.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:00:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 / S4 - 2.2 TURBO ] - TRAGEDIA PO MECHANIKU !!!
PostNapisane: 13.paź.2010 21:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2010 22:38:04
Posty: 12
KOLEDZY !!
WCZORAJ ODDAŁAM SAMOCHÓD DO MECHANIKA (CHOĆ PO TYM CO MI ODWALIŁ TO TRUDNO GO NAZWAC "MECHANIKIEM"). MIAŁ DO ROBOTY ROZRZĄD. WSZYSTKO BYŁOBY OK, ALE PO WSZYSTKIM ODPALIŁ AUTO - BYŁO OK-AUTO ODPALIŁO. ZGASIŁ I ZNÓW CHCIAŁ ODPALIĆ - SAMOCHÓD NIE CHCE ZAPALIĆ - NIE MA ISKRY!!! MOŻE KTÓRYŚ Z WAS WIE, CO TEN IDIOTA MÓGŁ *******?? (ZA PRZEPROSZENIEM)!!!! BO JUŻ CO PO NIEKTÓRZY MÓWIĄ, ŻE CAŁY SILNIK BĘDZIE DO WYMIANY, A TEGO NIE ZNIOSĘ!!! POSTAWIŁAM AUTO BY NAPRAWIĆ JEDNĄ KWESTIĘ, A OKAZUJE SIĘ ŻE MECHANIK SPIERDZIELIŁ MI COŚ INNEGO.
SERDECZNIE PROSZĘ O POMOC :!!:

Gustav: Za przeklinanie kartka - dziękuję dobranoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 22:49:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2010 13:02:04
Posty: 113
Nie znam dokładnie tego silnika, ale może problem jest z czujnikiem położenia wału? Np. w benzynowych opla czujnik jest przy kole pasowym wału. Nie podaje położenia to i iskra nie pojawia się w danym momencie i silnik nie odpala... Może to być uszkodzenie/odłączenie czujnika albo np. przesunięte koło pasowe względem wycięcia (iskra w złym momencie).
Ale zaznaczam - nie znam konstrukcji tego silnika - może być inaczej.

PS. Jak auto kręci równo - nie ma jakichś niepokojących odgłosów itp. to są spore szanse że to nic poważnego... Po wymianie pękniętego wałka w oplowskim 1.6 8v (silnik bezkolizyjny) silnik kręcił strasznie nierówno, wydawał dziwne dźwięki i nie odpalał - przyczyna: niedokręcone świece=brak kompresji :peace: Po poprawce odpalił jak C.Norris - z półobrotu ;)

_________________
kiedyś...Audi A6 C4 1.9TDI 1Z '96
teraz...Audi A6 C5 Avant 2,4 V6 ARJ '99
Renault Clio II '03 1.2i D7F '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 23:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli nie ma iskry, to albo hall, albo czujnik na kole zamachowym. czegoś albo nie podpiął, albo przykra rzecz, cycek na kole zamachowym się ułamał. W sumie rzecz niezależna od niego, ja bym się wypytał co dokładnie zrobił, i próbował ustalić czego się tykał.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 13:19:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
ale panika ;| weź na wstrzymanie i daj mechanikowi pomyśleć ;)
nie słuchaj teori o wymianie całego silnika bo to jakieś brednie :) gdyby silnik wogóle nie odpalił a co więcej przy próbie odpalenia było by słychać jakieś trzaski a później tylko dźwięk rozrusznika to wtedy było by źle, jednak w sytuacji gdy silnik zapalił i po chwili zgasł to stawiam jak koledzy powyżej na czujnik Halla albo inne elektroniczne ustrojstwo :)

Daj mechanikowi pomyśleć bo jeśli ma arsztat i narzędzia to myślę że nie pierwszy samochód miał na warsztacie ;)

Pozdrawiam i powodzenia!

(Daj znać co ten "PRATACZ" naknocił, ale jeśli to nie była jego wina to też napisz ;p )

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 14:18:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zawsze można na początek go z VAGować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 20:46:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
mi tez mechanik robil pasek i mialem taki sam obojaw:D tyle ze w AAD no i to byl czujnik halla + swiece (bo stare zalalem proba odpalenia) sprawdz halla bo mechanik musial zdjac kopulke zeby ustawic zaplon pewno.

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: