Witam,
Mam problem z moim A8 4,2 AQF 2000 rok. Rano zapalił normalnie i wszystko było ok, pojechałem do sklepu i jak odpaliłem to silnik zaczął nierówno pracować ( nie na wszystkie cylindry ) dojechałem do domu i zgasiłem autko. Przy próbie odpalenia po dłuższym "kręceniu" zaskoczył i odpalił. Dalej chodził nie na wszystkie cylindry i skakały obroty. Z wydechu leci chmura dymu i czuć nie spalone paliwo. Co to może być?? Po podłączeniu Vag-a wyrzucił takie błędy:
Pierwsze podłączenie po przyjeździe do domu:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 00000
WAUZZZ4DZYN013850 AUZ7Z0Y1367835
7 Faults Found:
17841 - Secondary Air Pump Relay (J299): Open Circuit
P1433 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17983 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Short to Plus
P1575 - 35-10 - - - Intermittent
17830 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Plus
P1422 - 35-10 - - - Intermittent
17639 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85): Short to Ground
P1231 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus
P1571 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Coding: 15179
Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Drugie podłączenie po wykasowaniu błędów i ponownym odpaleniu:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 00000
WAUZZZ4DZYN013850 AUZ7Z0Y1367835
12 Faults Found:
17841 - Secondary Air Pump Relay (J299): Open Circuit
P1433 - 35-10 - - - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
17639 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85): Short to Ground
P1231 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17638 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Short to Ground
P1230 - 35-10 - - - Intermittent
17928 - Intake Manifold Valve 2 (N261): Open Circuit
P1520 - 35-10 - - - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
P1227 - 35-10 - - - Intermittent
17937 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Plus
P1529 - 35-10 - - - Intermittent
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Ground
P1572 - 35-10 - - - Intermittent
17830 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Plus
P1422 - 35-10 - - - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
P1228 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Marcin
_________________ Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic
|