fishmanr1 napisał(a):
robiłem adaptację. wszsytko przebiega pomyślnie wyswietla ze adaptacja OK a nic się nie zmienia. może mam uszkodzoną przepustnicę ?? mam nierowne obrotu na jałowym oraz na biegu. ale jak tylko delikatnie dotkne przepustnicy obroty są piękne łądne i jedwabnie pracuje silnik . odmy sprawdzone. w każdą stronę powietrze płynnie przechodzi przez nie a rurki nie są popękane. wygladaja jakby byly wymienione niedawno. eżektor też wymieniłem . czy przepustnica może być zepsuta i na kompie nie dawać żadnych znaków. czyszczona też była wyciągałem ją cała i czysciłem cały dzień choc tam tak naprawde nie ma za wiele roboty. proszę o pomoc bo zaczynam wątpić w to auto.
Nie pękaj, ja miełem już kilka problemów i za każdym razem rozwiązanie okazuję sie proste i prawie nic nie kosztujące.
Adaptację robi się chyba na 098, powinieneś dać basic settings i powinno być coś słychać przez kilka sekund, wtrakcie chyba wyskakuje OK ale trzeba odczekać. Tak tylko dla potwierdzenia bo na pewno dobrze to robiłeś.
Nie równe obroty też miałem na biegu jałowym i był zatkany jeden z przewodów podciśnienia (za silnikiem, tam gdzie ezektor i inne badziewia).
Możesz jeszcze sprawdzić czasy wtrysków z każdego cylindra - w 2.8 powinno być chyba ok. 3ms - wachania w dół i w górę mogą być powodem. Czytałem, że często powoduje to regulator ciśnienia paliwa.
Śmierdzi benzyną jak go odpalasz na zimnym ?
Sprawdziłeś po kilku minutach pracy czy świece są suche ?
Ja mam teraz problem, że 3 świece są mokre. Myślę, że cewka może być wadliwa bo świece i przewody mam już nowe.