Lozysko jest zaprasowane w rolce i jego wydłubywanie jest bezsensowne skoro mozna kupic gotowa rolke.
No i zeby do niej sie dostac musisz zdjac caly pas przedni - lampy, zdezrak, chlodnica.
To nie tak, wymiana jest łatwa i przyjemna,
nie ma sensu kupować całej rolki za 100 pln, skoro można
wymienić łożysko za 10 PLN. Trzeba wykręcić ramię napinacza,
wskazane jest w tym celu zablokować napinacz. Można to zrobić
poprzez naciągnięcie napinacza i włożenie imbusa w oczko, które jest
na ramieniu napinacza. Odkręcamy ramię, rozwiercamy nity, wymieniamy łożysko, nitujemy (lub skręcamy) spowrotem.
nie zaprasowane a nitowane, nie trzeba nic rozbierac oprucz napinacza oczywiscie ktory wykreca sie bez problemu.
O właśnie
lozysko to 6203
Dziękuję! to mi wystarczy, wymiary wezmę z katalogu,
tak na wszelki wypadek, bo nie wiem czy numery łożysk obowiązują te same za granicą
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)