Witam,
Przed zabraniem się do wymiany "silniczka krokowego" miałem następujący problem. Obroty były za wysokie na P ok 1200, na D, R 1000.
Vag wypluwał błąd
01257 - Idling Speed Stabilisation Valve (N71)
36-10 Open Circuit - Intermittient
Wymontowałem owy element wyczyściłem, zamówiłem drugi zamiennik o takim samym oznaczeniu 078 133 455D. W starym wyczyściłem trzpień oraz element montażu w obudowie przepustnicy i po zamontowaniu obroty "głupieją" Na P skaczą po rozgraniu silnika z 1600-1800. Postanowiłem poczekać aż dostanę nowy silniczek. Po zamontowaniu w/w to samo
Przejrzałem wszystkie wtyczki i styki są ok.
Sprawdzalem tez miernikiem napięcia na 4 pinowej kostce od w/w silniczka. Prądu brak !!!
Teraz Vag pokazuje
01257 - Idling Speed Stabilisation Valve (N71)
36-00 Open Circuit
Jakie elementy podzespoły "sterują" silniczkiem, czy sygnał idzie z ECU czy są jakieś przekaźniki, bezpieczniki ?
P.S. Ręce opadają, ponieważ jest gorzej niż było.
Z góry dzięki za pomoc