Na wstępie chciał bym się przywitać jako nowy użytkownik forum ;].
Mój problem zaczął się od pojawienia krótko po zakupie auta kontrolki "Check engine". Diagnoza Vagiem wykazała błąd:
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Po bajkach i domysłach mechaników w stylu padająca turbina, pogooglowałem i jako najczęstszy błąd wskazywany był zawór DV dla orientacji pozwole sobie wkleic link z zdjeciem z innego forum:
http://www.urofixx.com/forums/index.php?showtopic=82427
tyle że w moim przypadku wyglądał on dużo gorzej. Koszt w ASO około 220 zł. Zakupiłem, wymieniłem (po testach na chwile obecna kontrolka już się nie zapala) i zwracam się z prośbą o sprawdzenie logów czy uzyskuje odpowiednie wartości:
log bloku 115:
http://vaglog.rtnet.pl/prozak82_21519.html
log bloku 002, 003, 004 (jeszcze przed wymianą DV)
Log (0 - 002,003,004)
To moje pierwsze auto o takiej mocy i nie mam odniesienia jak powinno przyśpieszać. Po wymianie DV widać dużo lepszą reakcję na pedał gazu.