.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 06:47:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 aar] słabszy od innych - wina przebiegu ?
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
Wiatam posiadam ww audi od 8 miesiecy na poczatku powymienialem wszystkie filtry, oleje, swiece, i caly aparat zaplonowy, ustawilem rowniez zaplon bo mial problemy z odpaleniem, czyscilem przepustnice. Ostatnio mialem okazje jezdzic praktycznie takim samym autem <roznica> i przyspieszalo wiele lepiej . Teraz takie moje pytanie czego to moze byc wina ? znajomy mowil zeby egr przeczyscic lecz na forum powiedzieli mi ze to tylko w silnikach zasilanych ON czy ktos mial moze podobny kłopot ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:41:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bez diagnostyki mozna jedynie wrozyc z fusow. najpierw kwestia czy jest lpg czy nie ajezeli jest to jakie , druga sprawa to czy caly osprzet jest sprawny . sam silnik zasadniczo nie ma wplywu na spadek mocy jezeli nie jest zajechany na amen ale wtedy to widac i czuc za samochodem ze wszystko przechodzi miedzy tlokiem a cylindrem.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
owszem silnik jest na lpg ale bardzo prostej konstrukcji wrecz archaicznej waz wyjsciowy z parownika wpiety w przepustnice , silnik odziwo nie bierze oleju a przebieg 340 tys km chodzi rowno. Złacze mam 4 pinowe lecz zbyt wiele nie wiem na temat Vag-a i wogule. Słyszałem tylko ze mozna zewrzec ktores 2 piny ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:47:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Tak na szybko odpowiem. U mnie zagazowanie setuni było równoznaczne z jej wykastrowaniem ;)

Spadek mocy zauważalny bardzo.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:51:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
tylko ze silnik na bezynie jest tylko troszke mocniejszy. A model testowy rowniez mial lpg i na tez samej zasadzie, chodzi mi o osiagi na pb

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2010 11:32:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
krotko i na temat, bez prawdziwej diagnostyki K-Jeta i dolotu oraz wydechu nie ma co wrozyc. zalatw sobie gdzies dobrego fachowca ktory CI to wszystko obejzy i bedzie w stanie w razie czego wyregulowac/naprawic.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2010 12:05:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Sprawdź katalizator.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2010 12:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
hm wiec w takim razie czy zna ktos jakiegos fachowca z okolic bielska? lub czy ktos moglby obejrzec?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2010 18:00:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ja na początek bym odkręcił tą srubkę na węzu między parownikiem a przepustnicą z pół obrotu :peace: bo jak znam zycie, poprzedniemu właścicielowi bardziej zalezało na ( psełdo ) oszczędności paliwa a nie na osiągach.
Na benzynie na tej instalacji silnik nie ma więcej jak 100 KM, bo jest zdławiony mikserem. To tak jakby koniowi przed galopem uwiązać nogi :D

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2010 22:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
piter_dh napisał(a):
tylko ze silnik na bezynie jest tylko troszke mocniejszy. A model testowy rowniez mial lpg i na tez samej zasadzie, chodzi mi o osiagi na pb

Być może chodzi o sam mikser LPG który masz między gumą dolotu a przepustnicą. Niektóre modele potrzfią zmniejszyc przekrój dolotu powietrza o 1/3. Więc, nawet na Pb nie wyciągniesz z silnika jego ori mocy. Jakoś, w lecie wyciągnąłem u siebie to badziewie i se pojeżdziłem na benzynce - bez porównania!!!
Jedynym lekarstwem na to jest BLOS.
Sorki ZiPi nie doczytałem :):

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 04:31:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
ZiPi napisał(a):
Ja na początek bym odkręcił tą srubkę na węzu między parownikiem a przepustnicą z pół obrotu :peace: bo jak znam zycie, poprzedniemu właścicielowi bardziej zalezało na ( psełdo ) oszczędności paliwa a nie na osiągach.
Na benzynie na tej instalacji silnik nie ma więcej jak 100 KM, bo jest zdławiony mikserem. To tak jakby koniowi przed galopem uwiązać nogi :D

Tak było u mnie.Po wymianie parownika i regulacjach autko "ożyło" ale to nie to.Dlatego zmieniam na IGS

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 16:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
Witam , zrobilem jak zalecaliscie czyli pokrecilem tym mikserem (jezeli dobrze zrozumialem) efekt na Pb czuc ale chyba to jeszcze nie to , jezeli odkrece go wyzej ucieka z niego gaz wiec tez nic z tego , pomoze mi to jezeli wykrece go całkowicie i zastapie jakims kawałkiem rurki albo cały przewod dam nowy ? czy to jest jakis ogranicznik i niech jezdzi jak jezdzi lepiej nie ruszac ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 17:25:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Nie maiłeś kręcić mikserem, bo nim się nie da kręcić :D ( mikser to to urządzenie przez które wydostaje się gaz i masz to bezpośrednio przed przepustnicą ) Odochodzą do niego dwa grube, gumowe przewody do parownika. Na jednym będziesz miał takie ustrojstwo ze śrubką ( attuator ) i tą śrubkę miałeś trochę odkręcić.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 17:28:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
ZiPi napisał(a):
Nie maiłeś kręcić mikserem, bo nim się nie da kręcić :D ( mikser to to urządzenie przez które wydostaje się gaz i masz to bezpośrednio przed przepustnicą ) Odochodzą do niego dwa grube, gumowe przewody do parownika. Na jednym będziesz miał takie ustrojstwo ze śrubką ( attuator ) i tą śrubkę miałeś trochę odkręcić.

Może ma krokowy zamiast attuatora?

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 17:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
moze zle zrozumialem, ale mam taka srobe na jednym z tych wezy wlasnie. czyli mam krecic ta mosiezna sroba ktora jest w parowniku tak ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 17:32:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Śruba na wężu

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 17:33:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
taki jakby zaworek mniejwiecej na srodku jednego z nich ?
pokreciłem tym w jedna i druga strone przy czym przy dokrecaniu gasł a gdy odkrecilem do pewnego mometu <tak> nic sie nie zmienialo a pozniej rosły wolne obroty. Manewrowałem wiec w granicy tego jednego obrotu i jest lekka poprawa ale jak pisalem wczesniej chyba jszcze czegos brakuje . Przepraszam za moje wczesniejsze dopytywania ale myliłem pojecia :)

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 18:20:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wstaw jakieś zdjęcie z pod maski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 19:42:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Widze że kolega Piter akceptuje wyłącznie fragmenty postów w których cosik można pokręcić. To NIC nie da! :!!: Masz dławik w postaci miksera, to jak oddychać jedną dziurką nosa biegnąc maraton.
I, albo BLOS (tanio), albo sekwencja ok. 1/2 wartosci auta. A grzebanie przy atturatorze niewiele da.
Masz to co masz. Jest tanio i tyle.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2010 19:47:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gdzie sekwencje do ke-motronika? albo blos albo IGS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: