.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:42:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 c5 2,5 tdi wymiana pierścieni tłokowych
PostNapisane: 17.paź.2010 18:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Witam wszystkich. Mam pytanko, czy można wymienić pierścienie tłokowe bez zrzucania głowic? Mam tu na myśli wymianę od dołu ,czy jest taka możliwość? Z góry dzięki wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 18:25:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a dlaczego w ten sposób?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 18:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
A dlatego że nie mam w okolicy porządnego warsztatu który by mi ustawił początek tłoczenia na pompie.Raz już oddałem auro do serwisu tak mi ustawili że musiałem holować auto i wezwać policję bo przy okazji urwali mi śrubę chłodnicy oleju szukając punktu blokowania wału :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 19:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2010 13:43:56
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin
Niema takiej mozliwosci. tloki wychodza do gory. Glowice trzeba sciagnac. Dlaczego chcesz wymieniac pierscienie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 21:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
no nie stety ale inaczej jak góra sie nie da tego zrobic a z kąt ty jesteś może bede ci mógł pomuc

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 04:53:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Z pod Jeleniej Góry. Szukałem już kogoś prywatnie do zrobienia logów ale nic z tego. Mam słabe sprężanie 4 i 6 cylindra jak zimny silnik to pływa na obrotach i dymi wymienię sam ale ustawić trzeba później kont początku i zrobić logi. A jest problem bo magików jest w brud ale tylko z teorią :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 07:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2010 13:43:56
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin
Tylko Vaga lub Vasa potrzebujesz. Pompe jak zablokujesz na kole tak ja zlozys spowrotem. Szczeze ci mowie ze lapiej silnik wyjac niz robic to w aucie. Do miski duzej slaby dostep. Sciagnac lewa glowice ten nie maly problem. Motor na wierzchu to latwizna. Pod miski nie wystepuja uszczelki tylko masa uszczelniajaca. Ja uzywam mase z Mercedesa ktora naprawde moge ci polecic. Moge ci pozniej podac nr jak chcesz. Polecalbym ci wyjac silnik do takiej roboty. Jak bedziesz mial glowice sciagniete to do planowania i wymiany uszczelniaczy zaworowych zawiesc oczywiscie docieranie zaworow tez. Szkoda to miec wyjete i tego nie zrobic. Jak mierzyles ze masz slaba kompresje?? podaj wartosci jakie masz na kazdym cyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 08:29:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
podaj wartości sprężania a czy był a robiona pruba olejowa przy pomiarach
jak znam życie i zdejmiesz głowice to skończy sie na wymianie prowadnic zaworowych na wydechach bo bedą luzy spore koszta sie zrobią

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 11:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Tłoki zawsze wyciąga się do góry . AMEN

-----
:D


Ostatnio edytowano 18.paź.2010 18:50:44 przez Probe041, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 17:31:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Probe. Skoro wyjmujesz tłoki od góry to tak samo je wkładasz. A jeżeli ty piszesz że wkładasz je od dołu to można również je wyjąć od dołu :-)

Blazej Jak możesz to podaj mi ten numer masy uszczelniającej, a co do ciśnienia sprężania to zabij mnie ale nie pamiętam ,próba ciśnienia olejowego nie była robiona, wymieniałem całą hydraulikę popychacze wałki itd,ale nie przyszło mi do głowy żeby pierścienie sprawdzić i to był błąd :( jeszcze raz zrobię pomiar ciśnienia sprężania i wrzucę wartości poszczególnych cylindrów na forum.

juzek Załamujesz mnie z tymi wydatkami odnośnie głowic jaki może być koszt naprawy tych głowic :?:
Koledzy jaki vag mam kupić żeby porobić logi statyczne i dynamiczne ustawienia pompy tylko nie szalejcie z ceną i w polskiej wersji językowej żeby coś nie na wywijać :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 18:32:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
masz zrobic pomiar nie cisnienia oleju tylko sprężaNIA NAJPIERW NORMALNIE A POTEM z dodatkiem oleju wstrzyknietego na tłok aby wykluczyc uszkodzenie zaworów

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 18:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
heh może macie racje, zakręcony jestem ostatnio :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 19:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jak bili rekord swiata sredniej predkosci duzym fiatem na A4 to cos kojarze z programu o tym, ze wymieniali jakis tlok od dolu w trakcie - ale to wyjatkowa sytuacja (chyba wynikajaca z tego ze tam wal na 3 a nie 5ciu jak w R4 typowo panewkach jest podpary?) - generalnie sie nie da...
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 04:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Dzięki panowie za pomoc jak już porobię pomiary to wrzucę ale to potrwa ponieważ nie mam zbyt wiele czasu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 13:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2010 13:43:56
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin
nr masy uszczelniajacej A 003 989 98 20 10. Pozdrawiam

_________________
AUDI A6 AVANT Quattro 2.5 TDi 180km AKE.
SEAT LEON 1P 2.0 TDi 140km BMM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 18:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Dzięki za numer Blazej, może jutro znajdę czas na sprawdzenie ciśnienia na cylindrach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 19:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Witam Ponownie.Już zrobione pierścienie na 3 cylindrze popękane były i nikt w warsztacie nie wie dlaczego tak się stało. Ale jest następny problem auto nie przyśpiesza wciskam pedał gazu do podłogi a auto redukuje, obroty na 3500 tyś i lipa powoli powoli się rozpędza :( czy to tip tron padł. A dziś auto nie odpaliło po nocy i nie mogę go odpalić rozrusznik kręci a silnik ani drgnie już szlak mnie trafia z tym autem, zachciało mi się ropniaka poradźcie coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 20:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolejny zadowolony użytkownik 2.5 TDi.
Sprawdź czy nie masz powietrza w wężach paliwowych.
Jeżeli nie to podłącz vaga. Pewnie VP zaliczyła padake.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 22:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
rookie napisał(a):
Jeżeli nie to podłącz vaga. Pewnie VP zaliczyła padake.

jezeli wczesniej na peknietych pierscieniach lepiej chodzil to zamiast jakis czarnych wizji obstawiam, ze zle podlaczyli podcisnienia itp
logi i to DYNAMICZNE koniecznie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 10:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
przemekk74 napisał(a):
rookie napisał(a):
Jeżeli nie to podłącz vaga. Pewnie VP zaliczyła padake.

jezeli wczesniej na peknietych pierscieniach lepiej chodzil to zamiast jakis czarnych wizji obstawiam, ze zle podlaczyli podcisnienia itp
logi i to DYNAMICZNE koniecznie
Pozdrawiam,
Przemek



Przewody od podciśnienia OK odpaliłem auto samo zagadało i węże puchną ale słabo, cięgno od zmiany kierownic przy turbinie słabo się unosi, a zawory od podciśnienia turbiny i egra zrobiły się ciepłe przedmuchałem je ale to nic nie dało. A co do logów dynamicznych to nie mam takiej możliwości nie mam vaga a ten co posiadam to polski 2,5 a nim tego nie da się zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: