.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:30:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.6 ADP] PROBLEM Z ROZRUCHEM
PostNapisane: 07.lis.2010 11:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
Witam wszystkich mam taki problemik z moim autem tzn.rano gdy próbuje go uruchomić to muszę pokręcić dość długu żeby odpalił ale jak już odpali i go zgaszę to pali z pierwszego i to samo jest na rozgrzanym silniku gdy go zgaszę i chce odpalić to pali bez problemu ale jak już postoi np.20min. to muszę dłużej go kręcić.

Bardzo proszę o pomoc bo mechanicy rozkładają ręce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 21:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2010 06:27:13
Posty: 36
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Przyczyn może być wiele. Sam z tym walczę i mam ten sam motor i identyczne objawy. Zacznij od sprawdzenia : błedów na VAGu , świec, przewodów, kopułki, palca i ciśnienia paliwa........ to na dzień dobry

_________________
A4 B5 1.6 ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 10:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
Świece zmieniłem,kopułkę z palcem, przepustnice,czujnik temperatury i nic to nie dało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 14:45:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Pozostaje do sprawdzenia czujnik halla. Lubi płatać takie figle to ustrojstwo.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 19:10:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2010 06:27:13
Posty: 36
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
sebolec napisał(a):
Pozostaje do sprawdzenia czujnik halla. Lubi płatać takie figle to ustrojstwo.


U siebie też to przerabiałem i wymieniałem ok 3 tygodnie temu.To był kolejny punkt na mojej liście poszukiwań. Czujnik Halla w tym modelu znajduje się w aparacie zapłonowym. Mam ten problem od 3 miesięcy. Vag nie pokazywał żadnych błedów. Dopiero jak wymontowałem aparat zapłonowy i w wyniku tego, że czujnika w żadnym sklepie nie mogłem dostać zamontowałem aparat z powrotem to błąd się pokazał(aparat założony identycznie). Oczywiście po wymianie czujnika na nowy dalej pokazywał błąd, więc jeździłem z odłączoną wtyczką od tego czujnika. Dopiero kilka dni temu próbując ustawić zapłon, podłączyłem wtyczkę do niego i po kręceniu aparatem błąd czujnika zniknął. Będę jeszcze korygował ustawienie zapłonu ale uważam, że to nie wyeliminuje problemu.
Zastanawiam się jeszcze nad katalizatorem, wiem że zapchany ma wpływ na osiągi ale jeżdżę z problemem od trzech miesięcy wiec mogłem się przyzwyczaić do jego słabej mocy i dla mnie jeździ normalnie. Tylko czy na odpalanie też miałby wpływ ?

_________________
A4 B5 1.6 ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 10:27:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
A czy to normalne że z układu wydechowego wydobywa się woda?
Może to jakaś objawa zapchanego katalizatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 18:24:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2010 06:27:13
Posty: 36
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Jak ci się leje z tłumika to łatwo wydedukować, że masz LPG a przy tym to standard.

_________________
A4 B5 1.6 ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 17:26:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
Wlaśnie nie to benzyna bez gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 18:25:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
W układzie wydechowym skrapla się woda, to normalne o tej porze roku.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 19:33:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Woda to norma, jeżeli kat zapchany może słabo zapalać.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2010 21:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
Witam a jeśli byłby uszkodzony przepływomierz to może być taka reakcja że ciężko pali?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 08:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 08:40:20
Posty: 39
A jeszcze taka ciekawostka w te duże mrozy rano palił jak brzytwa a teraz przy odwilży to samo muszę go dłużej kręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 14:50:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Na pewno zmieniłeś właściwy czujnik temperatury? Nie wiem jak dokładnie jest w Twoim silniku, ale z reguły one występują parami: jeden daje sygnał do ECU a drugi na zegary.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 15:43:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Zapłon do korekcji. Poluzować śrubę płetwy na aparacie i przekręcić aparatem w przeciwną zegara o około 0,5mm i tak do uzyskania prawidłowej pracy silnika na ciepłym silniku. . Warto zaznaczyć markerem pozycję startową jako odnośnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 11:09:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2009 22:50:42
Posty: 24
Lokalizacja: Przemyśl
Witam,
Ten temat wysłałem do Scrash ale też dam tutaj bo widzę, że mamy podobny problem.
U mnie przeczyścili pompę paliwową, zmierzyli ciśnienie jakie daję przez 2 dni było, auto miało moc i chciało jechać, ale nie wiem czy nie miesza mi coś instalacja gazowa, podmieniłem wtryski gazowe niby lepiej, ale dalej są szarpnięcia. Nie wiem czy to poduszki pod silnikiem czy pod skrzynią. Inny mechanik zrobił diagnozę i stawia że mam dwa wtryski benzynowe nadpalone. Sam już nie wiem co mam zrobić to auto to skarbonka bez dna szlak mnie już trafia. Proszę Was pomóżcie coś nikt nie stawia na zapłon i czujnik Halla dla nich to ostatnia rzecz. Może gdzieś mi jakieś lewe powietrze łapie, albo przepustnica pada nie wiem już sam gdzie mam już szukać przyczyny. Dodam że za każdym razem po podłączeniu do VAG wychodzi błąd czujnik temperatury i czujnik stukowy cylindra 1,2,3,4 a to wszystko już wymieniłem. Może macie jakiś pomysł??
Pozdrawiam.

_________________
Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: