.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 05:22:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 b5] Turbiny przestaly dzialac
PostNapisane: 03.sie.2010 11:02:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2010 10:52:21
Posty: 2
Witam!
Jadac w trasie przy predkosci ok 120 km/h poczulem dziwna wibracje. Zatrzymalem sie, wszystko wygladalo jakby bylo ok. Po ruszeniu zauwazylem, ze turbiny chyba nie dzialaja. Po dojsciu w okolice 2k rpm zaczynal sie swist, a przy tym zerowy przyrost mocy. Przy wyzszych obrotach lub mocniejszym wcisnieciu gazu pojawialy sie wspomniane wyzej wibracje. Trase dojechalem do konca wciskajac delikatnie gaz przy ruszaniu i nie przekraczajac 2k rpm. Co moglo sie stac?

W dodatku po 2 dniach w samochodzie nie bylo pradu (alarm padl, po przekreceniu kluczyka zero reakcji). Swiatel wlaczonych nie zostawilem, nie wiem czy cos moglo rozladowac akumulator. Podlaczylem go wlasnie pod prostownik i pokazuje ponad 12v napiecia. Czy ten brak pradu ma zwiazek z tym co bylo w trasie?


Ostatnio edytowano 03.sie.2010 11:30:10 przez bart_wawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 11:28:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
to, ze kolego usłyszałes / slyszales swist może oznaczać nieszczelnosc przy turbo (czarny scenariusz i b.rzadki, ze wirnik w T się umielił i stanął) i jedna z głowić pracowala jak wolnossak, stad wibracje + spadek mocy. Stwierdzam to na podstawie Tw. opisu bo logów nie ma.

Co do kompletnego wyladowania akumulatora, to sprecyzuj "w dodatku o 2 dniach" przed, po ect...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 11:51:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2010 10:52:21
Posty: 2
Logow nie ma, bo nie mam vag i w sumie za bardzo sie nie znam. Pierwszy post sprecyzowalem, po 2 dniach od tego incydentu zaobserwowalem brak pradu.

Akumulator podlaczylem pod prostownik i wydaje sie naladowany. Takze brak pradu po przekreceniu kluczyka musi wynikac z czegos innego. Co moze byc przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: