.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 02:30:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5tdi v6 AKE]Padnięta pompa...
PostNapisane: 03.sie.2010 21:16:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2009 19:55:21
Posty: 30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam.
Mam C5 z silnikiem 2.5tdi AKE 180KM niestety :) Auto nie domaga... do wymiany jest pompa paliwa. Wymieniał juz ktoś i jaki może czekać mnie koszt?
Drugie pytanie jaki jest koszt (orientacyjnie) wymiany/regeneracji wałków rozrządu?
A może lepiej szukać innego silnika.
Rozjaśnijcie mi koledzy co mnie może czekać.

Dodam, że wiedzialem od poczatku co wiąże się z zdecydowaniem się na taki silnik dlatego nie piszcie mi że 2.5tdi to nieporozumienie itd. bo to wiem :)

_________________
Jest: 2x A6 C5 2.5TDi 180KM Avant Q, Recaro, webasto, navi itd.
Audi 90 b3 2.3 + blos
Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.6
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi 80 b2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5tdi v6 AKE]Padnięta pompa...
PostNapisane: 03.sie.2010 23:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
czy probowales opcji szukaj czy Ci sie zwyczajnie nie chce?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 23:08:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2009 19:55:21
Posty: 30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Próbowałem, ale jak bym znalazł odpowiedzi na te pytania to bym nie pisał.
Jak widac nie może być wszystko w jednym podsumowane, tylko "radź sobie sam".
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

_________________
Jest: 2x A6 C5 2.5TDi 180KM Avant Q, Recaro, webasto, navi itd.
Audi 90 b3 2.3 + blos
Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.6
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi 80 b2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 23:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
LeszekA90 napisał(a):
Próbowałem, ale jak bym znalazł odpowiedzi na te pytania to bym nie pisał.

odpowiedzi na ktore pytanie szukales? Chetnie pomoge ale nie chcialbym pustych postow nabijac wiec napisz czego szukales, pomoge (pod warunkiem ze w 3 min nie znajde wyczerpujacej odpowiedzi)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 23:38:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2009 19:55:21
Posty: 30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Konkretnie interesuje mnie czy dać pompe do regeneracji czy lepiej kupić inną i wymienić. Jak wygląda cenowo regeneracja a zakup.
A może myślec nad wymiana silnika z jakiegoś anglika.
Jakie są objawy padnietej pompy, bo chcę mieć chociaż jakąś pewnośc że to pompa a nie wałki lub coś innego.
Objawów nie podam, bo auta nie mam w domu obecnie a jeździł nim teraz kto inny. Informacja jaka dostałem to tylko że chyba pompa paliwa poleciała.

_________________
Jest: 2x A6 C5 2.5TDi 180KM Avant Q, Recaro, webasto, navi itd.
Audi 90 b3 2.3 + blos
Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.6
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi 80 b2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2010 23:49:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zakladam, ze pomyliles troche pojecia.. pompa paliwa jest w baku i pompuje paliwa... jak padnie a paliwa jest malo to auto nie jedzie (proste :peace: )
Zapewne chodzi o pompe wtryskowa (takie cosik przykrecone do silnika i napedzane paskiem)
Mam dla Ciebie swietna nowine ! Problem regeneracji pompy wtryskowej, wymiany walkow na nowe czy tez ich regeneracji byl "kilkakrotnie" poruszany. Zakladam, ze na silniku sie slabo znasz - jak doszedles do tego, ze to pompa czy walki a nie np turbo sie psuje? (jakies objawy?)
Hasla do opcji szukaj "diagnostyka" logi 001, 013, 014, VP44
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2010 10:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Cytuj:
Dodam, że wiedzialem od poczatku co wiąże się z zdecydowaniem się na taki silnik dlatego nie piszcie mi że 2.5tdi to nieporozumienie itd. bo to wiem Smile


naczytałeś się, chce się mieć zdrowe V6 TDi to za darmo nie jest... Sa gorsze nie porozumienia "silnikowe"... nikt Ci nie pisze... ale odp. podaj bledy z vag'a chociaż... :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2010 15:53:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Kolego LeszekA90 nikt Ci nie bedzie wymawiało V6 tdi bo wiele osób na forum takim motorem powozi ( świadomy wybór ) ja tez - ale przed zakupem sprawdzilem vag-iem wszystkie potrzebne parametry a zaraz po zakupie kazalem zwalic glowice i sprawdzono hydraulike - i wiem ze jezdze zdrowym V6 tdi - przejchalem juz ponad 40 tys i nic tylko wymiana oleju i filtrów - raz do roku robie vagowanie dla sprawdzenia parametrów i git.
Poczytaj troche forum bo jest duzo rzeczy napisane - musisz zaczac od solidnej diagnostyki vag-iem .... potem juz bedzie duzo wiecej wiadomo.

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: