.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:58:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opozniona reakcja na gaz podczas deszczu A4 1.9 TDI AWX
PostNapisane: 08.lis.2010 17:02:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Witam. W moim AWX`ie mam strasznie irytujaca mnie przypadlosc juz od kilku miesiecy. Niestety w ostatnich kilku tygodniach problem nasilil sie. W momencie wcisniecia pedalu gazu nic sie nie dzieje przez jakies 3-4 sekundy po czym dostaje kopa i ciagnie na maksa. Dzieje sie to tylko i wylacznie podczas opadow deszczu, nigdy nie zauwazylem tego gdy było sucho. Logi chyba na nic sie nie zdadza w tym przypadku? Jest tu jakas madra głowa i pomoże mi rozwiazac problem?? Dodam tylko, ze mam nowa ( nie regenerowana) przeplywke boscha, N75, wczoraj poprawilem wtyczki na pompkach, nowy filtr paliwa, umyty EGR. Mi przychodzi do glowy tylko jedna mozliwosc... przebicie na ktoryms z kabelkow badz wtyczek. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 17:47:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
woda w sterowniku
pod sterownikiem
badz przy pedale gazu ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 21:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:38:00
Posty: 28
Lokalizacja: SZCZYTNO
"A myślałem że jestem sam" tak samo zrobiło się u mnię,mianowicie autem jeżdzę od 2 lat i nigdy nie miałem najmniejszego problemu z mocą lub silnikiem, ale dzisiaj po jeżdzie po dosyć gęstym deszczu zauważyłem te same objawy czyli opuzniona reakcja na gaz.Pierwsze podejrzenie padło na turbinę,sprawdziłem czy sztanga turbiny zachowuje się normalnie,ale nie widziałem jakichś nieprawidłowości,zobaczę co będzie po nocy w garażu może mu przejdzie.
GRYPA JAKAŚ :?: :?: :?:

_________________
A4 AVANT B6 AWX -JEST
B4 V6 ABC quattro - BYŁO --PJĘKNIE ŚMIGAŁO--
B4 1Z - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 21:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Jak wyschnie to wroci do normy. Ja mecze sie tak od kwietnia, na poczatku zdarzalo sie raz na miesiac a ostatnio przy kazdych opadach.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 22:40:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
woda dostaje sie do czujnika pedału gazu... skrajny przypadek to tryb awaryjny = brak reakcji na pedał...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 23:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zapadek1 napisał(a):
"A myślałem że jestem sam" tak samo zrobiło się u mnię,mianowicie autem jeżdzę od 2 lat i nigdy nie miałem najmniejszego problemu z mocą lub silnikiem, ale dzisiaj po jeżdzie po dosyć gęstym deszczu zauważyłem te same objawy czyli opuzniona reakcja na gaz.Pierwsze podejrzenie padło na turbinę,sprawdziłem czy sztanga turbiny zachowuje się normalnie,ale nie widziałem jakichś nieprawidłowości,zobaczę co będzie po nocy w garażu może mu przejdzie.
GRYPA JAKAŚ :?: :?: :?:


matysss napisał(a):
Jak wyschnie to wroci do normy. Ja mecze sie tak od kwietnia, na poczatku zdarzalo sie raz na miesiac a ostatnio przy kazdych opadach.


nie szukajcie dziury w doopie, sprawdzcie co napisalem i problem zniknie a nie turbiny sztangi i inne wydumki ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 07:37:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dzisiaj przejade sie z zapietym vagiem i zobacze jaka jest reakcja na pedal gazu w vagu. Bodajze w 6 grupie silnika jest cruise control %, mowi to nam jak mocno deptamy, jezeli tam bedzie ok to susze ECU. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 16:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Była taka wada fabryczna filtrów powietrza . Podczas jazdy przez kanał wlotowy dostawała się woda która odkładała się na dnie obudowy filtra. Pierwsze to sam filtr powietrza pęćzniał od wody i drugie to wartości powietrza zmierzone przez przeplywomierz były zafałszowane. Chodzi o to że masa zmierzonego powietrza nie była adekwatna do rzeczywistości i tym samym sterownik tworzyl błedą mieszanke.

Rozwiązaniem na to było wiercenie otworu w dolnej częsci obudowy filtra powietrza . Problem ten dotyczył głównie silników TDI PD ..


Poza wszystkim warto sprawdzić czy kanały odprowadzające wodę nie są zapchane ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 16:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Twoja teoria Lotus jest calkiem prawdopodobna, bo od czasu kiedy sie to dzieje jezdze na filtrze powietrza nie z ASO tylko jakims innym. Byc moze to jest rozwiazanie. Dzisiaj bad jutro zdam relacje co i jak. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 17:16:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ludzie ... 10 minut z VAGina na kolanach i będzie wiadomo , że fiksuje potencjometr pedału gazu ...
Wystarczy log z 000 w czasie problemów ... lub z jakiejkolwiek grupy gdzie występuje wskazanie % wychylenia kopyta ...
Nie wróżcie ... szklaną kulę zostawmy bohaterom Harry`ego Pottera ...

Co do teorii o lmm ... samo wskazanie lmm mocy nie czyni ... potrzeba paliwa i powietrza.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 18:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Obadalem filtr powietrza, byl lekko wilgotny, pojemnik raczej suchy. Przy okazji przelecialem wiazke od lmm, wyglada dobrze - brak zagiec i przetarc. Wymontowalem ECU, gabka wewnatrz czarnej skrzyni oraz uszczelka dookoła lekko wilgotna! Sterownik polezal sobie 30 minut przy kaloryferze, zmontowalem, wzialem vaga do auta, wcisnalem gaz i pojechalem, lag mu przeszedl... Wydaje mi sie, ze potencjometr mozna sobie odpuscic, bo nie ruszalem. Moim zdaniem albo odpowiednio ruszylem wiache lmm albo faktycznie moje edc15+ ma za duzo wody:) Zamowilem juz nowa obudowe - Ł12. Jak jutro zlapie mi laga to zloguje dziada dynamicznie 000 i 006.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 20:33:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:38:00
Posty: 28
Lokalizacja: SZCZYTNO
Witka, u mnię problem znikną po nocy w garażu,odparował i jeżdzi jak przedtem. :peace:

_________________
A4 AVANT B6 AWX -JEST
B4 V6 ABC quattro - BYŁO --PJĘKNIE ŚMIGAŁO--
B4 1Z - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: