokrywają. Chyba masz rację co do temperatury powietrza i braku tlenu.

Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2010 21:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.maja.2010 20:33:18
Posty: 40
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
a dlaczego jest BTDC?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 21:28:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
marbol1 napisał(a):
a dlaczego jest BTDC?


gdyż przycisk Log został wciśnięty w chwili, gdy nastawnik był na BTDC i dlatego zapisał się taki nagłówek.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 21:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Mam do was pytanie z innej beczki bo czegoś nie rozumiem , wprawdzie się nie wtrącam do tych debat 2.5 TDi V6 ale czasem czytam i zauważyłem że bardzo czesto powtarza się hasło , uwaga teraz : "odpowietrz układ paliwowy"

Generalnie zauweażłyłęm że co analizujecie Logowanie komuś to jest to temat przewodni. I moje pytanie , skąd pomysł żeby odpowietrzac coś co pracuje i jest układem samo odpowietrzającymn się. Nie mylcie mojego pytania z odpowietrzaniem pompy po jakiś pracach , moje pytanie dotyczy jeżdzących aut ..

I drugie pytanie : Ile jest osób na forum którzy pomiędzy Ząbkowicami dolnymi , a Lustrzykiem górnym odpowietrzają układ gdy braknie im paliwa , a ile osób kręci do upadłego rozrusznikiem ?

Nie ma w tym odrobiny cynizmu broń boże tylko jestem ciekaw odpowiedzi .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 23:17:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.maja.2010 20:33:18
Posty: 40
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
nie wiem czy komuś się udało odpalić V6 bez problemu, jeśli mu zabrakło paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 00:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Każde V6 TDI z dobrą pompą i akumualtorem zapali szybciutko po braku paliwa :) może być kłopot z Allroadem bo ma dodatkową chłodnice oleju napędowego ale to mały wyjątek. Trudności z uruchomieniem mają tylko te samochody których pomy umierają śmiercią przebiegu , a mit że pompa się zatrze gdy zabraknie paliwa to bzdura. Więcej szkody robią słabe filtry i słaby olej napędowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: