DeS napisał(a):
Zamysł przekładania silnika o tej samej liczbie cylindrów jest słuszny. Musisz pamiętać, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest przełożenie całych silników z wiązkami i komputerami i "żenienie" tego z instalacją w aucie.
Des .. jedno pytanie :
czym się różni aż tak góra motoru 2.0 115 ps , od motoru 6a , czy ace 140 ps , czy też 2.3 136 ng , od 7a 2.3 170 ps. Bo tak na prostu chłopski rozum dół silnika w tych dwóch przypadkach "chyba " jest taki sam - popraw jak się mylę - tłoki korbowody , głowica itp. ?? " na pierwszy rzut oka " obydwa te motory różnią się tylko "czapką" w przypadku 16v czy 20v rozdzielacze , wtryski kopułki , czy nie pasują one od tych słabszych silników ?? Bo na upartego bym przełożył tylko "czapkę" przewody W.N. i chyba by to jakoś hulało popraw jak się mylę ??